0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه

HMB

قرص اچ ام بی ژن استار 200 عددی

شناسه کالا: 818513
شناسه کالا: 818513
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
999,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: قرص اچ ام بی ژن استار 200 عددی
4
از 5
عالی
0 (100%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

قرص اچ ام بی ژن استار یکی از بهترین مکمل‌های موجود در بازار بوده و نقش یک انرژی‌زا را در بدن ایفا می‌کند. همچنین جایگزین مناسبی برای استروئیدها در بدن نیز هست. این مکمل از تحلیل رفتن عضلات جلوگیری کرده و به بازسازی عضلات آسیب‌دیده کمک می‌کند و بدن را برای مدت زمان بیشتری در وضعیت آنابولیک نگه می‌دارد. برای آشنایی بیشتر با مکمل ژن استار و دانستن مزایا و نحوه اثر آن بر بدن، ما را تا انتهای مطلب همراهی فرمایید.

 


 

انرژی‌زا چیست و چه کاربردی دارد؟

همواره تمامی ورزشکاران به دنبال راهی برای افزایش عملکرد ورزشی خود هستند و در کنار داشتن رژیم غذایی مناسب و انجام تمرینات ورزشی، برخی از مکمل‌ها نیز می‌توانند مزایای فراوانی را در اختیار آن‌ها قرار دهند. HMB یک ماده انرژی‌زا بوده و مخفف بتا هیدروکسی بتا متیل بوتیرات است که به دلیل پتانسیل آن برای کمک به رشد عضلانی و عملکرد ورزشی، توجه‌های زیادی را در جامعه ورزشکاران و بدنسازان به خود جلب کرده است. این ترکیب به طور طبیعی در بدن افراد تولید می‌شود و بسته به نوع مولکول، چند نام مختلف دارد. همچنین به نام‌های بتا هیدروکسی بتا متیل بوتیریک اسید، بتا هیدروکسی بتا متیل بوتیرات و هیدروکسی متیل بوتیرات نیز شناخته می‌شود. با این حال، بدن شما فقط در مقادیر کم این ترکیب را تولید می‌کند به همین جهت بسیاری از ورزشکاران آن را به عنوان یک مکمل ورزشی برای بالا بردن سطح HMB در بدن خود مصرف می‌کنند. افزایش عملکرد ورزشی، کاهش تجزیه عضلات بدن و افزایش رشد آن‌ها در بزرگسالانی که سابقه ورزش ندارند از مزایای مصرف این محصول است. مکمل ژن استار یکی از بهترین مکمل‌های ورزشی بوده که میزان HMB را در بدن شما افزایش می‌دهد.

 


 

قرص اچ ام بی ژن استار

قرص اچ ام بی ژن استار 200 عددی، جایگزین بسیار مناسبی برای استروئیدها خواهد بود. مصرف این مکمل ورزشی میزان تجزیه بافتی عضلانی را به حداقل رسانده و به بدن کمک می‌کند تا فرآیند بازسازی عضلات را پس از اتمام تمرینات ورزشی به سرعت آغاز کند. این مکمل مدت زمان طولانی‌تری بدن را در حالت آنابولیک نگه می‌دارد و به همین جهت بسیار مورد توجه ورزشکاران قرار گرفته است.

 

 


 

نحوه اثرگذاری قرص اچ ام بی ژن استار بر بدن

قرص اچ ام بی ژن استار، فرآیند تجزیه پروتئینی را افزایش می‌دهد. تجزیه پروتئینی فرآیندی است که در طی آن بافت عضلانی جدید ساخته می‌شود و به طور معمول پس از انجام تمرینات ورزشی سنگین همراه با وزنه رخ می‌دهد. مصرف این مکمل ورزشی با کم کردن میزان تجزیه بافت عضلانی بدن و از بین رفتن پروتئین، به فرآیند بازسازی عضلات پس از تمرین کمک می‌کند. در این حالت بدن شما مدت زمان طولانی‌تری در حالت آنابولیکی (فرآیندی که به سنتز مواد ختم می‌شود) باقی می‌ماند.

همچنین قرص اچ ام بی ژن استار توازن متابولیسم پروتئین‌ها را در جهتی که باعث افزایش رشد عضلات شود ،تغییر می‌دهد و از همین راه مانع از تحلیل رفتن بافت عضلانی خواهد شد. هنگامی که شما این مکمل ورزشی را در کنار رژیم غذایی پر پروتئین خود مصرف نمایید بیشترین کارایی را مشاهده خواهید کرد. مصرف 3 گرم از این محصول نتایج بسیار خوبی را روی بدن شما نشان می‌دهد.

 


 

مزایای مصرف قرص اچ ام بی ژن استار

  • سرعت ریکاوری در عضلات را افزایش می‌دهد.
  • باعث افزایش میزان سنتز پروتئین در عضلات خواهد شد.
  • به ترمیم و بازسازی عضلات آسیب دیده کمک می‌کند.
  • از تحلیل رفتن عضلات به دلیل تمرینات سنگین ورزشی جلوگیری می‌کند.
  • جایگزینی مناسب و مجاز برای استروئیدها در بدن است.
  • فرآیند تجزیه پروتئینی در بدن را تا جای ممکن کاهش می‌دهد.
  • از تجزیه شدن بافت ماهیچه‌ای بدن به دلیل کمبود پروتئین جلوگیری می‌کند.
  • کمک به فرآیند عضله‌سازی کرده.
  • دارای خاصیت آنابولیکی است.
  • هر یک عدد قرص دارای 1000 میلی‌گرم HMB است.

خطرات احتمالی مصرف قرص اچ ام بی ژن استار

  • مصرف این محصول در دوران بارداری زنان و شیردهی مادران توصیه نمی‌شود.
  • توصیه می‌شود پیش از مصرف این مکمل ورزشی با پزشک متخصص یا مربی ورزشی خود مشورت کنید.
  • از مصرف دوزهای بالاتر از دوز پیشنهادی درج شده روی بسته‌بندی این محصول به شدت خودداری فرمایید.
  • مصرف قرص اچ ام بی ژن استار به نوجوانان زیر 18 سال توصیه نمی‌شود مگر تحت طبق تجویز پزشک متخصص.
  • در صورت بروز هرگونه حساسیت دارویی به هر یک از ترکیبات موجود در این محصول، مصرف آن را بلافاصله قطع کرده و در صورت لزوم به پزشک متخصص مراجعه فرمایید.
  • در صورتی که داروی دیگر در کنار این مکمل مصرف می‌کنید، نوع دارو و میزان دوز آن را به پزشک یا مربی ورزشی خود اطلاع دهید.

نحوه مصرف قرص اچ ام بی ژن استار

قرص اچ ام بی ژن استار 200 عددی را روزانه حداکثر 3 عدد در 3 وعده غذایی متفاوت همراه با غذای خود مصرف نمایید. دقت فرمایید که در زمان مصرف این مکمل ورزشی به میزان کافی آب بنوشید. حداکثر دوز مناسب برای این محصول 3 گرم در روز بیان شده است.

میزان مصرف

همانطور که در بالاتر نیز به آن اشاره نمودیم، قرص اچ ام بی ژن استار را بایستی روزانه 3 عدد در 3 وعده متفاوت مصرف نمایید. بهتر است این مکمل ورزشی را همراه با وعده غذایی خود و همچنین آب فراوان میل نمایید. از مصرف دوزهای بالاتر از دوز پیشنهادی درج شده روی محصول جدا خودداری فرمایید.

شرایط نگهداری قرص اچ ام بی ژن استار

قرص اچ ام بی ژن استار را بهتر است در جایی کاملا خشک و به دور از رطوبت احتمالی، در محیطی تاریک و دور از تابش مستقیم نور خورشید و همچنین دور از دسترس اطفال نگهداری فرمایید. شایان ذکر است که دمای مناسب برای این مکمل ورزشی دمای محیط (دمای 15 تا 25 درجه سانتی‌گراد) است.

 


 

سایر ترکیبات موثر در کنار قرص اچ ام بی ژن استار

شما می‌توانید مکمل‌های انرژی‌زا را در کنار دیگر مکمل‌های ورزشی به صورت همزمان مصرف نمایید تا انرژی موردنیاز بدن شما برای انجام تمرینات استقامتی و هوازی را تامین کنند.

 


 

خرید قرص اچ ام بی ژن استار

داروخانه صبا یکی از بهترین و معتبرترین مراکز خرید انواع مکمل های دارویی و ورزشی است که دارای تنوع بالایی از محصولات آرایشی و بهداشتی و مکمل ‌های مختلف است. برای خرید انواع  مکمل ‌های ورزشی ، به طور کامل مشخصات و موارد مصرف را مطالعه کنید و در صورتی که در هر مرحله از خرید نیاز به مشاوره با کارشناسان ما داشتید، می توانید با شماره تلفن 02141971 تماس حاصل فرمائید.

جدول ترکیبات قرص اچ ام بی ژن استار

عنوان

مقدار

درصد مصرف روزانه

(Hydroxy Methylbutyrate (HMB

3000 mg

*

 

مقادیر ذکر شده در جدول بالا به ازای هر 3 عدد قرص اچ ام بی ژن استار گفته شده است.

 

قرص اچ ام بی ژن استار 200 عددی
قرص اچ ام بی ژن استار 200 عددی
قیمت:
999,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 1 )
4
از 5
عالی
(100%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;