0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
مقایسه
برند:
دسته بندی: آمینو

Amino Plus 6800

قرص آمینو پلاس 6800 کارن 90 عددی

شناسه کالا: 811965
شناسه کالا: 811965
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
500,004 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: قرص آمینو پلاس 6800 کارن 90 عددی
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

قرص آمینو پلاس 6800 کارن 90 عددی

قرص آمینوپلاس 6800 کارن 90 عددی ساخت شرکت کارن بوده که در ایران در قوطی‌های پلاستیکی بسته‌بندی و به بازار عرضه می‌شود. این قرص حاوی 90 عدد قرص خالص بوده که ورزشکاران و همچنین افراد عادی می‌توانند در طی روز از آن استفاده کنند. این مکمل آمینو ترکیبی از پروتئین‌های وی به همراه اسیدهای آمینه شاخه‌دار است. ترکیبات موجود در این مکمل ورزشی عبارت است از: کنسانتره پروتئین آب پنیر، ال-لوسین، الایزولوسین،  الوالین، الآرژنین هیدروکلراید، التورین, کربنات کلسیم، اسئارات منیزیم و گلیسیرین.

افزایش حجم عضلات بدون افزایش توده چربی از خواص بی‌نظیر این مکمل ورزشی بوده که ورزشکاران بسیار زیادی در طول ورزش‌های طولانی و همچنین تمرین‌های شدید از آن بهره می‌گیرند. در ادامه به طور کامل درباره این محصول و ویژگی‌های آن با شما صحبت خواهیم کرد.

 


 

آمینواسید چیست و چه کاربردی دارد؟

آمینواسیدها نقش مهمی را بدن ایفا می‌کنند و بلوک‌های سازنده پروتئین هستند. کاربرد اصلی اسیدآمینه در بدنسازی کاهش وزن، افزایش ماهیچه‌ها و  همچنین ترمیم دیواره‌های تخریب شده ماهیچه‌ها است. این ماده ارزشمند در برخی از مواد غذایی نظیر مرغ، گوشت، تخم‌مرغ و... وجود دارد. این مواد شامل همه آمینوهای ضروری هستند. تنها مشکل آنها دیر هضم شدنشان در طی مدت زمان طولانیست. به همین منظور برای مصرف اعد از تمرین که بدن نیاز زیادی به آمینواسید دارد، مناسب نیست.

براساس تحقیقات انجام شده، ورزشکارانی که تمرینات شدیدی در طی روز انجام می‌دهند، بیشتر از سایرین نیاز به آمینواسید هستند. مصرف آمینواسید موجب افزایش عملکرد بهتر ورزشکاران می‌شود. قرص آمینو پلاس 6800 کارن 90 عددی یکی از مکمل‌های ورزشی حاوی آمینواسید است که ورزشکاران با مصرف آن می‌توانند فرآیند بهتری در طول تمرین داشته باشند. این مکمل از خستگی بیش از حد ورزشکار حین و بعد از ورزش جلوگیری می‌کند.

 

 


 

قرص آمینو پلاس 6800 کارن

آمینواسیدهای بلوک‌های سازنده پروتئین‌ها هستند. آنها به ساخت توده‌های عضلانی و همچنین حفظ و نگهداری آنها کمک و از تخریب‌شان جلوگیری می‌کنند. به طور کلی آمینواسیدها را می‌توان به دو دسته ضروری و غیرضروری تقسیم نمود. آمینواسیدهای ضروری در بدن تولید نمی‌شوند و باید به صورت غذا یا مکمل وارد بدن شوند. بنابراین ورزشکاران باید این آمینواسیدها را به صورت مکمل پودری یا قرصی تهیه و مصرف کنند.

قرص آمینو پلاس 6800 کارن به صورت قرص بوده و ترکیبی از پروتئین کنسانتره، بی سی ای ای، آرژنین، تائورین، کلسیم کربنات و منیزیم تشکیل شده است. تائورین موجود در این مکمل به رفع خستگی و بهبود عملکرد ورزشکاران کمک شایانی می‌کند. مکمل آمینو پلاس 6800 karen به صورت قرص‌های 2 الی 3 گرمی در بسته‌بندی 90 عددی در بازار موجود بوده که هر یک قرص شامل 0.7 گرم بی سی ای ای است.

 

 


 

نحوه اثرگذاری قرص آمینو پلاس 6800 کارن بر بدن

مکمل آمینو روی عضلات تاثیر گذاشته و موجب ریکاوری هر چه سریع‌تر آنها می‌شود. به همین منظور ورزشکاران پس از تمرینات سخت یا مسابقات احساس خستگی نخواهند کرد. این مکمل به افزایش توده عضلانی بدون افزایش توده چربی کمک کرده و افراد پس از مصرف آنها به حجم مطلوب خود دست پیدا خواهند کرد.

این مکمل از تحلیل و تخریب توده عضلانی در طی ورزش‌های طولانی و سنگین جلوگیری می‌کند. علاوه بر این باعث استقامت و بهبود عملکرد ورزشکار می‌شود.

 

 


 

مزایای مصرف قرص آمینو پلاس 6800 کارن

  • افزایش حجم عضلات بدون افزایش توده چربی
  • پیشگیری از تحلیل عضلانی بعد از تمرین
  • کمک به کاهش اشتها

 


 

خطرات احتمالی مصرف قرص آمینو پلاس 6800 کارن

افرادی که تا به امروز میزان مشخص و توصیه‌ شده‌ای از این قرص را مصرف کرده‌اند با مشکلی مواجه نشده‌اند. اما این در حالیست که نباید هشدارها را نادیده گرفت. در برخی مواقع منع مصرف این قرص وجود دارد.

  • افرادی که به بیماری‌های نارسایی کلیوی مبتلا هستند یا هر گونه داروی خاصی مصرف می‌کنند، نباید بدون مشورت با پزشک متخصص یا متخصص تغذیه از این مکمل استفاده نمایند.
  • در صورت مشاهده هر گونه حساسیت پوستی نظیر سرخی پوست، خارش، کهیر و همچنین مشکلات گوارشی باید مصرف قرص را قطع نمایید و به یک پزشک متخصص مراجعه کنید.
  • این قرص برای افراد زیر 18 سال، کودکان و همچنین زنان باردار و شیرده توصیه نمی‌شود. در صورتی که الزام به مصرف آنها دارید باید قبل از استفاده به یک پزشک متخصص یا متخصص تغذیه مراجعه کنید.
  • برای دوز مناسب مصرفی در روز با پزشک متخصص تغذیه یا مربی باشگاه خود مشورت نمایید. زیرا مصرف بیش از حد این قرص فرد را دچار مسمومیت دارویی خواهد کرد.
  • این محصول حاوی اسید آمینه فنیل آلانین است؛ بنابراین در افراد مبتلا به فنیل كتونوری مجاز نمی باشد

 


 

نحوه مصرف قرص آمینو پلاس 6800 کارن

برای حصول نتیجه بهتر از این مکمل ورزشی شما باید آن را بین وعده‌های غذایی خود مصرف کنید. علاوه بر این می‌توانید بلافاصله پس از ورزش یا قبل از خواب نیز آن را مصرف نمایید.

میزان مصرف

میزان مصرف مکمل آمینو پلاس 6800 کارن برای هر فردی می‌تواند متفاوت باشد. این میزان با توجه به معیارهایی نظیر سن، شدت تمرین و همچنین مشکلات فیزیکی می‌تواند برای هر فرد با فرد دیگری متفاوت باشد. اما به طور کلی این مکمل غذایی را باید روزانه 2 بار و هر بار 3 عدد قرص (در مجموع 6 عدد قرص) را همراه با آب یا آبمیوه مصرف کنید.

 


 

شرایط نگهداری قرص آمینو پلاس 6800 کارن

مکمل آمینو پلاس 6800 کارن را باید در جایی خشک و خنک به دور از دسترس کودکان نگهداری کنید. این محصول را پس از باز کردن در طی مدت زمان 3 ماه باید مصرف کنید.

 

 


 

سایر ترکیبات موثر قرص آمینو پلاس 6800 کارن

برخی از ترکیبات در کنار قرص آمینو پلاس 6800 کارن می‌تواند تاثیرگذاری این مکمل ورزشی را دو برابر کند. به همین منظور شما می‌توانید از آنها نیز استفاده کنید. برخی از ترکیبات می‌توانند انواع مولتی ویتامین‌ها باشند.

 


 

خرید قرص آمینو پلاس 6800 کارن

داروخانه صبا یکی از بهترین و معتبرترین مراکز خرید انواع مکمل های دارویی و ورزشی است که دارای تنوع بالایی از محصولات آرایشی و بهداشتی و مکمل ‌های مختلف است. برای خرید انواع  مکمل ‌های ورزشی ، به طور کامل مشخصات و موارد مصرف را مطالعه کنید و در صورتی که در هر مرحله از خرید نیاز به مشاوره با کارشناسان ما داشتید، می توانید با شماره تلفن 02141971 تماس حاصل فرمائید.

جدول ترکیبات قرص آمینو پلاس 6800 کارن

 

عنوان

مقدار

نیاز روزانه

Alanine

224

*

Arginine

410

*

Aspartic Acid

537

*

Cysteine

109

*

Glutamic Acid

851

*

Glycine

90

*

Histidine

102

*

Hydroxyproline

6

*

Isoleucine

559

*

Leucine

1092

*

Lysine

480

*

Methionine

102

*

Phenylalanine

166

*

Proline

422

*

Serine

294

*

Threonine

288

*

Thyptophan

83

*

Tyrosine

147

*

Valine

546

*

Taurine

376

*

 

 

 

 

 

 

نیاز روزانهمقدارعنوان
* 224 Alanine
* 410 Arginine
* 537 Aspartic Acid
* 109 Cysteine
* 851 Glutamic Acid
* 90 Glycine
* 102 Histidine
* 6 Hydroxyproline
* 559 Isoleucine
* 1092 Leucine
* 480 Lysine
* 102 Methionine
* 166 Phenylalanine
* 422 Proline
* 294 Serine
* 288 Threonine
* 83 Thyptophan
* 147 Tyrosine
* 546 Valine
* 376 Taurine
قرص آمینو پلاس 6800 کارن 90 عددی
قرص آمینو پلاس 6800 کارن 90 عددی
قیمت:
500,004 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;