0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه
برند:
دسته بندی: گلوتامین

L Glutamine

پودر ال-گلوتامین ژن استار 300 گرمی

شناسه کالا: 818505
شناسه کالا: 818505
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
698,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: پودر ال-گلوتامین ژن استار 300 گرمی
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

پودر ال گلوتامین ژن استار یکی از مکمل‌های مفیدی است که بین ورزشکاران بسیار محبوب و مشهور است. این مکمل ساخت شرکت ستارگان نیک بوده و از سوی سازمان غذا و دارو مجوز دریافت کرده است. بنابراین ورزشکاران با خیالی راحت می‌توانند از این مکمل استفاده کنند. مکمل ال گلوتامین ژن استار در بسته‌بندی قوطی پلاستیکی به وزن 300 گرم تولید به داروخانه‌ها و بازار عرضه می‌شود. در ادامه قصد داریم شما را با ویژگی‌های منحصر به فرد این محصول آشنا کنیم.

آمینو اسید چیست و چه کاربردی دارد؟

مهم‌ترین بخش پروتئین‌ها را آمینواسیدهای تشکیل می‌دهند. مهم‌ترین وجه آمینواسیدها با کربوهیدرات‌ها و چربی‌ها وجود نیتروژن در ساختار آنهاست. در ساختار اسید آمینه‌ها حداقل یک گروه آمینو (-NH2) و یک گروه کربوکسیل (-COOH) قرار گرفته است. این ترکیبات موجود در آمینواسیدها نقش اساسی در پروسه‌های بیولوژیکی بدن دارند. به گونه‌ای که کمبود یا نبود این ماده در بدن می‌تواند روی سلامتی تاثیر منفی بگذارد.

به همین منظور خوردن آمینواسیدها مخصوصا برای ورزشکاران به شدت توصیه می‌شود. مکمل پودر ال-گلوتامین ژن استار 300 گرمی از خانه آمینواسیدهاست که می‌تواند برای بدن ورزشکاران بسیار موثر واقع شود. به همین منظور مصرف روزانه آن به هر ورزشکاری که تمرینات سختی انجام می‌دهد، توصیه می‌شود.

پودر ال-گلوتامین ژن استار

گلوتامین یکی نوع آمینواسید نیمه ضروری برای بدن محسوب می‌شود و نقش حیاتی در ترمیم بافت ماهیچه‌ای دارد. به طور کلی عوامل مختلفی نظیر ورزش، استرس و رژیم غذایی روی ریزش و تحلیل بافت ماهیچه‌ها تاثیرگذار هستند. پودر گلوتامین ژن استار با سرعت بسیار بالا بافت‌های بدن را ترمیم و قدرت لازم برای ادامه تمرین را به آن بازمی‌گرداند. این بدان معناست که مصرف گلوتامین ژن استار نه تنها موجب ترمیم ماهیچه‌ها بلکه باعث تقویت آنها نیز می‌شود. علاوه بر این مورد، گرفتگی و درد عضلانی پس از تمرین با خوردن ال گلوتامین نیز کاهش پیدا می‌کند.

ال گلوتامین روی سیستم بافری بدن نیز تاثیرگذار است و به همین دلیل می‌تواند از خستگی بعد از تمرین به شدت جلوگیری کند. علاوه بر این ورزشکاران در طی مدت زمان طولانی و با انجام تمرین‌های بسیار سخت، ال گلوتامین موجود در بدنشان به شدت کاهش پیدا می‌کند.

در نتیجه این امر، سیستم ایمنی بدن روز به روز نسبت به گذشته تضعیف خواهد شد. هنگامی که ورزشکاران از پودر ال گلوتامین ژن استار استفاده می‌کنند، سیستم ایمنی بدنشان تقویت می‌شود. عفونت مجاری تنفسی در این حالت از ورزشکار دور می‌ماند.

علاوه بر همه این موارد خوردن ال گلوتامین از ریزش بافت ماهیچه‌ای نیز جلوگیری می‌کند و موجب رشد و تقویت ماهیچه‌ها می‌شود.

نحوه اثرگذاری پودر ال-گلوتامین ژن استار بر بدن

گلوتامین جزء آمینواسیدهاییست که خود بدن توانایی ساخت آن را دارد. اما در شرایط ویژه مثل ورزش یا عفونت میزان این ماده ارزشمند در بدن کاهش پیدا می‌کند. بنابراین با وجود اینکه بدن نیازمند ال گلوتامین است اما تولید آن برایش سخت است.

به همین خاطر باید از مکمل پودر ال گلوتامین ژن استار استفاده کنید. گلوتامین ژن استار با ذخیره‌سازی آب مورد نیاز در عضلات مراحل سنتز پروتئین و رشد عضلات را برای بدن فرآهم می‌کند. اگر به هر دلیلی میزان گلوتامین در عضلات کاهش پیدا کند تعادل آب و حفظ آن در عضلات دچار مشکل خواهد شد. از این رو عضلات دچار مشکل خواهند شد و حجم آنها به طور محسوسی ریزش خواهد پیدا کرد.

به همین منظور ورزشکاران باید در حالت ایده‌آل حدود 20 تا 50 گرم روزانه پودر ال گلوتامین را مصرف کنند. ال گلوتامین در برخی مواد غذایی نیز موجود است اما ورزشکاران حرفه‌ای با توجه به شدت و میزان تمرین برای جبران حتما باید از مکمل‌ها ال گلوتامین بهره بگیرند.

مزایای مصرف پودر ال-گلوتامین ژن استار

همانطور که تا به اینجای این مطلب مطالعه کردید، ال گلوتامین برای ورزشکاران حرفه‌ای بسیار مهم و حیاتی است. برخی از مزایای استفاده از پودر ال گلوتامین ژن استار عبارتند از:

  • افزایش دهنده سطح انرژی حین تمرینات
  • آب رسانی به تمامی اعضای بدن
  • حجم دهی موثر به عضلات
  • افزایش تمرکز در تمرینات ورزشی
  • تسریع در فرآیند ریکاوری

خطرات احتمالی مصرف پودر ال-گلوتامین ژن استار

  • خوردن ال گلوتامین همیشه هم مفید نیست و در برخی موارد ممکن است خوردن بیش از این حد این پودر موجب برخی عوارض در بدن شود. به همین منظور باید در مصرف آن همیشه حد اعتدال را رعایت کنید.
  • از افزایش دوز مصرفی به صورت خوسرانه جدا خودداری کنید. پودر ال گلوتامین ژن استار باید حتما تحت نظر مربی و در صورت نیاز افزایش پیدا کند.
  • در صورتی که حساسیت مانند کهیر روی پوست خود مشاهده کردید، حتما مصرف این پودر را متوقف و به یک پزشک متخصص مراجعه کنید.
  • هنگامی که افراد از پودر ال گلوتامین تاریخ گذشته استفاده می‌کنند، ممکن است دچار مسمومیت دارویی شوند. بنابراین در صورتی که شاهد تغییر شکل، بو و مزه مکمل شدید، حتما آن را دور بیندازید.
  • افراد زیر 18 سال و همچنین زنان باردار قبل از مصرف پودر ال گلوتامین باید با یک پزشک متخصص مشورت کنند. در صورت مصرف خودسرانه عواقب و خطرات احتمالی آن پای خودشان خواهد بود.

نحوه مصرف پودر ال-گلوتامین ژن استار

همانطور که در ابتدا مطالعه کردید، این مکمل به صورت پودری شکل در بازار موجود است. به همین منظور برای مصرف این پودر را می‌توانید درون آب یا آبمیوه مخلوط کنید و بنوشید. مصرف آن سریعا روی بدن تاثیر نمی‌گذارد و باید در طی مدت زمان طولانی‌تر یعنی یک هفته منتظر مشاهده نتیجه آن باشید. تاثیرات این مکمل به صورت کاملا محسوس قابل لمس است. به گونه‌ای که شما پس از گذشت مدتی متوجه بهبود ماهیچه‌ها و همچنین انرژی خود حین ورزش خواهید شد. علاوه براین پس از مدتی خبری از دید ماهیچه‌ها پس از تمرین سخت نخواهد بود.

میزان مصرف

افرادی که به بیماری‌های زخم معده یا التهاب روده دچار هستند باید مقدار و میزان مصرف روزانه این پودر را از یک پزشک متخصص بپرسند. زیرا مقدار مشخصی برای مصرف آنها تعیین نشده است. ولی به طور کلی به بزرگسالان توصیه می‌شود که این پودر را سه بار در طول روز به مقدار 500 میلی گرم مصرف کنند. اما در مورد ورزشکاران این مقدار کمی متفاوت‌تر خواهد بود. ورزشکاران حرفه‌ای که تمرینات سخت ورزشی و رژیم سختی دارند باید 5 تا 15 گرم از این پروتئین را در طول روز مصرف کنند.

شرایط نگهداری پودر ال-گلوتامین ژن استار

مکمل ال گلوتامین ژن استار را باید دور از نور آفتاب و رطوبت و یخ‌زدگی در دمای محیط بین 18 الی 25 درجه سانتیگراد نگهداری کنید. پس از هر بار مصرف درب محصول را باید محکم ببندید تا هوا به داخل قوطی نفوذ نکند. این محصول را دور از دسترس کودکان نگهداری کنید.

سایر ترکیبات موثر در کنار پودر ال-گلوتامین ژن استار

برخی از ترکیبات می‌توانند در کنار پودر ال گلوتامین موثر واقع شوند. به عبارتی وجود این ترکیبات کنار پودر ال گلوتامین ژن استار می‌تواند ورزشکار را به هدفش نزدیک‌تر کند. برخی از ترکیبات موثر در کنار این محصول عبارتند از:

  • پروتئین Whey
  • روغن‌های امگا ۳
  • کراتین (در چرخه ۶ هفته‌ای)
  • مولتی ویتامین

خرید پودر ال-گلوتامین ژن استار

داروخانه صبا یکی بهترین و معتبرترین مراکز خرید انواع مکمل های دارویی و ورزشی است که دارای تنوع بالایی از محصولات آرایشی و بهداشتی و مکمل های مختلف است. برای خرید انواع مکمل های ورزشی ، به طور کامل مشخصات و موارد مصرف را مطالعه کنید و در صورتی که در هر مرحله از خرید نیاز به مشاوره با کارشناسان ما داشتید، می توانید با شماره تلفن 02141971 تماس حاصل فرمائید.

جدول ترکیبات پودر گلوتامین ژن استار به ازای یک اسکوپ ( 5 گرم):

عنوانمقدار
ال گلوتامین L-Glutamine 5 گرم
پودر ال-گلوتامین ژن استار 300 گرمی
پودر ال-گلوتامین ژن استار 300 گرمی
قیمت:
698,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;