0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه

BIOPANTHENE Tab

قرص بیوپانتن یورو ویتال 60 عددی

شناسه کالا: 822535
شناسه کالا: 822535
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: قرص بیوپانتن یورو ویتال 60 عددی
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

داشتن پوستی صاف و بدون چروک در کنار موهایی درخشان و ناخن‌هایی محکم، یکی از دغدغه‌های این روزهای خانم‌ها است. اگر موهایتان کدر و دارای موخوره است، یا پوستتان شفافیت قبل را ندارد و پر از منافذ باز است، یا حتی ناخن‌هایتان زود به زود می‌شکنند، به پیشنهاد داروخانه آنلاین صبا از قرص بیوپانتن یورو ویتال 60 عددی استفاده کنید.

این محصول که توسط برند یورو ویتال آلمان ساخته شده است، قابلیت مراقبت از پوست، مو و ناخن را دارد و در ارتقای سلامتی آن‌ها بسیار موثر است. در واقع این محصول حاوی دو ویتامین از گروه ویتامین ب از جمله بیوتین و پانتوتنیک اسید است که به رشد بهتر موها و ناخن و بهبود بافت پوست کمک می‌کند.

در واقع این محصول، از ایجاد علائم پیری روی پوست مانند چین و چروک و لک جلوگیری می‌کند و موجب جوانسازی و لیفت صورتتان می‌شود. کاربرد دیگر این محصول، ممانعت از شکسته شدن ناخن‌ها یا ریش ریش شدن آن‌ها است، همچنین بافت‌های آسیب دیده مو را ترمیم و ئر نهایت موخوره و خشکی آن‌ها را برطرف می‌کند.

در ادامه به طور مفصل در رابطه با خواص ترکیبات موجود در این محصول، ویژگی، مزایا و همچنین میزان استفاده این محصول توضیح خواهیم داد. پس تا انتها با ما همراه باشید.

 


 

ترکیب اصلی قرص بیوپانتن یورو ویتال چیست و چه کاربردی دارد؟

قرص بیوپانتن یورو ویتال یکی از محصولات عالی برای تقویت پوست، مو و ناخن است که از ترکیبات اندک اما بسیار قدرتمند ساخته شده است. این ترکیبات شامل دو ویتامین B7 (بیوتین) و ویتامین B5 (پانتوتنیک اسید) هستند که از ویتامین‌های گروه B محسوب می‌شوند.

بیوتین

در هر قرص بیوپانتن حدود 5000 واحد بین المللی بیوتین وجود دارد که این مقدار می‌تواند نیاز روزانه شما به این ویتامین را تامین کند. در واقع بیوتین یا همان ویتامین B7، یکی از مواد ضروری برای سنتز کراتین محسوب می‌شود. کراتین، پروتئین سازنده مو و ناخن است که در سلامت آن‌ها نقش مهمی‌ایفا می‌کند.

به طور کلی، این ماده از خشکی و شکنندگی موها جلوگیری میکند و ضمن افزایش سنتر کراتین، باعث درخشش و زیبایی آن‌ها می‌شود. همچنین اگر ناخن‌هایتان مدام می‌شکند، با بیوتین موجود در این محصول شاهد استحکام و افزایش انعطاف پذیری آن‌ها خواهید بود. در نتیجه، این ماده از شکستن یا ریش ریش شدن ناخن‌ها بر اثر ضربه یا برخورد با جسم سخت جلوگیری می‌کند.

از تاثیر بیوتین بر پوست باید به کاهش جوش، لکه‌های پوستی و رفع عفونت‌های قارچی اشاره کنیم. همچنین این ویتامین علائم پیری پوست مانند چین و چروک را به تعویق می‌اندازد و در جوانسازی صورت نقش مهمی‌دارد.

پانتوتنیک اسید

مقدار استفاده شده پانتوتنیک اسید در این قرص یورو ویتال حدود 100 میلی گرم است که برای مصرف روزانه کاملا مناسب است و می‌تواند کمبود این ویتامین را در بدن شما جبران کند. تاثیر این ویتامین در موها به گونه‌ای است که سلول‌های موثر در رشد مو را تقویت می‌کند و بر اثر این امر موجب افزایش فاز رشد مو (آناژن) شده و به دنبال آن از ریزش مو جلوگیری می‌کند.

گفتنی است که این ویتامین باعث آبرسانی به پوست می‌شود و بافت‌های آسیب دیده پوست را ترمیم و بازسازی می‌کند.به موجب این امر، پوست شما جوان و عاری از چین و چروک  می‌شود. همچنین پانتوتنیک اسید با خواص ضد التهابی که دارد، درماتیت، التهاب و راش‌های پوستی را بهبود می‌بخشد.

جلوگیری از شکنندگی ناخن‌ها و افزایش انعطاف پذیری آن‌ها از دیگر مزایای پانتوتنیک اسید به شمار می‌آید.

 


 

نحوه اثرگذاری قرص بیوپانتن یورو ویتال

با توجه به مطالبی که در بالا گفته شد، با استفاده از قرص بیوپانتن یورو ویتال می‌توانید در ارتقای سلامت پوست و موی خود گام بردارید و ناخن‌هایی زیباتر و کشیده‌تر داشته باشید.

در واقع با استفاده از این محصول، آب بیشتری در لایه‌های پوستی شما حفظ می‌شود که موجب آبرسانی عمیق، افزایش اکسیژن رسانی و بهبود تغذیه در پوست و در نهایت رفع چین و چروک‌ها می‌شود.

همچنین مواد مغذی این مکمل منجر به ساخت کراتین مورد نیاز برای رشد مو و ناخن‌ها می‌شوند که در نتیجه آن ناخن‌های شما طول بیشتری خواهند داشت و در هنگام بلند شدن دچار شکستگی با ریشه نمی‌شوند. علاوه بر آن، خشکی و وزی موهایتان برطرف می‌شود و با بهبود شانه پذیری، کاهش موخوره و بهبود حالت دهی همراه است.

 


 

 ویژگی‌های قرص بیوپانتن یورو ویتال

  • ترمیم بافت‌های آسیب دیده پوست
  • کاهش علائم پیری در پوست
  • کاهش لک و چین و چروک پوستی
  • جلوگیری از ریزش مو
  • افزایش فاز رشد مو و پرپشت شدن موها
  • موثر در ساخت کراتین مورد نیاز برای رشد مو و ناخن
  • تقویت موهای آسیب دیده
  • افزایش استحکام و انعطاف پذیری ناخن‌ها
  • جلوگیری از شکستگی ناخن
  • مناسب برای بزرگسالان

 


 

مزایای مصرف قرص بیوپانتن یورو ویتال

چه مزیتی بهتر از این که استفاده از قرص بیوپانتن یورو ویتال می‌تواند کمبود ویتامین‌های بیوتین و پانتوتنیک اسید بدن شما را جبران کند و در ارتقای سلامت پوست و مو و حتی ناخن‌هایتان موثر باشد.

این محصول نیاز روزانه شما نسبت به این دو ویتامین را تامین می‌کند و باعث شادابی پوست، افزایش رشد مو و همچنین عدم شکنندگی ناخن‌ها می‌شود. به طور کلی، با مصرف این مکمل دیگر نگران ریزش موی خود نیستید و با پوستی صاف‌تر و ناخن‌هایی درخشان‌تر در مراسمات و جلسات شرکت می‌کنید.

نحوه مصرف قرص بیوپانتن یورو ویتال

بزرگسالان روزانه یک عدد قرص با آب کافی و ترجیحا همراه با غذا میل کنند.

هشدار مصرف

  • مطابق با نظر پزشک یا داروساز مصرف شود.
  •  از مصرف بیش از میزان توصیه شده خودداری شود.
  • این فرآورده مکمل تغذیه‌ای بوده و جهت تشخیص، پیشگیری یا درمان بیماری کاربرد ندارد.
  • در دوران بارداری و شیردهی با نظر پزشک مصرف شود.

شرایط نگهداری

  • در دمای کمتر از 30 درجه سانتی گراد دور از نور مستقیم و رطوبت نگهداری شود.
  • محصول را دور از دسترس کودکان قرار دهید.

تداخل و عوارض دارویی تاکنون هیچ موردی گزارش نشده است.

 


 

 قرص بیوپانتن یورو ویتال برای چه افرادی مناسب است؟

مصرف قرص بیوپانتن یورو ویتال برای عموم و بزرگسالان مناسب است.

 


 

یادداشت پایانی

داروخانه‌ آنلاین صبا، از بزرگترین داروخانه‌های اینترنتی کشور است که بیش از صدها نوع محصول آرایشی، دارویی، مکمل و ... به مشتریان خود عرضه می‌کند. این مجموعه با به کارگیری کارمندان مجرب در ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود گام برداشته و همواره بر اصل کیفیت محصول و رضایتمندی مشتریان خود پایبند است.

برای خرید قرص بیوپانتن یورو ویتال 60 عددی، می‌توانید از طریق سایت داروخانه صبا و یا تماس با شماره 02141971 اقدام کنید. همچنین در داروخانه صبا انواع محصولات آرایشی و مراقبتی پوست عرضه می‌شود که می‌توانید با مراجعه به سایت و مشاهده قیمت‌های آن‌ها اقدام به خرید کنید.


 

جدول ترکیبات قرص بیوپانتن یورو ویتال

ترکیبات

مقدار

درصد نیاز روزانه

بیوتین

5000 µg

10000درصد

پانتوتنیک اسید

10 mg

1667درصد

 

*مقدار ماده از طرف شرکت سازنده مشخص نشده است.

**درصد ماده از طرف شرکت سازنده مشخص نشده است.

g = گرم  /  mg = میلی گرم  /  µg یا mcg = میکروگرم  /  IU = واحد بین المللی

 

قرص بیوپانتن یورو ویتال 60 عددی
قرص بیوپانتن یورو ویتال 60 عددی
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;