در حال بارگذاری ...
سبــد خرید من
0 محصول
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید:
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

پودر آمینو لایتس بیست اسپرت نوتریشن 414 گرمی

AMINOLYTES Pow

شناسه محصول: 824341
شناسه محصول: 824341
دسته بندی: آمینو
آماده ارسال
1,539,000 تومان
تعداد
امتیاز محصول
مشخصات فنی بیشتر
  • صادر کننده مجوز : سازمان غذا و دارو
  • جنسیت مصرف : عمومی
  • نوع محفظه : قوطی پلاستیکی
  • کشور تولید کننده : ایران
بررسی و توضیحات کالا
بیشتر

محصولات مشابه
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی و توضیحات کالا

پودر آمینو لایتس بیست اسپرت نوتریشن از فرمولاسیون ویژه‌ای برخوردار است و نقش مهمی در ساخت عضلات جدید در بدن ایفا می‌کند. مکمل آمینو سرعت رشد عضلات را در بدن افزایش می‌دهد و به ریکاوری بافت آسیب دیده نیز کمک می‌کند. ورزشکاران با بهره و مصرف این مکمل ورزشی می‌توانند مدت زمان طولانی‌تری را به ورزش کردن و تمرینات سخت ادامه دهند. چرا که این پودر عملکرد ورزشی فرد ورزشکار را بالا می‌برد. بسیاری از ورزشکاران در زمان مسابقات و شرایط ویژه از این محصول استفاده می‌کنند.

در ادامه برای آشنایی کامل با این محصول، نحوه اثرگذاری بر بدن، مزایا و همچنین خطرات احتمالی مصرف آن را برایتان شرح دادیم. چنانچه قصد خرید این مکمل ورزشی از داروخانه آنلاین را دارید، تا پایان این مطلب همراه ما باشید.


آمینو چیست و چه کاربردی دارد؟

مکمل آمینو دارای مجموعه‌ای از آمینواسیدهای ضروری و غیرضروری است. آمینواسیدها واحدهای سازنده پروتئین‌ها در بدن هستند و حدود 20 درصد بدن انسان را تشکیل می‌دهند. می‌توان گفت تقریبا تمامی فرآیندهای بیولوژیکی بدن برعهده آمینواسیدها است و از راه‌های مختلفی در آن نقش ایفا می‌کنند.

به بیانی دیگر، آمینواسیدها نقش در بدن دارند و حضور آن‌ها در بدن موجودات زنده بسیار حائز اهمیت است. اسیدهای آمینه در کلیه سلول‌ها، پوست، عضلات، استخوان و همچنین بافت‌های بدن وجود داشته و بخش اعظمی از آن‌ها را تشکیل می‌دهند.

آمینواسیدها با توجه به این که به طور طبیعی در بدن تولید می‌شوند یا خیر به دو دسته تقسیم شده‌اند: آمینواسیدهای ضروری و آمینواسیدهای غیرضروری.

پودر آمینو لایتس بیست اسپرت نوتریشن دارای انواع آمینواسیدهای ضروری و غیرضروری است و در فرآیند ساخت عضله در بدن نقش دارد. شما می‌توانید مکمل آمینو را از داروخانه آنلاین خریداری و مصرف کنید.


پودر آمینو لایتس بیست اسپرت نوتریشن

پودر آمینو لایتس بیست اسپرت نوتریشن دارای فرمولاسیون مخصوصی است. این مکمل ورزشی آمینواسیدهای شاخه‌دار و دیگر آمینواسیدهای ضروری و غیرضروری را در ترکیبات خود دارد و سرعت ساخت عضله در بدن را افزایش می‌دهد.

این مکمل حاوی 5 گرم آمینولایت، 5 گرم BCAAs بهترین ترکیب آمینواسید و همچنین الکترولیت است. از سویی دیگر حلالیت بسیار بالایی در آب و دیگر نوشیدنی‌ها دارد. این مکمل ورزشی الکترولیت‌های حیاتی را حین انجام تمرینات ورزشی تامین می‌کند.


نحوه اثرگذاری پودر آمینو لایتس بیست اسپرت نوتریشن بر بدن

پودر آمینو لایتس بیست اسپرت نوتریشن 414 گرمی دارای آمینواسیدهای ضروری و غیرضروری و همچنین آمینواسیدهای شاخه‌دار لوسین، ایزولوسن و والین است و به همین جهت در ساخت توده عضلانی در بدن نقش بسزایی دارد. این مکمل ورزشی به آسانی پروتئین مورد نیاز بدن را تامین و از تحلیل رفتن عضلات جلوگیری می‌کند.

این پودر به ترمیم بافت عضلات آسیب دیده کمک می‌کند و سرعت ریکاوری آن‌ها را افزایش می‌دهد و از این طریق از تحلیل رفتن عضلات و همچنین ایجاد درد و کوفتگی در آن‌ها جلوگیری می‌کند.


مزایای مصرف پودر آمینو لایتس بیست اسپرت نوتریشن

همانطور که در بالا نیز مطالعه کردید، پودر آمینو لایتس بیست اسپرت نوتریشن تاثیرات مثبتی بسیار زیادی روی بدن فرد می‌گذارد. به همین منظور ورزشکاران در طول تمرینات سخت ورزشی می‌توانند از آن بهره بگیرند. برخی از مزایای بالقوه این پودر عبارت است از:

  • تامین آمینواسیدهای مورد نیاز.
  • مانع از ایجاد ضعف در افراد حین انجام تمرینات ورزشی می‌شود.
  • الکترولیت‌های حیاتی را حین تمرین تامین می‌کند.
  • به ریکاوری عضلات کمک می‌کند و مانع از تحلیل رفتن آن‌ها می‌شود.
  • توده خالص عضلانی را افزایش می‌دهد.
  • بافت عضلانی آسیب دیده را ترمیم می‌کند.
  • حلالیت بسیار بالایی در آب و دیگران نوشیدنی‌ها دارد.
  • سرعت رشد عضلات را افزایش می‌دهد.


خطرات احتمالی مصرف پودر آمینو لایتس بیست اسپرت نوتریشن

چنانچه این مکمل ورزشی در دوز مصرفی مناسب و تحت نظر پزشک متخصص تغذیه و مربی باشگاه مصرف شود، برای فرد خطری ندارد. در حقیقت تا به امروز هیچگونه عارضه خاص و خطرناکی برای این محصول گزارش نشده است. اما با این وجود هشدارهای مصرف را هرگز نباید فراموش نمود. برخی از این خطرات احتمالی به شرح زیر هستند:

  • بهتر است پیش از مصرف مکمل آمینو از پزشک خود مشاوره بگیرید.
  • توصیه می‌شود از مصرف دوزهای بالاتر این محصول به شدت خودداری فرمایید.
  • در صورت داشتن هرگونه بیماری زمینه‌ای یا مصرف دارویی خاص، پیش از مصرف حتما با پزشک مشورت کنید.
  • استفاده از این مکمل برای افراد زیر 18 سال توصیه نمی‌شود.
  • مصرف مکمل آمینو برای زنان در دوران بارداری و مادران در دوران شیردهی ممنوع است و بهتر است با تجویز پزشک مصرف شود.
  • افرادی که سابقه حساسیت به سویا، صدف، تخم مرغ، شیر و گندم را دارند، بهتر است از مصرف این مکمل خودداری کنند.
  • در صورت بروز هرگونه علائم حساسیت، مصرف مکمل را قطع کرده و به پزشک مراجعه فرمایید.

نحوه مصرف پودر آمینو لایتس بیست اسپرت نوتریشن

پودر آمینو لایتس بیست اسپرت نوتریشن را بایستی به صورت روزانه مصرف کنید. در هربار مصرف یک اسکوپ (معادل 8.13 گرم) از مکمل را در 354 تا 414 میلی‌لیتر آب بریزید و کاملا به یکدیگر مخلوط کنید. سپس ترکیب به دست آمده را حین انجام تمرین ورزشی یا پس از اتمام آن میل کنید.

میزان مصرف

همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم، پودر آمینو لایتس بیست اسپرت نوتریشن را بایستی روزانه یک اسکوپ (معادل 8.13 گرم) در 354 الی 414 میلی‌لیتر آب ریخته و به خوبی با یکدیگر مخلوط کنید. سپس ترکیب به دست آمده را هنگام تمرین و بعد از اتمام تمرین ورزشی برای ریکاوری بهتر عضلات میل کنید.


شرایط نگهداری پودر آمینو لایتس بیست اسپرت نوتریشن

پودر آمینو لایتس بیست اسپرت نوتریشن 414 گرمی را بایستی در محیطی کاملا خنک و خشک و در دمایی حدودا بین 15 تا 25 درجه سانتی‌گراد (دمای محیط)، به دور از هرگونه تابش مستقیم نور خورشید و رطوبت احتمالی قرار دهید. محصول دور از دسترس کودکان قرار بگیرد.


سایر ترکیبات موثر در کنار پودر آمینو لایتس بیست اسپرت نوتریشن

مصرف همزمان مکمل آمینو و پروتئین وی موجب عضله‌سازی بهتر و بهبود عملکر ورزشی می‌شود. زمان مصرف این دو مکمل اهمیت زیادی دارد. پروتئین وی به ترمیم عضلات و بازسازی آن‌ها بعد از انجام فعالیت‌های ورزشی سنگین کمک می‌کند، به همین دلیل بهتر است 1 ساعت قبل از آن که تمرین ورزشی شروع شود آن را مصرف کنید. مکمل آمینو آسیب به عضلات بدن را تا حد زیادی کاهش می‌دهد، به همین دلیل مصرف آن در حین تمرینات ورزشی یا قبل از آن به ورزشکاران توصیه می‌شود.


خرید پودر آمینو لایتس بیست اسپرت نوتریشن

داروخانه صبا یکی از بهترین و معتبرترین مراکز خرید انواع مکمل های دارویی و ورزشی است که دارای تنوع بالایی از محصولات آرایشی و بهداشتی و مکمل ‌های مختلف است. برای خرید انواع  مکمل ‌های ورزشی ، به طور کامل مشخصات و موارد مصرف را مطالعه کنید و در صورتی که در هر مرحله از خرید نیاز به مشاوره با کارشناسان ما داشتید، می توانید با شماره تلفن 02141971 تماس حاصل فرمائید.

جدول ترکیبات پودر آمینو لایتس بیست اسپرت نوتریشن

عنوان

مقدار

درصد مصرف روزانه

Calorie

1 g

% 1

Vitamin B6

10 mg

% 5880

Sodium

125 mg

% 5.4

Mangnesium

35 mg

% 8.3

Potassium

50 mg

% 1

Branched Chain Amino Acid (BCAA,s)

5 g

*

Amino Acid Matrix

5 g

*

Rapid Recovery Electrolyte Matrix

850 mg

*

مقادیر ذکر شده در جدول بالا به ازای هر 1 پیمانه (معادل 13.8 گرم) از پودر آمینو لایتس بیست اسپرت نوتریشن گفته شده است.


مشتریان موارد زیر را نیز خریداری کرده اند
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
اشتراک
بیشتر
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
تماس