0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه
برند:
دسته بندی: مَس

MASS GAINER Pow

پودر مس گینر رپتور سوپر نچرال اس ان ان 5440 گرمی

شناسه کالا: 824174
شناسه کالا: 824174
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: پودر مس گینر رپتور سوپر نچرال اس ان ان 5440 گرمی
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

تمامی افراد برای داشتن اندامی رو فرم و ایده‌آل به تغذیه مناسب نیاز دارند. حضور پروتئین، کربوهیدرات و انواع مواد معدنی نظیر مس در وعده‌های غذایی بسیار حائز اهمیت بوده و نقش کلیدی در ساخت عضلات جدید دارند. پودر مس گینر رپتور سوپر نچرال اس ان ان با ترکیبات کاملی که دارد، به تامین پروتئین مورد نیاز بدن کمک کرده و از تحلیل رفتن عضلات حین انجام تمرینات سنگین جلوگیری می‌کند.

در ادامه برای آشنایی بیشتر شما با پودر مس رپتور، آن را مورد بررسی قرار داده و مزایا و خطرات احتمالی مصرف آن را شرح دادیم. برای خرید این محصول از داروخانه آنلاین و همچنین آگاهی از نحوه اثرگذاری آن بر بدن، ما را تا پایان این مطلب همراهی کنید.

 


 

کربوهیدرات و مس چیست و چه کاربردی دارد؟

کربوهیدرات‌ها که از کربن، هیدروژن و اکسیژن تشکیل شده‌اند، ترکیبات آلی هستند که به عنوان منبع انرژی برای حیوانات و انسان‌ها عمل می‌کنند. کربوهیدرات، گلوکز مورد نیاز بدن را تامین می‌کند که به انرژی مورد استفاده برای انجام عملکردهای حیاتی و همچنین فعالیت‌های بدنی روزانه تبدیل می‌شود.

بدن شما برای این که سالم مانده و به درستی به فعالیت خود بپردازد به این درشت مغذی‌ها نیاز خواهد داشت. استفاده زیاد از کربوهیدرات‌ها می‌تواند میزان قند خون را به مرور زمان بالا ببرد. همچنین برخی از افرادی که کربوهیدرات کافی در رژیم غذایی خود مصرف نمی‌کنند، قند خون پایین (هیپوگلیسمی) دارند.

مس یک ماده معدنی ضروری بوده که انسان برای بقا به آن نیاز دارد. این ماده در تمامی ارگان‌ها و بافت‌های بدن یافت شده و به ساخت گلبول‌های قرمز خون، حفظ سلول‌های عصبی و همچنین سیستم ایمنی بدن کمک می‌کند. از سویی دیگر مس در فرآیند ساخت کلاژن، تولید انرژی و همچنین جذب آهن در بدن نیز نقش دارد.

پودر مس رپتور حاوی انواع آمینواسیدها، کربوهیدرات‌ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن است. شما می‌توانید این مکمل ورزشی را از داروخانه آنلاین خریداری کرده و مصرف کنید.

 


 

پودر مس گینر رپتور سوپر نچرال اس ان ان

پودر مس رپتور دارای 1.75 گرم سی ال ای، 1 گرم بتائین, 1 گرم گلوتامین و همچنین یک گرم GMS به منظور افزایش بالانس نیتروژن در بدن است. در 165 گرم از این پودر حدود 87 گرم کربوهیدرات و 53 گرم پروتئین وجود دارد.

پروتئین‌های موجود در این مکمل به افزایش حجم عضلات بدن کمک کرده و مانع از تحلیل رفتن آن‌ها می‌شوند. پودر مس ریپتور فاقد دکستروز، ساکارز یا گلوتن است. مقادیر بالای کربوهیدرات موجود در این محصول، انرژی مورد نیاز بدن را تامین کرده و مانع از ایجاد ضعف حین انجام تمرینات سخت ورزشی می‌شود.

 


 

نحوه اثرگذاری پودر مس گینر رپتور سوپر نچرال اس ان ان

پودر مس گینر رپتور سوپر نچرال اس ان ان 5440 گرمی بر پایه پروتئین و کربوهیدرات تولید شده است و برای استفاده در دوران حجم‌گیری ورزشکاران بسیار مناسب است. این مکمل ورزشی در هر وعده 690 کالری را تامین کرده و سبب بهبود قدرت و استقامت عضلات می‌شود.

از سویی دیگر این مکمل پروتئین مورد نیاز بدن را تامین کرده و سرعت ساخت عضله را افزایش می‌دهد. در ترکیبات این محصول آمینواسیدهای شاخه‌دار (BCAA) نظیر لوسین، ایزولوسین و والین وجود دارد که سرعت ریکاوی را افزایش داده و مانع از ایجاد خستگی، کوفتگی و درد در عضلات می‌شود.

پودر مس رپتور با دارا بودن انواع مواد معدنی و ویتامین‌ها در ترکیبات خود به داشتن بدنی سالم و همچنین اندامی ایده‌آل کمک بسزایی کرده و رشد عضلات شما را بهبود می‌بخشد.

 


 

مزایای مصرف پودر مس گینر رپتور سوپر نچرال اس ان ان

  • دارای مقادیر بالایی پروتئین است.
  • انرژی مورد نیاز ورزشکاران را حین تمرین تامین می‌کند.
  • سرعت ریکاوری عضلات را بهبود می‌بخشد.
  • مانع از ایجاد کوفتگی و درد در عضلات می‌شود.
  • مخلوط پودری غلیظ از ترکیب کربوهیدرات و پروتئین است.
  • به افزایش وزن کمک می‌کند.
  • موجب ساخت عضلات جدید می‌شود.
  • به افزایش حجم ماهیچه‌ها کمک می‌کند.
  • از تحلیل رفتن عضلات جلوگیری می‌کند.
  • بخشی از پروتئین مورد نیاز بدن را تامین می‌کند.

 


 

خطرات احتمالی پودر مس گینر رپتور سوپر نچرال اس ان ان

  • این محصول تنها یک مکمل ورزشی بوده و برای تشخیص، پیشگیری و درمان تجویز نمی‌شود.
  • در صورت مصرف داروی درمانی دیگر در کنار این محصول، نوع و میزان دوز مصرفی آن را به مربی ورزشی یا پزشک خود اطلاع دهید.
  • در صورت ابتلا به بیماری خاص، پیش از استفاده از این مکمل با پزشک معالج خود مشورت کنید.
  • مصرف این محصول برای زنان در دوران بارداری و مادران در دوران شیردهی ممنوع است و بهتر است پیش از استفاده با دکتر مشورت کنند.
  • توصیه می‌شود نوجوانان و جوانان زیر 18 سال از این مکمل استفاده نکنند مگر تحت نظر پزشک.
  • از مصرف دوزهای بالاتر از دوز پیشنهادی درج شده روی بسته‌بندی محصول خودداری کنید.
  • این محصول دارای مقادیر بالایی کربوهیدرات است، از این رو افراد مبتلا به بیماری‌های مزمن و حاد کبدی و کلیوی از مصرف آن خودداری کنند.
  • در صورت بروز هرگونه حساسیت‌ دارویی، مصرف مکمل را قطع کرده و به پزشک مراجعه کنید.

نحوه مصرف پودر مس گینر رپتور سوپر نچرال اس ان ان

برای مصرف پودر مس رپتور، لازم است که روزانه 4 پیمانه از مکمل را در مقدار معینی آب ریخته و با یکدیگر مخلوط کنید. سپس ترکیب به دست آمده را بایستی بعد از تمام شدن تمرین ورزشی خود به طور کامل میل کنید.

میزان مصرف 

همانطور که در قسمت بالا به آن اشاره کردیم، پودر مس رپتور را بایستی در طول روز 4 پیمانه (معادل 165 گرم) در مقدار معینی آب ریخته و به خوبی با یکدیگر مخلوط کنید. پس از آن ترکیب به دست آمده را بعد از اتمام تمرین ورزشی خود میل کنید. از مصرف دوزهای بالاتر از دوز پیشنهادی درج شده روی بسته‌بندی محصول خودداری کنید.

 


 

شرایط نگهداری پودر مس گینر رپتور سوپر نچرال اس ان ان

پودر مس گینر رپتور سوپر نچرال اس ان ان 5440 گرمی را بایستی در دمای 15 تا 25 درجه سانتی‌گراد (دمای محیط) و به دور از هرگونه رطوبت احتمالی و تابش مستقیم نور خورشید قرار دهید. دقت کنید که این مکمل ورزشی را از دسترس کودکان خود دور نگه دارید.

 


 

سایر ترکیبات موثر در کنار پودر مس گینر رپتور سوپر نچرال اس ان ان

استفاده همزمان از مکمل کراتین و پودر مس گینر رپتور سوپر نچرال اس ان ان توسط مربیان ورزشی توصیه می‌شود. زمانی که این دو مکمل ورزشی را در کنار یکدیگر مصرف می‌کنید، سطح انسولین در خون شما افزایش پیدا می‌کند.

کربوهیدرات بر میزان انسولین در خون اثر گذاشته و آن را بالا می‌برد، به همین جهت با افزایش انسولین میزان جذب کراتین در بدن بالا رفته و در نتیجه کارایی ورزشکار در انجام تمرینات هوازی مثل دویدن بهبود می‌یابد.

طبق نتایج به دست آمده از تحقیقاتی که صورت گرفته است، مصرف کراتین با مکمل‌های کربوهیدرات یا دیگر مواد غذایی دارای کربوهیدرات بالا، سطح کراتین موجود در عضلات بدن را تا 60 % افزایش می‌دهد. از این رو استفاده از مکمل کراتین در کنار پودر مس رپتور هیچگونه منعی ندارد، با این حال بهتر است پیش از استفاده همزمان از مکمل‌های ورزشی، با مربی ورزشی خود یا متخصص تغذیه مشورت کنید.

 


 

خرید پودر مس گینر رپتور سوپر نچرال اس ان ان

داروخانه صبا یکی از بهترین و معتبرترین مراکز خرید انواع مکمل های دارویی و ورزشی است که دارای تنوع بالایی از محصولات آرایشی و بهداشتی و مکمل ‌های مختلف است. برای خرید انواع  مکمل ‌های ورزشی ، به طور کامل مشخصات و موارد مصرف را مطالعه کنید و در صورتی که در هر مرحله از خرید نیاز به مشاوره با کارشناسان ما داشتید، می توانید با شماره تلفن 02141971 تماس حاصل فرمائید.

جدول ترکیبات پودر مس گینر رپتور سوپر نچرال اس ان ان

عنوان

مقدار

درصد مصرف روزانه

کالری

630

*

کالری چربی

50

*

چربی کل

6 g

% 9

چربی اشباع نشده

4 g

% 20

کلسترول

160 g

% 53

کربوهیدرات کل

87 g

% 29

فیبر

3 g

% 12

شکر

7 g

T

پروتئین

53 g

% 106

کلسیم

275 mg

% 28

آهن

3 mg

% 17

سدیم

560 mg

% 23

پتاسیم

660 mg

% 19

سی ال ای

1.75 g

T

گلوتامین

1 g

T

گلیسریل منواستئارات

1 g

T

 

 

 

پودر مس گینر رپتور سوپر نچرال اس ان ان 5440 گرمی
پودر مس گینر رپتور سوپر نچرال اس ان ان 5440 گرمی
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;