0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه
برند:
دسته بندی: آمینو

AMINO CHICKEN

قرص آمینو چیکن فارما پلاس 300 عددی

شناسه کالا: 821498
شناسه کالا: 821498
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: قرص آمینو چیکن فارما پلاس 300 عددی
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

قرص آمینو چیکن فارما پلاس یکی از محصولات و مکمل‌های ورزشی عالی و ساخت ایران است. این مکمل برای ورزشکاران در حین و پس از تمرین فواید و مزایای بی‌نظیری دارد. آنها می‌تواند جهت افزایش سرعت ریکاوری عضلات از این مکمل بهره بگیرند. این مکمل علاوه بر سرعت ریکاوری بسیار عالی موجب ساخت و افزایش حجم عضلات نیز می‌شود. در ادامه اطلاعات دقیق‌تری درباره این محصول به شما ارائه خواهیم کرد. ترکیبات عالی همانند پروتئین هیدرولیز شده از گوشت سینه مرغ موجب برخی خواص بی‌نظیر این مکمل ورزشی شده است.

 


 

آمینواسید چیست و چه کاربردی دارد؟

آمینواسیدها مولکول‌هایی هستند که با یکدیگر ترکیب شده و پروتئین‌ها را به وجود می‌آورند. آمینواسیدها و پروتئین‌ها هر دو اجزای سازنده زندگی بشر هستند. زمانی که پروتئین‌ها تجزیه یا هضم می‌شوند، آمینواسیدها را برجای می‌گذارند. برای کمک به بدن از آمینواسیدها در ساخت پروتئین‌ها استفاده خواهد شد که از جمله‌ی این مواد می‌توان به رشد، ترمیم بافت بدن، تجزیه غذا و... دیگر اعمال حیاتی بدن اشاره نمود. همچنین از اسیدهای آمینه به عنوان منبع انرژی بدن انسان نیز می‌شود استفاد نمود.

آمینواسیدها به سه دسته کلی تقسیم می‌شوند: آمینواسیدهای ضروری، آمینواسیدهای غیرضروری و آمینواسیدهای مشروط.

آمینواسیدهای ضروری: این دسته از آمینواسیدها به طور طبیعی در بدن ساخته نمی‌شوند. از این رو برای رفع نیاز روزانه بدن لازم است که از طریق مصرف منابع غذایی حاوی این مواد، به مقدار لازم به بدن انسان برسند. آمینواسیدهای ضروری در گوشت، مواد لبنی، تخم مرغ و غلات به میزان کافی وجود داشته و می‌توان از آن‌ها بهره برد.

آمینواسیدهای غیرضروری: این آمینواسیدها به صورت طبیعی در بدن افراد تولید شده و تنها در صورت بروز بیماری، در روند تولید این نوع آمینواسیدها خلل ایجاد خواهد شد. آمینواسیدهای غیرضروری شامل آلانین، آسپارتیک اسید، آرژنین، سیستئین، آسپاراژین، گلوتامیک اسید، تیروزین، پرولین، سرین، گلیسین و گلوتامین می‌شوند.

آمینواسیدهای مشروط: این دسته از آمینو اسیدها معمولا ضروری نبوده، جزء در شرایط استرس‌زا و بیماری‌ها. انواع آمینواسیدهای مشروط عبارتند از: آرژنین، گلوتامین، تیروزِین، سیستئین، اورنیتین، پرولین، سرین و گلیسین.

 


 

قرص آمینو چیکن فارما پلاس

قرص آمینو چیکن فارما پلاس 300 عددی حاوی مقادیری پروتئین هیدرولیز شده از گوشت سینه مرغ بوده و هضم و جذب بالایی دارد. از سوی دیگر این محصول دارای انواع آمینواسیدهای مورد نیاز بدن افراد به خصوص ورزشکاران حرفه‌ای است که این امر موجب افزایش سرعت ریکاوری عضلات بدنسازان در حین تمرین و بعد از اتمام تمرین خواهد شد.

 

 


 

نحوه اثرگذاری قرص آمینو چیکن فارما پلاس بر بدن

اگر میزان ویتامین‌ها و پروتئین‌های بدن ورزشکاران در سطح خوبی قرار بگیرند، ورزشکاران در مدت زمان کوتاه‌تری به اندام ایده‌آل خود خواهند رسید. به بیانی دیگر کار بیشتر مکمل‌های بدنسازی به ویژه مکمل‌های آمینو، رساندن میزان کافی پروتئین و سایر مواد مورد نیاز به بدن است. قرص آمینو چیکن فارما پلاس قادر است پروتئین‌های مورد نیاز بدن را ساخته و کمبود آن را رفع کند. از این رو خرید مکمل آمینو در میان ورزشکاران حرفه‌ای به ویزه بدنسازان بسیار رایج است. دقت فرمایید اگر مکمل‌های آمینو به درستی و در اندازه تعیین شده مصرف شوند، بدون شک تاثیرات بیشتری از خود نشان خواهند داد.

 


 

مزایای مصرف قرص آمینو چیکن فارما پلاس

  • این مکمل حاوی پروتئین هیدرولیزه شده سینه مرغ است
  • موجب بهبود عملکرد ساختمان عضلانی و قدرت بدن می‌شود
  • از تخریب عضلات پس از ورزش سنگین جلوگیری به عمل می‌آورد
  • موجب رشد و افزایش حجم عضلات می‌شود
  • در ساخت عضلات جدید تاثیرات مثبتی دارد
  • سرعت هضم و جذب این مکمل زیاد است
  • دارای انواع آمینواسیدهای ضروری بدن بوده
  • موجب سرعت بخشیدن به ریکاوری عضلات در حین تمرین و پس از تمرین می‌شود
  • در ساخت عضلات بدون چربی بسیار موثر بوده

 


 

خطرات احتمالی مصرف قرص آمینو چیکن فارما پلاس

  • مصرف مکمل آمینو برای افراد زیر 18 سال توصیه نمی‌شود.
  • استفاده از این مکمل برای زنان باردار و شیرده ممنوع است.
  • توصیه می‌شود پیش از مصرف این قرص حتما با پزشک تغدیه یا مربی خود مشورت کنید.
  • افرادی که مبتلا به بیماری‌های خاص بوده و دارو مصرف می‌کنند، پیش از مصرف این قرص حتما با پزشک معالج خود مشورت کنند.

نحوه مصرف قرص آمینو چیکن فارما پلاس

مکمل آمینو را باید روزانه 4 عدد پیش از آغاز تمرین و 4 عدد بلافاصله پس از پایان تمرین همراه با آب کافی مصرف کنید. حداکثر تعداد قرصی که در روز می‌توان مصرف کرد 8 عدد خواهد بود. به همین جهت توصیه می‌شود از مصرف دوزهای بالاتر اکیدا خودداری کنید.

میزان مصرف

همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم، قرص آمینو چیکن فارما پلاس 300 عددی را بایستی روزانه 4 عدد قرص پیش از شروع تمرین ورزشی و همچنین 4 عدد بلافاصله پس از پایان تمرین خود همراه با آب کافی میل نمایید.

شرایط نگهداری قرص آمینو چیکن فارما پلاس

لازم است این مکمل را دور از نور مستقیم خورشید، در دماهای پایین بین 15 تا 25 درجه سانتی‌گراد و همچنین دور از دسترس کودکان نگهداری کنید.

 


 

سایر ترکیبات موثر در کنار قرص آمینو چیکن فارما پلاس

مصرف دیگر مکمل‌ها درکنار قرص آمینو چیکن فارما پلاس موجب اثرگذاری بیشتر این محصول می‌شود. یکی از انواع مکمل‌هایی که مصرف آن در کنار مکمل آمینو مفید خواهد بود، پروتئین وی است. آمینو از بروز هرگونه آسیب احتمالی در عضلات ورزشکاران جلوگیری کرده و پروتئین وی نیز به ترمیم و بازسازی عضلات پس از انجام فعالیت‌های بدنی کمک می‌کند. از سویی دیگر مصرف همزمان BCAAها و کراتین یا بتا آلانین در افزایش حجم عضلات تاثیر مثبت دارند.

 


 

خرید قرص آمینو چیکن فارما پلاس

داروخانه صبا یکی از بهترین و معتبرترین مراکز خرید انواع مکمل های دارویی و ورزشی است که دارای تنوع بالایی از محصولات آرایشی و بهداشتی و مکمل ‌های مختلف است. برای خرید انواع  مکمل ‌های ورزشی ، به طور کامل مشخصات و موارد مصرف را مطالعه کنید و در صورتی که در هر مرحله از خرید نیاز به مشاوره با کارشناسان ما داشتید، می توانید با شماره تلفن 02141971 تماس حاصل فرمائید.

جدول ترکیبات قرص آمینو چیکن فارما پلاس

عنوان

مقدار

نیاز روزانه

Calories

12

*

Protein

6 g

12%

 

مقادیر گفته شده در بالا به ازای مصرف هر 4 عدد قرص آمینو چیکن فارما پلاس آورده شده است.

 

قرص آمینو چیکن فارما پلاس 300 عددی
قرص آمینو چیکن فارما پلاس 300 عددی
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;