0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
مقایسه
برند:
دسته بندی: شیر خشک

Biomil 3

شیر خشک بیومیل شماره سه

شناسه کالا: 515697
شناسه کالا: 515697
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: شیر خشک بیومیل شماره سه
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

شرح محصول:

 

بیومیل شیر خشک از یک سالگی به بعد، محصولی مناسب برای تامین نیاز­های کودکان، بعد از نخستین سال زندگی آنها می­باشد. این محصول دارای مواد معدنی مانند آهن، روی،کلسیم  وید بوده و تاثیر بسزایی در رشد و تکامل کودک خواهد داشت. این شیر خشک دارای ترکیبات امگا 3 و 6 بوده و از این جهت توانایی تقویت سیستم ایمنی کودک را خواهد داشت.

وجود آهن  در رژیم تغذیه­ایی کودک عامل مهمی در رشد و نمو او در سال­های نخستین زندگی است. آهن باعث اکسیژن رسانی بیشتر به بافت و اندام­­ها شده و همین امر منجر می شود تا کودک از رشد مطلوبی برخوردار شود.

نوزادان با ذخیره مناسبی از آهن به دنیا می آیند که معمولا برای چهار تا شش ماهگی آنها کافی است، اما پس از آن نیاز به مکمل­های غذایی دارند که نیاز آهن را برای آنها تامین نماید.

 

خصوصیات و ویژگی­ ها:

 

تقویت سیستم ایمنی: این محصول دارای ترکیبات اسید­های چرب غیراشباع می باشد. این اسید­ها بر تقویت سیستم دفاعی بدن تاثیر مثبت داشته و باعث تکامل آن می شود.

 تقویت سیستم گوارشی: بیومیل شیر خشک از یک سالگی به بعد، دارای اسید­های چرب غیراشباع شده می­باشد که باعث بهبود سیستم گوارشی نوزاد شده و از ایجاد اسهال، یبوست و نفخ جلوگیری می­کند.

تکامل سیستم عصبی: این محصول دارای اسیدهای چرب مفیدی مانند AA , DHAمی­باشد که عامل مهمی برای رشد سیستم عصبی و مغزی نوزاد است. DHAباعث بهبود و سلامتی کورتکس است و بر فرایندهایی مانند یادگیری، حافظه و استدلال تاثیر می­گذارد.

تقویت سیستم عروقی: اسید-های چرب امگا 3 و 6، نقش بسیار مهمی  بر تکامل سیستم قلبی و عروقی نوزاد داشته و باعث تقویت سیستم ایمنی بدن نیز میشود.

 

مزایای محصول:

 

بیومیل شیر خشک از یک سالگی به بعد، به منظور تامین نیاز­های اساسی تغذیه­ایی کودک در سال­های نخستین زندگی او طراحی و تولید شده؛از این رو دارای انواع مواد معدنی، ویتامین و ترکیبات مهم برای رشد کودک می­باشد. از جمله مزایای این شیر خشک می­توان به این موارد اشاره کرد:

  •        رشد و تقویت سیستم گوارشی

  •        تقویت سیستم ایمنی

  •        رشد و تکامل سیستم بینایی نوزاد

  •        رشد و تکامل سیستم قلبی و عروقی نوزاد

 

روش مصرف:

 

در ابتدا دستها را بشویید و ظروف مورد استفاده را استریل نمایید. مقدار مناسبی از آب را بجوشانید و در شیشه شیر بریزید، اجازه دهید تا آب کمی سرد شود. در این حالت دمای 40 درجه سانتیگراد مناسب است. با استفاده از پیمانه مخصوص، مقدار صحیحی از پودر را به آب اضافه کنید، درپوش شیشه را ببندید و با تکان دادن شیشه، پودر را با آب کاملا ترکیب نمایید. قبل از تغذیه نوزاد، دمای آن را چک کنید.

 

موارد ایمنی:

 

شیر خشک آماده شده را باید در مدت زمان دو ساعت مصرف کنید.

شیر خشک را در مکانی خشک و خنک ( به دور از یخچال)  نگهداری نمایید.

از آب چند بار جوشیده شده، استفاده نکنید.

 

ترکیبات:

 

 

شیر بدون چربی پروتئین وی فاقد چربی، ویتامین­ها، کولین بی تارترات، مواد معدنی، مالتود، لسیتین، اسید اسکوربیک، روغن های گیاهی کربنات کلسیم ( منبع کلسیم)، کلرید پتاسیم، کلرید کولین 

شیر خشک بیومیل شماره سه
شیر خشک بیومیل شماره سه
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;