0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

power creatine

پودر کراتین مونو هیدرات نید نوتریشن300 گرمی

شناسه کالا: 823870
شناسه کالا: 823870
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
813,700 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: پودر کراتین مونو هیدرات نید نوتریشن300 گرمی
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

مکمل کراتین مونوهیدرات نید نوتریشن دارای کراتین 100 درصد مونوهیدرات میکرونیز شده در ترکیبات خود بوده و به ساخت عضلات جدید و حجم‌گیری آن‌ها کمک می‌کند. مکمل فانتوم فرآیند ریکاوری در عضلات را سرعت بخشیده و از ایجاد درد و کوفتگی در آن‌ها جلوگیری می‌کند. در ادامه اطلاعات کاملی از پودر کراتین و نحوه اثرگذاری آن بر بدن در اختیار شما خواهیم گذاشت. برای آشنایی بیشتر با این مکمل ورزشی ما را تا انتهای مطلب همراهی فرمایید.

 


 

کراتین چیست و چه کاربردی دارد؟

پودر کراتین یکی از محبوب‌ترین مکمل‌هایی است که تاکنون ساخته شده است. کراتین می‌تواند قدرت عضلانی را افزایش دهد، به شما کمک کند برای مدت طولانی‌تری در باشگاه کار کنید و پمپ عضلانی بزرگتری به شما بدهد. همچنین بسیار ایمن است. کراتین ترکیبی از سه آمینواسید مختلف است: گلیسین، آرژنین و متیونین. امکان دارد شما هم از اطرافیان خود در باشگاه بشنوید که کراتین یک نوع استروئید است! اما حقیقتا کراتین یک استروئید نیست، کاملا متمایز با آن بوده و به روشی متفاوت عمل می‌کند. کراتین توسط بدن تولید شده و در برخی از غذاهای پر پروتئین مانند ماهی و گوشت قرمز یافت می‌شود. کراتین یک ترکیب طبیعی است، نه یک ترکیب زیست آزمایشگاهی.

کراتین پس از ورود به بدن (یا پس از تولید آن توسط بدن)، ابتدا به یک مولکول فسفات متصل شده و کراتین فسفات را تشکیل می‌دهد. ATP (آدنوزین تری فسفات) منبع انرژی بدن است. هنگامی که بدن شما کربوهیدرات، پروتئین یا چربی را اکسید می‌کند، این فرآیند را برای تولید ATP انجام می‌دهد. ATP مسئول هدایت تقریباً تمام فرآیندهای رخ داده در بدن است. (ATP حتی در ایجاد ATP بیشتر نیز نقش دارد.) ATP این انرژی را با هیدرولیز یک گروه فسفات تامین می‌کند.

هنگامی که یک گروه فسفات هیدرولیز می‌شود، انرژی به شکل گرما منتشر خواهد شد و این انرژی برای هدایت هر فرآیندی که در حال انجام است، به عنوان مثال، انقباض عضلانی، استفاده می‌شود. از آنجا که یک فسفات از ATP از بین رفته است، اکنون ADP (آدنوزین دی فسفات) به آن می‌گویند. مکمل فانتوم دارای مقادیر مناسبی کراتین 100 درصد مونوهیدرات میکرونیز شده در ترکیبات خود است.

 


 

پودر کراتین مونوهیدرات نید نوتریشن

پودر کراتین مونوهیدرات نید نوتریشن 300 گرمی، انرژی موردنیاز بدن برای انجام تمرینات ورزشی را تامین می‌کند. این مکمل ورزشی ذخایر چربی اضافی بدن را سوزانده و از این طریق به کاهش وزن افراد کمک می‌کند. مکمل کراتین عملکرد بدن را بهبود بخشیده و به حداکثر می‌رساند. همچنین قدرت عضلات بدن را تا حد چشمگیری افزایش می‌دهد. این محصول فرآیند ریکاوری در عضلات بدن را سرعت بخشیده و مانع از بروز خستگی و کوفتگی در بدن می‌شود. کراتین 100 درصد مونوهیدرات میکرونیز شده به افزایش حجم بدن کمک کرده و به همین جهت برای مصرف در دوران حجم‌گیری ورزشکاران بسیار مناسب است.

 


 

نحوه اثرگذاری پودر کراتین مونوهیدرات نید نوتریشن بر بدن

پودر کراتین مونوهیدرات نید نوتریشن، به تولید انرژی در بدن کمک می‌کند. این ترکیب به صورت طبیعی در بدن افراد یافت شده و موجب تولید انرژی در عضلات بدن می‌شود. اما میزان این ماده در بدن برای ورزشکاران حرفه‌ای کافی نبوده و لازم است به کمک مکمل‌های کراتین، کمبود آن در بدن جبران شود. هنگام ورزش با شدت بالا، نقش کراتین در بدن، افزایش ذخایر فسفوکراتین در عضلات است. مقادیر اضافی این ترکیب برای تولید بیشتر انرژی یا ATP، که منبع انرژی برای انجام حرکات ورزشی پیچیده و سنگین است، استفاده می‌شود. کراتین در سلامت مغز و همچنین درمان بیماری‌های عصبی نقش بسزایی دارد. مکمل فانتوم به بهبود علائم بیماری‌های آلزایمر، آسیب مغزی، سکته مغزی و... کمک می‌کند.

 


 

مزایای مصرف پودر کراتین مونوهیدرات نید نوتریشن

  • به رشد عضلات بدن کمک کرده و باعث حجم‌گیری آن‌ها می‌شود.
  • قدرت بدنی ورزشکاران را افزایش می‌دهند.
  • فرآیند ریکاوری در عضلات را سرعت بخشیده و مانع از بروز احساس خستگی و کوفتگی در افراد می‌شود.
  • عملکرد ورزشی ورزشکاران را بهبود می‌بخشد.
  • دارای کراتین 100 درصد مونوهیدرات میکرونیز شده است.
  • این مکمل فاقد هرگونه طعم و اسانس بوده و به آسانی با دیگر مکمل‌ها ترکیب می‌شود.
  • یک جایگزین مناسب برای پرکردن ذخایر کراتینی موجود در بدن است.
  • به سوزاندن چربی‌های اضافی موجود در بدن کمک می‌کند.
  • مناسب برای استفاده در دوران حجم‌گیری ورزشکاران است.

خطرات احتمالی مصرف پودر کراتین مونوهیدرات نید نوتریشن

  • توصیه می‌شود نوجوانان و جوانان زیر 18 سال از این مکمل ورزشی استفاده نکنند.
  • از مصرف دوزهای بالاتر از دوز پیشنهادی درج شده روی بسته‌بندی محصول اکیدا خودداری فرمایید.
  • افرادی که تحت درمان بوده و داروی خاصی مصرف می‌کنند، نوع و میزان دوز مصرفی آن را به پزشک معالج یا مربی ورزشی خود اطلاع دهند.
  • در صورت بروز هرگونه حساسیت به اجزای تشکیل‌دهنده مکمل فانتوم، مصرف آن را قطع کرده و در صورت نیاز به پزشک متخصص مراجعه فرمایید.
  • توصیه می‌شود پیش از مصرف محصول با مربی ورزشی، پزشک متخصص یا کارشناس تغذیه مشورت کنید.
  • در مدت زمانی که از مکمل کراتین استفاده می‌کنید، توصیه می‌شود روزانه حداقل 8 لیوان آب بنوشید.
  • مصرف این مکمل برای زنان در دوران بارداری و مادران در دوران شیردهی ممنوع است.
  • افراد دارای بیماری‌های خاص نظیر بیماری کلیوی، بیماری دیابت و... پیش از مصرف این مکمل با پزشک معالج خود مشورت کنند.

نحوه مصرف پودر کراتین مونوهیدرات نید نوتریشن

پودر کراتین مونوهیدرات نید نوتریشن را بایستی روزانه 1 پیمانه در 200 تا 300 میلی‌لیتر آب یا آبمیوه دلخواه ریخته و به خوبی مخلوط کنید. ترکیب به دست آمده را به طور کامل مصرف نمایید. در صورتی که بار اولتان است که از این مکمل ورزشی استفاده می‌کنید بایستی به صورت زیر بارگیری را انجام دهید:

بارگیری کراتین: در 5 روز اول مصرف، روزی 4 پیمانه از مکمل را (صبح، بعد از ظهر، پس از پایان تمرین، پیش از خوابیدن) مصرف کنید.

نگهداری کراتین: پس از پشت سر گذاشتن دوره بارگیری کراتین، روزی 1 پیمانه از مکمل را بلافاصله پس از اتمام تمرین ورزشی خود مصرف نمایید.

میزان مصرف

همانطور که در بخش بالا نیز به آن اشاره نمودیم، پودر کراتین مونوهیدرات نید نوتریشن را بایستی روزانه 1 پیمانه در 200 تا 300 میلی‌لیتر آب یا آبمیوه دلخواه ریخته و به خوبی مخلوط کنید. سپس ترکیب به دست آمده را به طور کامل میل کنید.

شرایط نگهداری پودر کراتین مونوهیدرات نید نوتریشن

پودر کراتین مونوهیدرات نید نوتریشن 300 گرمی را باید در دمای اتاق (حدودا دمای 15 تا 25 درجه سانتی‌گراد)، در محیطی کاملا خشک و تاریک، دور از هرگونه رطوبت احتمالی و تابش مستقیم نور خورشید و همچنین دور از دسترس کودکان خود قرار دهید.

 


 

سایر ترکیبات موثر در کنار پودر کراتین مونوهیدرات نید نوتریشن

مصرف دو مکمل کراتین و گلوتامین در کنار یکدیگر و به طور همزمان هیچگونه مشکلی نداشته و کاملا بی‌خطر است. پس از اتمام تمرین ورزشی خود، این دو مکمل را باهم مصرف نمایید تا سرعت ریکاوری در عضلات بدن شما را افزایش داده و مانع از بروز خستگی و کوفتگی در عضلات شود. از سویی دیگر این دو مکمل ورزشی به بازسازی و ذخیره انرژی در عضلات بدن کمک بسزایی می‌کنند. از دیگر فواید مصرف همزمان این دو مکمل در کنار یکدیگر می‌توان به افزایش استقامت فرد مصرف‌کننده اشاره نمود. در رژیم کم کربوهیدرات، استفاده از مکمل کراتین در دوره کات به بهبود یافتن هیکل ورزشکار کمک می‌کند. به دلیل احتباس شدن آب ناشی از کراتین در سطح داخلی سلول‌ها، حجم عضلات افزایش پیدا می‌کند.

 


 

خرید پودر کراتین مونوهیدرات نید نوتریشن

داروخانه صبا یکی از بهترین و معتبرترین مراکز خرید انواع مکمل های دارویی و ورزشی است که دارای تنوع بالایی از محصولات آرایشی و بهداشتی و مکمل ‌های مختلف است. برای خرید انواع  مکمل ‌های ورزشی ، به طور کامل مشخصات و موارد مصرف را مطالعه کنید و در صورتی که در هر مرحله از خرید نیاز به مشاوره با کارشناسان ما داشتید، می توانید با شماره تلفن 02141971 تماس حاصل فرمائید.

جدول ترکیبات پودر کراتین مونوهیدرات نید نوتریشن

عنوان

مقدار

درصد مصرف روزانه

Creatine Monohydrate

5 g

*

 

مقادیر ذکر شده در جدول بالا به ازای هر 1 پیمانه (معادل 5 گرم) از پودر کراتین مونوهیدرات نید نوتریشن گفته شده است.

 

پودر کراتین مونو هیدرات نید نوتریشن300 گرمی
پودر کراتین مونو هیدرات نید نوتریشن300 گرمی
قیمت:
813,700 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;