0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه
برند:
دسته بندی: ضد آفتاب

Anti Spot Sunscreen For Normal to Dry Skin Spf50

کرم ضد آفتاب و ضد لک بی رنگ لافارر مناسب برای پوست خشک و معمولی با SPF50

شناسه کالا: 810192
شناسه کالا: 810192
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
459,850 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کرم ضد آفتاب و ضد لک بی رنگ لافارر مناسب برای پوست خشک و معمولی با SPF50
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

عوارض اشعه مضر آفتاب بر کسی پوشیده نیست و همه می‌دانند که نور خورشید به پوست آسیب وارد می‌کند. این آسیب ممکن است خفیف باشد مثل آفتاب سوختگی و ایجاد لک و ممکن است شدید باشد مثل علائم پیری و سرطان پوستی که می‌تواند عوارض جبران‌ناپذیری برای پوست داشته باشد.

بنابراین استفاده از کرم ضد آفتاب به هنگام قرار گرفتن در معرض نور خورشید به شدت توصیه می‌شود. در این صفحه قصد داریم کرم ضد آفتاب و ضد لک بی رنگ لافارر مناسب برای پوست خشک و معمولی با SPF50 را معرفی کنیم. این ضد آفتاب، علاوه بر محافظت از پوست در برابر نور خورشید، لک‌های روی پوست را نیز برطرف می‌کند و باعث آبرسانی عمیق پوست معمولی تا خشک نیز می‌شود.

 


 

نحوه اثرگذاری کرم ضد آفتاب و ضد لک بی رنگ لافارر

کرم ضد آفتاب و ضد لک بی رنگ لافارر در درجه اول حاوی فیلترهای ضد آفتاب است که از پوست شما در برابر اشعه UV محافظت می‌کند. این فیلترها از ورود اشعه‌های مضر و خطرناک UVA و UVB به داخل پوست جلوگیری می‌کنند و از این طریق مانع آفتاب سوختگی، ایجاد لک و تیرگی، چین‌وچروک و سرطان پوست می‌شوند.

از آنجاییکه که این کرم ضد آفتاب برای پوست‌های معمولی تا خشک ساخته شده است، بنابراین حاوی ترکیبات مرطوب کننده و آبرسان نظیر سدیم هیالورونات، سدیم لاکتات، آلوئه‌ورا و اوره است. این ترکیبات، لایه‌های زیرین پوست را به صورت عمیق آبرسانی می‌کنند و با قفل کردن رطوبت در زیر پوست، مانع تبخیر سطحی آن می‌شوند. بنابراین خشکی پوست را برطرف می‌کنند.

از دیگر ویژگی‌های این ضد آفتاب پوست خشک لافارر باید به خاصیت ضد لک بودن آن اشاره کنیم. این محصول به دلیل برخورداری از عصاره گیاهان شیرین بیان، سارمنتوزا ساکسی فراگا، پاپایا، بیربری و گواوا از تولید بیش از حد ملانین در پوست جلوگیری می‌کند و از این طریق مانع ایجاد لک و تیرگی در پوست می‌شود. همچنین چربی پوست را تنظیم کرده و از ایجاد جوش و آکنه در پوست معمولی جلوگیری می‌کند.

در ادامه باید اشاره کنیم که درجه محافظتی این ضد آفتاب، PA+++ و از نوع قوی است که با برخورداری از فاکتور SPF50 محافظت بالایی از پوست در برابر اشعه UV ارائه می‌دهد. ضمن اینکه این کرم به صورت بی رنگ عرضه می‌شود و بدون اینکه اثر سفیدی روی پوست باقی بگذارد، به خوبی جذب پوست می‌شود.

 


 

ویژگی‌های کرم ضد آفتاب و ضد لک بی رنگ لافارر

  • بافت سبک با جذب بالا
  • بی‌ رنگ، بدون ایجاد رد سفیدی روی پوست
  • محافظت از پوست در برابر اشعه مضر خورشید
  • جلوگیری از ورود اشعه UVA و UVB به داخل پوست
  • برخورداری از فاکتور SPF50 و بالاترین درجه حفاظتی از پوست (PA+++)
  • حاوی ترکیبات آبرسان و مرطوب کننده جهت رفع خشکی پوست
  • ضدلک قوی و جلوگیری از تجمع ملانین در پوست
  • کاهش روند پیری و ایجاد چین و چروک
  • کاهش ترشح چربی و جلوگیری از بروز آکنه
  • مناسب برای پوست‌های معمولی تا خشک
  • کاهش التهاب و قرمزی پوست
  • توصیه شده برای پوست‌های بسیار حساس
  • ضد حساسیت

 


 

مزایای استفاده از کرم ضد آفتاب و ضد لک بی رنگ لافارر

افراد دارای پوست حساس این امکان را ندارند که از هر محصولی روی پوست خود استفاده کنند. چراکه ممکن است پوست آن‌ها واکنش نشان دهد و به سرعت دچار اگزما، خارش، التهاب و قرمزی شود. چه مزیتی بهتر از اینکه با استفاده از کرم ضد آفتاب و ضد لک بی رنگ لافارر دیگر نگران پوست حساس خود نخواهید بود. این کرم برای پوست‌های حساس توصیه شده است و حاوی ترکیباتی است که کاملا با این نوع پوست سازگار است.

از دیگر مزیت‌های این محصول این است که درجه حفاظتی بالایی ارائه می‌دهد و قادر است تا 98درصد از ورود اشعه مضر UV به داخل پوست جلوگیری کند. درنتیجه مانع تغییر رنگ پوست بر اثر آفتاب سوختگی یا تجمع ملانین‌ها می‌شود. البته ناگفته نماند که این کرم ضد آفتاب توانایی بالایی در مهار تولید ملانین و جلوگیری از ایجاد لک در پوست دارد. همچنین لک‌های قدیمی ‌صورت را نیز به مرور از بین می‌برد.

برای خرید این محصول کاربردی می‌توانید به سایت داروخانه صبا مراجعه کنید و محصول موردنظر خود را به صورت اینترنتی سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید.

 

نحوه مصرف کرم ضد آفتاب و ضد لک بی رنگ لافارر مناسب برای پوست خشک و معمولی

ابتدا پوست خود را با شوینده مناسب بشویید. سپس 15 تا 20 دقیقه قبل از خروج از منزل و قرار گرفتن در معرض آفتاب، مقدار مناسبی از کرم را برداشته و روی صورت خود ماساژ دهید تا جذب شود.

توجه داشته باشید که:

  • از تماس محصول با چشم‌ها و دهان خودداری کنید.
  • محصول را در شرایط دمایی مناسب و دور از تابش مستقیم نور خورشید نگهداری کنید.

 


 

کرم ضد آفتاب و ضد لک بی رنگ لافارر برای چه افرادی مناسب است؟

کرم ضد آفتاب و ضد لک بی رنگ لافارر مناسب برای پوست خشک و معمولی ساخته شده است. این کرم علاوه بر محافظت از پوست در برابر نور خورشید، خاصیت مراقبت از پوست هم دارد و موجب کاهش لک، علائم پیری و آبرسانی عمیق پوست‌های معمولی تا خشک می‌شود. همچنین برای افراد دارای پوست حساس نیز توصیه می‌شود.

ترکیبات کرم ضد آفتاب و ضد لک بی رنگ لافارر مناسب برای پوست خشک و معمولی

آب دیونیزه، اتیل هگزیل متوکسی سینامات، دای اتیلامینو هیدروکسی بنزویل هگزیل بنزوات، اتیل هگزیل تریازون، عصاره شیرین بیان، عصاره بیربری، عصاره ساکسی فراگا سارمنتوزا، عصاره پاپایا، عصاره گواوا، عصاره آلوئه ورا، آلفا بیزابولول، آلانتوئین، سدیم PCA، سدیم هیالورونات، اوره، گلیسیرین، سدیم لاکتات، پلی متیل متاکریلات، بوتیلن گلیکول، PEG-۴۰، روغن کرچک، ستیل الکل، پلی سوربات-۸۰، سیکلوپنتاسیلوکسان، دایمتیکون، ایزوتیازولینون.

 

کرم ضد آفتاب و ضد لک بی رنگ لافارر مناسب برای پوست خشک و معمولی با SPF50
کرم ضد آفتاب و ضد لک بی رنگ لافارر مناسب برای پوست خشک و معمولی با SPF50
قیمت:
459,850 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;