0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
مقایسه
برند:
دسته بندی: آمینو

AMINO EGG 6000

قرص آمینو اگ 6000 آلامو 600 عددی

شناسه کالا: 820399
شناسه کالا: 820399
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
1,040,040 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: قرص آمینو اگ 6000 آلامو 600 عددی
5
از 5
عالی
0 (100%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

قرص آمینو اگ 6000 آلامو 600 عددی

قرص آمینو اگ 6000 آلامو، یک مکمل آمینواسیدی بوده که ساخت کشور ایران است. مکمل آمینو حاوی 1000 میلی‌گرم آلبومین تخم مرغ و پروتئین وی خالص است و به صورت قرص در دسترس عموم قرار دارد. این مکمل سبب موازنه نیتروژن و افزایش سنتز پروتئین می‌شود و به افزایش حجم عضلات بدون چربی کمک می‌کند. در ادامه مطلب اطلاعات دقیق‌تری در مورد این مکمل در اختیار شما خواهیم گذاشت. برای آشنایی بیشتر با قرص آمینو اگ آلامو ما را تا انتها همراهی فرمایید.

 


 

آمینواسید چیست و چه کاربردی دارد؟

آمینواسیدها مولکول‌هایی هستند که توسط همه موجودات زنده برای ساختن پروتئین استفاده می‌شوند. بدن شما برای عملکرد صحیح به 20 اسید‌آمینه مختلف نیاز دارد. 9 مورد از این اسیدهای آمینه را اسیدهای آمینه ضروری می‌نامند. آمینواسیدهای ضروری باید از طریق غذایی که می‌خورید مصرف شوند. این دسته از آمینواسیدها را می‌توان در انواع غذاها از جمله گوشت گاو، تخم مرغ و لبنیات یافت.

آمینواسیدها اجزای سازنده پروتئین‌ها هستند. پروتئین‌ها زنجیره‌های بلندی از اسیدهای آمینه بوده و بدن شما هزاران پروتئین مختلف دارد که هر کدام وظایف مهمی دارند. هر پروتئین دارای توالی آمینواسیدی خاص خود است. این توالی باعث می‌شود که پروتئین اشکال متفاوتی داشته و عملکردهای متفاوتی در بدن افراد پیدا کند.

شما می‌توانید آمینواسیدها را مانند حروف الفبا در نظر بگیرید. وقتی حروف را به روش‌های مختلف در کنار یکدیگر قرار داده و ترکیب می‌کنید، کلمات متفاوتی می‌سازید. همین امر در مورد اسیدهای آمینه نیز صدق می‌کند یعنی وقتی آن‌ها را به روش‌های مختلف ترکیب می‌کنید، پروتئین‌های مختلفی خواهید ساخت.

 


 

قرص آمینو اگ 6000 آلامو

آمینواسیدها که واحدهای سازنده پروتئین‌های مورد نیاز بدن هستند، برای ورزشکاران به خصوص بدنسازان برای حجم‌گیری به شدت کاربردی و ضروری هستند. به بیان دیگر عملکرد سیستم‌های حیاتی بدن تا حد قابل توجهی به وجود آمینواسیدهای بدن بستگی دارد. پروتئین‌ها که زیر ساخت‌های آن‌ها را آمینواسیدها تشکیل می‌دهند، ریز مغذی‌های بسیار مهمی برای حفظ سلامت انسان بوده و زندگی بدون آن‌ها ممکن نخواهد بود. پروتئین فاکتور بسیار مهمی در ساخت عضله‌ها است و تقریبا بدون وجود پروتئین‌ها این فرآیند امکان‌پذیر نیست. قرص آمینو اگ 6000 آلامو 600 عددی، یک مکمل آمینواسیدی بوده که دارای 1000 میلی‌گرم آلبومین تخم مرغ و پروتئین وی خالص است که در قالب قرص مصرف می‌شود و موجب موازنه شدن نیتروژن و افزایش سنتز پروتئین می‌شود. مصرف مکمل آمینو برای ورزشکارانی که به مقادیر بالای آمینواسید و پروتئین، جهت افزایش حجم عضلات بدون چربی نیاز دارند توصیه می‌شود.

 

 


 

نحوه اثرگذاری قرص آمینو اگ 6000 آلامو بر بدن

همانطور که پیش‌تر به آن اشاره کردیم، قرص آمینو اگ 6000 آلامو حاوی آلبومین تخم مرغ و کنسانتره پروتئین وی است. آلبومین تخم مرغ از آن دسته از محصولاتی است که در حیطه بدنسازی فواید بسیار زیادی دارد. این ماده جزء سالم‌ترین پودرهای بدنسازی بوده و انواع مختلفی دارد. در واقع آلبومین همان پودر سفیده تخم مرغ است که در دسته مناسب‌ترین منابع برای جذب پروتئین با کیفیت قرار دارد. پروتئین‌های مختلفی در ساختار آن وجود دارند که باعث پایدار شدن و کنترل سطح PH خون افراد می‌شوند.

مصرف آلبومینی که در مکمل آمینو قرار دارد، کمک حائز اهمیتی به تقویت و ترمیم عضلات بدن می‌کند. پروتئین سفیده تخم مرغ دارای مقادیر قابل توجهی از آمینواسیدهای شاخه‌دار بوده که همین امر موجب سرعت بخشیدن به  تولید عضلات با کیفیت همراه با ظاهری زیبا می‌شود. آرژنین موجود در آلبومین، تولید نیتریک اسید را تحریک کرده و باعث اتساع عروق خونی می‌شود.

کنسانتره پروتئین وی که در مکمل آمینو آلامو وجود دارد، قسمتی از پروتئین شیر است که در زمان تولید پنیر از آن جدا می‌کنند و یک منبع پروتئین کامل بوده و شامل تمامی آمینواسیدهای ضروری است. این مکمل با سرعت بالایی هضم شده و در مقایسه با دیگر پروتئین‌ها سرعت جذب بیشتری دارد. پروتئین وی موجب تقویت رشد ماهیچه‌ها شده و توده عضلانی را حفظ می‌نماند.

 


 

مزایای مصرف قرص آمینو اگ 6000 آلامو

  • موجب بالا رفتن استقامت بدن می‌شود
  • در افزایش قدرت بدن و حجم توده عضلانی نقش دارد.
  • به بازسازی ذخایر انرژی بدن ورزشکاران کمک می‌کند.
  • موجب  افزایش سرعت ریکاوری عضلات می‌شود.
  • عملکرد ورزشی افراد را بهبود می‌بخشد.
  • موجب پایدار شدن و همچنین کنترل سطح PH خون می‌شود.
  • کمک به تقویت و ترمیم ماهیچه‌ها می‌کند.

 


 

خطرات احتمالی مصرف قرص آمینو اگ 6000 آلامو

  • مصرف این مکمل در دوران بارداری و شیردهی بانوان ممنوع است.
  • افرادی که به فرآورده‌های لبنی و تخم مرغ حساسیت دارند از مصرف این مکمل خودداری فرمایند.
  • مصرف این مکمل بیماران مبتلا به بیماری فنیل کتونوری توصیه نمی‌شود.
  • کلیه افراد مبتلا به نارسایی‌های کبدی و کلیوی، بیماران دیابتی و اشخاصی که داروی خاص مصرف می‌کنند، پیش از مصرف این مکمل حتما با پزشک معالج خود مشوت کنند.
  • در صورت بروز هرگونه عوارض احتمالی مصرف مکمل آمینو را قطع کرده و به پزشک مراجعه فرمایید.
  • توصیه می‌شود بیشتر از دوز پیشنهادی این محصول در طول روز مصرف نشود.
  • مصرف این مکمل برای نوجوانان زیر 18 سال توصیه نمی‌شود.

 


 

نحوه مصرف قرص آمینو اگ 6000 آلامو

قرص آمینو اگ 6000 آلامو را باید روزانه 6 عدد قرص در دو یا سه نوبت مختلف در بین وعده‌های غذایی همراه با آب فراوان میل کنید. توصیه می‌شود برای افزایش میزان اثرگذاری مکمل آمینو یک وعده از این قرص را پیش از خواب مصرف نمایید.

میزان مصرف

همانطور که مشاهده فرمودید در قسمت بالا نیز به آن اشاره کردیم که مکمل آمینو را بایستی روزانه حداکثر 6 عدد قرص در دو تا 3 وعده مختلف همراه با آب فراوان مصرف نمایید.

 


 

شرایط نگهداری قرص آمینو اگ 6000 آلامو

قرص آمینو اگ 6000 آلامو 600 عددی را نیز مانند دیگر مکمل‌های ورزشی بایستی در دمای اتاق (بین 15 تا 25 درجه سانتی‌گراد)، دور از دسترس کودکان و همچنین تابش مستقیم نور خورشید نگهداری فرمایید.

 


 

سایر ترکیبات موثر در کنار قرص آمینو اگ 6000 آلامو

مصرف همزمان قرص آمینو اگ 6000 آلامو و پروتئین وی ایزوله به عضله‌سازی بهتر و بهبود عملکرد ورزشی کمک می‌کند. پروتئین وی ایزوله به غیر از آن که به بازسازی و ترمیم عضلات کمک می‌کند، بلکه میزان آسیب به عضلات و تخریب آن‌ها را نیز تا حد قابل توجهی کاهش می‌دهد. از این رو توصیه می‌شود حدودا 20 گرم پروتئین وی ایزوله را 1 ساعت پیش از آغاز تمرینات ورزشی خود مصرف نمایید.

در بین آمینواسیدهای مختلفی که در بدن حضور دارند، آمینواسیدهای شاخه‌دار نسبت به سایر آمینواسیدها نقش بیشتری در تحریک سنتز پروتئین‌ها دارند. مکمل آمینو میزان آسیب به عضلات را کاهش داده و در ساخت عضلات جدید نقش دارد. از این رو توصیه می‌شود مکمل آمینو و پروتئین وی را برای افزایش میزان تاثیرگذاری آن‌ها با یکدیگر مصرف نمایید.

 


 

خرید قرص آمینو اگ 6000 آلامو

داروخانه صبا یکی از بهترین و معتبرترین مراکز خرید انواع مکمل های دارویی و ورزشی است که دارای تنوع بالایی از محصولات آرایشی و بهداشتی و مکمل ‌های مختلف است. برای خرید انواع  مکمل ‌های ورزشی ، به طور کامل مشخصات و موارد مصرف را مطالعه کنید و در صورتی که در هر مرحله از خرید نیاز به مشاوره با کارشناسان ما داشتید، می توانید با شماره تلفن 02141971 تماس حاصل فرمائید.

 

 


 

جدول ترکیبات قرص آمینو اگ 6000 آلامو

عنوان

مقدار

درصد نیاز  روزانه

Calories

30 Kcal

*

Total Fat

0.24 g

0.37 %

Saturated Fat

0.13 g

0.65 %

Trans Fat

0 g

0 %

Cholesterol

0 mg

0 %

Sodium

19.4 mg

0.8 %

Total Carbohydrate

3 g

1 %

Dietry Fiber

0 g

0 %

Sugars

1.1 g

*

Includes 0 g Added Sugars

*

0 %

Protein

4 g

8 %

 

مقادیر ذکر شده در جدول بالا به ازای هر 6 عدد قرص آمینو اگ 6000 آلامو گفته شده است.

 

قرص آمینو اگ 6000 آلامو 600 عددی
قرص آمینو اگ 6000 آلامو 600 عددی
قیمت:
1,040,040 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 1 )
5
از 5
عالی
(100%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;