در حال بارگذاری ...
سبــد خرید من
0 محصول
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید:
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

پودر مس ژن استار 3000 گرمی

Mass

شناسه محصول:
شناسه محصول:
دسته بندی: مَس
تولید کننده: ژن استار - Genestar ژن استار - Genestar
انتخاب طعم:
آماده ارسال از 0 روز آینده
1,820,000 تومان
تعداد
امتیاز محصول
مشخصات فنی بیشتر
  • صادر کننده مجوز : سازمان غذا و دارو
  • مناسب برای : عمومی
  • نوع محفظه : قوطی پلاستیکی
  • کشور تولید کننده : ایران
بررسی و توضیحات کالا
بیشتر

محصولات مشابه
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی و توضیحات کالا

پودر مس ژن استار 3000 گرمی

پودر مس ژن استار 3000 گرمی یک مکمل ورزشی عالی برای افزایش وزن و حجم عضلات است. این محصول حاوی انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن است که طیف وسیعی از آمینواسیدهای ضروری و غیرضروری بدن را تامین می‌کند. ورزشکاران و همچنین بدنسازان می‌توانند از پودر مس ژن استار برای افزایش حجم در دروه‌های ابتدای بدنسازی و برای جلوگیری از تحلیل عضلانی‌شان بهره بگیرند. این مکمل کالری و انرژی زیادی را برای بدن تامین می‌کند. به همین منظور افرادی که در وزن‌گیری دچار مشکل هستند و سخت وزن می‌گیرند می‌توانند از این مکمل ورزشی بهره ببرند. شاید تصور کنید این مکمل تنها برای ورزشکاران و بدنسازان مفید است. اما اینطور نیست و تمامی افرادی که نیازمند دریافت کالری بالاتری در روز هستند، می‌توانند از مکمل‌های گینر بهره بگیرند. پودر مس ژن استار با طعم‌های مختلفی در بازار موجود است و افراد براساس ذائقه خود می‌توانند طعم دلخواهشان را تهیه کنند. این محصول یک مکمل ایرانی بوده و تولید شرکت ستارگان نیک است. به همین منظور شما به راحتی می‌توانید پودر مس ژن استار را از نمایندگی‌های معتبر فروش و همچنین داروخانه‌ها تهیه کنید. در ادامه اطلاعات مفیدتری از این محصول را در اختیار شما قرار خواهیم داد.


پودر مس ژن استار

همانطور که در بالا با این مکمل ورزشی آشنا شدید، پودر مس ژن استار دارای ترکیبات موثری بوده که برای بدن فواید بسیار زیادی دارد. این محصول حاوی 30 درصد پروتئین شامل مخلوطی از پروتئین‌های وی و همچنین حاوی 12 نوع ویتامین است. با مصرف این پودر نیاز بدن به طور کامل نسبت به تامین ریزمغذی‌ها تامین می‌شود. علاوه بر این مواد در فرمولاسیون این پودر مقدار قابل توجهی آهن و کلسیم موجود است که این ترکیبات به افزایش خون‌رسانی نیز کمک خواهند کرد. به همین منظور با مصرف پودر مس ژن استار علاوه بر افزایش حجم و جلوگیری از تحلیل عضلات به سلامت استخوان‌ها نیز کمک خواهید کرد.

ویتامین‌های گروه ب موجود در این مکمل ورزشی علاوه بر بهبود سلامت عمومی، تولید انرژی در بدن را نیز افزایش می‌دهد. در نتیجه این امر توانایی ورزشکار برای انجام تمرینات سخت افزایش پیدا می‌کند. جدای از ترکیبات بالا، ویتامین‌های E، A و C موجود در این محصول با دارا بودن خواص آنتی اکسیدانی با رادیکال‌های آزاد آسیب‌رسان مقابله کرده و از بدن در برابر ویروس‌ها و باکتری‌ها نیز محافظت خواهند کرد.


نحوه اثرگذاری پودر مس ژن استار

مکمل مس ژن استار با دارا بودن چربی، پروتئین و کربوهیدارت به شما کمک می‌کند تا به راحتی وزن بگیرید. البته منظور از افزایش وزن، افزایش غیرمعقول به همراه چربی زیاد نیست. در طول مدت زمان مصرف این پودر ورزشکاران به طور معقولانه و منطقی وزن خواهند گرفت. پس از مصرف این مکمل ورزشی، حجم عضلات طی تمرینات ورزشی بالا رفته و از افت حجم عضلات جلوگیری خواهد شد.

املاح معدنی موجود در این محصول به تعادل بین سلولی کمک کرده و نیاز بدن را به این املاح و ویتامین‌ها برطرف خواهد کرد. فراموش نکنید در کنار مصرف این پودر برای افزایش وزن باید سبک زندگی شخصی خود را نیز تغییر بدهید. مصرف پودر مس ژن استار در کنار داشتن تمرینات منظم و رژیم غذایی مناسب و اصولی به ورزشکار کمک می‌کند تا افزایش وزن و حجم اصولی داشته باشد. اگر قصد دارید وزن اضافه کنید و حجم بگیرید، فراموش نکنید تنها عوامل موثر بر موفقیت‌تان برنامه ورزشی و عادات تغذیه‌ای سالم و اصولی است.


مزایای مصرف پودر مس ژن استار

همانطور که در چندین بخش گذشته مطالعه کردید، مصرف پودر مس ژن استار برای ورزشکاران و سایر افراد فواید بسیار زیادی داشته و ترکیبات موجود در این پودر باعث سلامت جسمی فرد می‌شود. در کنار این چندین مزایا، پودر مس ژن استار 3000 گرمی ویژگی و خواص دیگری دارد که برخی از آنها عبارت است از:

  • افزایش وزن و حجم در دوره ابتدایی بدنسازی
  • مناسب برای جلوگیری از تحلیل عضلانی
  • ۳۰ درصد پروتئین در هر وعده مصرفی
  • دارای انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی
  • افزایش استقامت بدن
  • افزایش انرژی


خطرات احتمالی مصرف پودر مس ژن استار

به طور کلی مصرف پودر مس ژن استار برای ورزشکاران و سایر افراد عوارض و خطراتی را به دنبال ندارد. اما با مصرف بیش از اندازه این مکمل ممکن است بدن آسیب ببند. به طور کلی برای استفاده از این مکمل ورزشی به نکات زیر توجه کنید.

  • این مکمل باید همراه با آب زیاد مصرف شود تا مواد زائد حاصل از متابولسیم پروتئین از بدن دفع شود. در غیر اینصورت امکان وجود اختلالات عضلانی هنگام تمرین وجود خواهد داشت.
  • میزان مصرف این پودر بسته به شرایط، وزن، طول دوره و... برای هر فردی با فرد دیگر متفاوت است. بنابراین این مکمل را باید حتما تحت نظر پزشک یا مربی مصرف کنید. در صورت افزایش دوز مصرفی امکان خطرات احتمالی و عوارض جانبی دیگر وجود خواهد داشت. در ادامه درباره شیوه مصرف و میزان آن بیشتر با شما صحبت خواهیم کرد.
  • افراد مبتلا به نارسایی کلیوی، کبدی و دیابت از مصرف این مکمل باید اجتناب کنند.
  • کودکان تحت نظارت پزشک و با مشورت او می‌توانند از این مکمل مصرف کنند.
  • زنان باردار و شیرده از مصرف خودسرانه این مکمل ورزشی باید اجتناب کنند و حتما با مشورت پزشک در صورت نیاز پودر مس ژن استار را مصرف نمایند.


نحوه مصرف پودر مس ژن استار

به طور کلی ورزشکاران می‌توانند از این مکمل ورزشی در روزهای تمرین و غیر از روزهای تمرین استفاده کنند. اما میزان و دوز مصرفی در هر یک از این روزها متفاوت خواهد بود. در نحوه مصرف پودر مس ژن استار باید بگوییم که شما مقدار مشخص شده از این مکمل را می‌توانید در یک لیوان آب یا شیر بریزید و قبل و بعد از تمرین نوش جان کنید. اما چه میزان مناسب است؟

میزان مصرف

ورزشکاران می‌توانند مقدار مصرف 5 پیمانه (227 گرم) از این مکمل ورزشی را در طی روز مصرف کنند. برای دریافت بهترین نتیجه از مصرف این پودر و همچنین رشد سریع‌تر عضلات، در روزهای تمرین 2 پیمانه تا 3 ساعت قبل از تمرین و 3 پیمانه پس از تمرین مصرف کنید. در روزهای غیر تمرین 2 پیمانه بعد از صبحانه و 3 پیمانه پس از شام استفاده نمایید.


شرایط نگهداری پودر مس ژن استار

جهت نگهداری پودر مس ژن استار باید آن را دور از دسترس اطفال و در جای خشک و خنک نگهداری شود. پس از مصرف و باز کردن درب قوطی آن را محکم ببندید تا رطوبت و هوا وارد ظرف نشود.


خرید پودر مس ژن استار

داروخانه صبا یکی از بهترین و معتبرترین مراکز خرید انواع مکمل های دارویی و ورزشی است که دارای تنوع بالایی از محصولات آرایشی و بهداشتی و مکمل ‌های مختلف است. برای خرید انواع  مکمل ‌های ورزشی ، به طور کامل مشخصات و موارد مصرف را مطالعه کنید و در صورتی که در هر مرحله از خرید نیاز به مشاوره با کارشناسان ما داشتید، می توانید با شماره تلفن 02141971 تماس حاصل فرمائید.

جدول ترکیبات پودر مس ژن استار

ترکیبات

مقدار در هر وعده روزانه

درصد نیاز مصرف روزانه

کالری

۸۸۶,۲

**

کربوهیدرات

۱۳۹,۸۷g

**

پروتئین

۶۸,۱۸g

**

چربی

۶g

**

ویتامین A

۲۵۰۰IU

**

ویتامین C

۳۰mg

**

ویتامین D

۲۰۰IU

**

ویتامین E

۱۵IU

**

تیامین

۰,۷۵mg

**

بیوتین

۱۵۰µg

**

کلسیم

۵۴۰mg

**

آهن

۰,۶µg

**

فسفر

۳۵۰mg

**

آلانین

۴۵۰mg

**

آرژنین

۳۴۰mg

**

آسپارتیک اسید

۱۰۶۰mg

**

سیستین

۱۷۰mg

**

گلوتامین اسید

۲۷۴۰mg

**

گلیسین

۱۹۰mg

**

هیستیدین

۱۸۰mg

**

ایزولیسین

۵۳۰mg

**

لیوسین

۱۱۸۰mg

**

لیزین

۹۰۰mg

**

متیوناین

۲۱۰mg

**

فنیل آلانین

۳۴۰mg

**

پرولاین

۵۰۰mg

**

سرین

۵۳۰mg

**

تری ناین

500 mg

**

تیروسین

360 mg

**

والین

500 mg

**


مشتریان موارد زیر را نیز خریداری کرده اند
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
اشتراک
بیشتر
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
تماس