0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Megaliner Liquid Eyeliner

خط چشم مایع وت اند وایلد مدل مگالاینر

شناسه کالا: 820711
شناسه کالا: 820711
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: خط چشم مایع وت اند وایلد مدل مگالاینر
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

جستجوی زیبایی و میل به تغییر از گذشته تا امروز در میان تمام بانوان وجود داشته است. همین امر موجب تاسیس کمپانی‌های متعدد تولید لوازم آرایش شده است. در این میان برندهای زیادی وارد کار شدند و با عرضه محصولات با کیفیت و درجه یک اعتبار زیادی در بازار پیدا کردند یکی از این برندهای خوش آوازه خارجی وت اند وایلد است که به سبب تولید محصولات مرغوب و البته مقرون به صرفه محبوبیت زیادی بین تمام اقشار جامعه؛ از سلبریتی‌های هالیوود تا مردم عادی پیدا کرده است.

وت اند وایلد یکی از برندهای معتبر آمریکایی در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی و زیبایی است که در سال 1979 در شهر لس آنجلس آمریکا تاسیس شد.

وت اند وایلد کار خود را با تولید محصولات آرایشی نظیر رژ لب و لاک ناخن ارزان قیمت شروع کرد و در ادامه محصولات دیگری نظیر سایه ابرو، خط چشم و غیره را به محصولات خود افزود. در حال حاضر این کمپانی طیف متنوعی از محصولات آرایشی را برای انواع سلیقه‌ها تولید و عرضه می‌کند.

در ادامه این مطلب قصد داریم یکی از بهترین محصولات این برند محبوب آمریکایی را با نام خط چشم مایع وت اند وایلد مدل مگالاینر که در داروخانه آنلاین صبا نیز موجود است را معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

 


 

خط چشم چیست و چه کاربردی دارد؟

خط چشم از آن دسته از لوازم آرایشی‌های پرطرفدار و محبوب با قدمتی بالا است که از گذشته تا کنون تغییرات فراوانی مطابق با مد روز داشته و با رنگ و مدل‌های متنوع عرضه شده است.

خط چشم‌ها از سه ماده اصلی فرم‌دهنده، غلیظ‌کننده و رنگدانه تشکیل می‌شوند. کاربرد فرم‌دهنده برای سهولت در استفاده از مواد داخل خط چشم است. غلیظ‌کننده نیز شامل موم، ژل و رس است و برای برقراری تناسب میان وزن و حجم در خط چشم مورد استفاده قرار می‌گیرد. رنگدانه نیز برای رنگی کردن خط چشم کاربرد دارد که از اکسیدهای آهن برای رنگ مشکی و قهوه‌ای و دی‌اکسید تیتانیوم برای رنگ‌های روشن استفاده می‌شود.

این محصول که برای درشت و کشیده‌تر نشان دادن چشم‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و ظاهر آن را زیبا و جذاب می‌کند؛ در 5 نوع متفاوت عرضه می‌شود که این 5 نوع شامل خط چشم مدادی یا مداد چشم، خط چشم مایع، خط چشم قلمی یا ماژیکی، خط چشم ژله‌ای و خط چشم پودری است.

خط چشم مایع وت اند وایلد مدل MegaLiner یکی از بهترین و ماندگارترین نوع خط چشم است که زیبایی با دوامی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

 


 

ویژگی‌های خط چشم مایع وت اند وایلد مدل مگالاینر

  • دارای براش مویی منعطف و بسیار دقیق

  • بدون ریزش و سیاه کردن اطراف چشم

  • دارای رنگ‌ دانه‌ غنی و بسیار مشکی
  • ضد آب، ضد تعریق و رطوبت
  • ایجاد پوشش یکدست پشت چشم
  • خشک شدن بسیار سریع
  • جلوه نهایی مات و طبیعی
  • ماندگاری بالا روی چشم
  • پوشش مات و پررنگ
  • استفاده ساده و آسان
  • بدون تست حیوانی

 


 

مزایای مصرف خط چشم مایع وت اند وایلد مدل مگالاینر

خط چشم مایع وت اند وایلد مدل مگالاینر از خط چشم‌های مرغوبی است که هر بانویی در پی آن است. این خط چشم دارای رنگدانه‌های غلیظ با پیگمنت بالا است که ساعت پشت چشم به همان شکل اولیه باقی مانده و اطراف چشم را کثیف نمی‌کند.

اپلیکاتور باریک خط چشم وت اند وایلد مدل MegaLiner به راحتی در دست جای می‌گیرد و براش منعطف، بلند و نمدی آن این امکان را فراهم می‌کند تا افراد مبتدی و حرفه‌ای بتوانند خط چشمی زیبا و خیره کننده برای خود طراحی کنند. با وجود براش نمدی این خط چشم می‌توان خط‌وط ظریف و پهنی را پشت پلک طراحی و جلوه چشمان را دو چندان کرد.

از دیگر مزایای این محصول سرعت بالای آن در خشک شدن است که هیچ ریزش و برهم خوردگی پیدا نمی‌کند.

 


 

استفاده از خط چشم مایع وت اند وایلد مدل MegaLiner برای چه افرادی مناسب است؟

 خط چشم مایع وت اند وایلد برای بانوانی که در پی یک محصول برای مصرف روزانه هستند انتخابی مناسب است؛ چرا که با ماندگاری بالا و بدون ریزش تا پایان روز به همان صورت اولیه باقی می‌ماند.

 


 

خرید خط چشم مایع وت اند وایلد مدل مگالاینر

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه‌کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید.

در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید.

 

یادداشت پایانی

خط چشم‌ها از آن دسته لوازم آرایشی هستند که باید از برندی معتبر تهیه شوند چرا که با عضو حساس بدن یعنی چشم‌ها در تماس هستند. خط چشم مایع وت اند وایلد مدل مگا لاینر دارای رنگ کاملا مشکی، نمای مات و براش منعطف یکی از محصولات مرغوب موجود در داروخانه صبا است که نسبت به محصولات مشابه با قیمتی مقرون به صرفه عرضه می‌شود.

 

 

خط چشم مایع وت اند وایلد مدل مگالاینر
خط چشم مایع وت اند وایلد مدل مگالاینر
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;