0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
مقایسه
برند:
دسته بندی: آمینو

Amino Whey 2000 mg

قرص آمینو وی ژن استار 325 عددی

شناسه کالا: 818508
شناسه کالا: 818508
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
2,100,020 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: قرص آمینو وی ژن استار 325 عددی
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

قرص آمینو وی ژن استار 325 عددی

قرص آمینو وی ژن استار 325 عددی یکی از مکمل‌های حاوی آمینو است که در هر 4 قرص آن تقریبا 32 کالری انرژی وجود دارد. این مکمل ورزشی حاوی 8 گرم پروتئین بوده و برای بدنسازان و ورزشکاران بسیاری مفید است. به طور کلی مکمل آمینو وی ژن استار به افزایش حجم عضلات و حفظ قدرت عضلانی در حین ورزش‌های سنگین به ورزش کمک می‌کند. علاوه بر این، این مکمل ورزشی حاوی 12 ویتامین بوده که سبب افزایش حجم عضلات، رفع خستگی حین و بعد از تمرینات می‌شود. از دیگر مزیت‌های این مکمل ورزشی، اثربخشی بسیار بالا و همچنین قیمت مناسب آن است. بنابراین اگر به دنبال یک مکمل ورزشی خوب، با کیفیت و قیمت مناسب هستید، قرص آمینو وی ژن استار 325 عددی برای شما مناسب خواهد بود.

 

 


 

آمینواسید چیست و چه کاربردی دارد؟

مهم‌ترین بخش پروتئین‌ها را آمینواسیدهای تشکیل می‌دهند. مهم‌ترین وجه آمینواسیدها با کربوهیدرات‌ها و چربی‌ها وجود نیتروژن در ساختار آنهاست. در ساختار اسید آمینه‌ها حداقل یک گروه آمینو (-NH2) و یک گروه کربوکسیل (-COOH) قرار گرفته است. این ترکیبات موجود در آمینواسیدها نقش اساسی در پروسه‌های بیولوژیکی بدن دارند. به گونه‌ای که کمبود یا نبود این ماده در بدن می‌تواند روی سلامتی تاثیر منفی بگذارد. 

به همین منظور خوردن آمینواسیدها مخصوصا برای ورزشکاران به شدت توصیه می‌شود. قرص آمینو وی ژن استار  از خانواده آمینواسیدهاست که می‌تواند برای بدن ورزشکاران بسیار موثر واقع شود. به همین منظور مصرف روزانه آن به هر ورزشکاری که تمرینات سختی انجام می‌دهد، توصیه می‌شود.

 

 


 

قرص آمینو وی ژن استار

همانطور که در قسمت بالا مطالعه کردید، مکمل آمینو وی ژن استار یکی از مکمل‌های بسیار محبوب، تاثیرگذار و مقرون به صرفه در بین ورزشکاران و بدنسازان است.

این محصول از انواع و اقسام آمینواسیدهای مختلف نظیر آرژنین، متیونین، گلیسین، والین، لوسین، گلوتامین، ایزولوسین، آلانین، سیتئین و هیستیدین، پروتئین و 12 نوع ویتامین مختلف ساخته شده است. به همین منظور می‌توان برای ورزشکاران فواید بی‌نظیری داشته باشد.

این مکمل ورزشی می‌تواند از عضلات و ریزش آنها حین تمرین‌های ورزشی سنگین محافظت کند. همچنین این مکمل از خستگی حین و بعد از تمرین‌های سخت نیز جلوگیری خواهد کرد.

 

 


 

نحوه تاثیرگذاری قرص آمینو ژن استار بر بدن

مکمل آمینو ژن استار با دارا بودن 90 درصد پروتئین وی و انواع و اقسام آمینواسیدها می‌تواند موجب افزایش حجم عضلات شود. این محصول علاوه بر افزایش حجم عضلات بدون افزایش توده چربی به حفظ قدرت آنها حین ورزش‌های سنگین نیز کمک می‌کند.

همانطور که در بالاتر نیز بیان شد این مکمل دارای 12 نوع ویتامین بوده که با مصرف هر قرص شما می‌توانید ویتامین‌های بدنتان را 100% تامین کنید. وجود این ویتامین‌ها درون محصول علاوه بر افزایش حجم عضلات، به حفظ قدرت عضلانی و رفع خستگی نیز کمک می‌کند.

 

 


 

مزایای مصرف قرص آمینو ژن استار 

  • حاوی %90 پروتئین شامل پروتئین هیدرولیز، پروتئین وی و کنسانتره
  • حاوی 12 نوع ویتامین
  • تامین کننده 100% نیاز بدن
  • افزایش حجم عضلات
  • تاخیر در بروز خستگی
  • کمک به حفظ قدرت عضلانی در حین ورزش‌های سنگین

 


 

خطرات احتمالی مصرف قرص آمینو ژن استار

در صورتی که این قرص تحت نظارت پزشک متخصص، پزشک تغذیه یا مربی ورزش مصرف شود، خطرات و عوارض برای فرد مصرف‌کننده ندارد. اما با این وجود باید هشدارها را در خصوص این محصول جدی گرفت. برخی از هشدارهای مصرف عبارتند از:

  • مکمل آمینو ژن استار باید همراه با آب زیاد مصرف شود تا مواد زاید حاصل از متابولیسم پروتئین دفع و اختلال عضلانی هنگام تمرین ایجاد نکند.
  • این فرآورده تنها یک مکمل تغذیه است و جهت تشخیص یا درمان نیست.
  • در صورت بروز حساسیت پوستی، تنگی نفس و مشکلات گوارشی از مصرف این محصول صرف نظر کرده و سریعا به یک پزشک مراجعه کنید.
  • در افراد مبتلا به نارسایی کلیوی، کبدی و دیابت مصرف این قرص توصیه نمی‌شود.
  • این محصول به خانم‌های باردار و شیرده و همچنین نوجوانان زیر 18 سال توصیه نمی‌شود.

 


 

نحوه مصرف قرص آمینو ژن استار

این مکمل ورزشی را باید با آب بسیار زیاد مصرف کنید تا مواد زائد حاصل از متابولیسم پروتئین از بدن دفع شود و اختلال عضلانی هنگام تمرین ایجاد نشود.

4 ساعت قبل از تمرین باید 4 قرص مصرف کنید و تا نیم ساعت پس از تمرین نیز 4 قرص دیگر استفاده نمایید.

میزان مصرف 

میزان و دوز مصرفی قرص آمینو ژن استار می‌تواند بسته به میزان شدت تمرین، سن و همچنین شرایط فیزیکی بین افراد متفاوت باشد. اما همانطور که در بالا نیز اشاره شد شما در طی روز می‌توانید حداکثر 8 عدد از این قرص را مصرف نمایید.

 


 

شرایط نگهداری قرص آمینو ژن استار

قرص آمینو ژن استار را باید دور از دسترس کودکان در جایی خشک و خنک نگهداری کنید. همچنین در صورت باز کردن درب محصول حداکثر طی 3 باید قرص‌ها را مصرف کنید. چرا که در غیراینصورت امکان خراب شدن محصول وجود دارد. علاوه بر همه این موارد پس از هر بار مصرف، درب قوطی را محکم ببندید تا هوا و رطوبت به داخل آن نفوذ نکند.

 


 

سایر ترکیبات موثر قرص آمینو ژن استار

مصرف برخی از ترکیبات در کنار قرص آمینو ژن استار موجب تاثیرپذیری بیشتر این محصول می‌شود. بنابراین شما برای دریافت نتیجه بهتر و مطلوب‌تر می‌توانید از برخی ترکیبات اضافه کنار این محصول نیز بهره بگیرید. به عنوان مثال روغن امگا 3 و سایر ترکیبات موجود و هم خانواده می‌‎توانند فرآیند تاثیرگذاری را بیشتر کنند.

 


 

خرید قرص آمینو ژن استار

داروخانه صبا یکی بهترین و معتبرترین مراکز خرید انواع مکمل های دارویی و ورزشی است که دارای تنوع بالایی از محصولات آرایشی و بهداشتی و مکمل های مختلف است. برای خرید انواع  مکمل های ورزشی ، به طور کامل مشخصات و موارد مصرف را مطالعه کنید و در صورتی که در هر مرحله از خرید نیاز به مشاوره با کارشناسان ما داشتید، می توانید با شماره تلفن 02141971 تماس حاصل فرمائید.

جدول ترکیبات قرص آمینو ژن استار

 

 

عنوان

مقدار

نیاز روزانه

Calories

32

*

Fat

0 g

*

Cholesterol

0 g

*

Sodium

**

*

Potassium

0 g

*

Carbohydrate

0 g

*

Dietry Fiber

0 g

*

Sugars

0 g

*

Protein

8 g

*

Vitamin A

0%

*

Vitamin C

0%

*

Calcium

0%

*

Iron

0%

*

 

نیاز روزانهمقدارعنوان
* 32 Calories
* 0 g Fat
* 0 g Cholesterol
* ** Sodium
* 0 g Potassium
* 0 g Carbohydrate
* 0 g Dietry Fiber
* 0 g Sugars
* 8 g Protein
* 0% Vitamin A
* 0% Vitamin C
* 0% Calcium
* 0% Iron
قرص آمینو وی ژن استار 325 عددی
قرص آمینو وی ژن استار 325 عددی
قیمت:
2,100,020 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;