در حال بارگذاری ...
سبــد خرید من
0 محصول
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید:
مقایسه

پودر کربو ژن استار 3000 گرمی

Carbo

شناسه محصول:
شناسه محصول:
دسته بندی: کربو
تولید کننده: ژن استار - Genestar ژن استار - Genestar
انتخاب طعم:
آماده ارسال از 0 روز آینده
610,000 تومان
تعداد
امتیاز محصول
مشخصات فنی بیشتر
  • صادر کننده مجوز : سازمان غذا و دارو
  • مناسب برای : عمومی
  • نوع محفظه : قوطی پلاستیکی
  • کشور تولید کننده : ایران
بررسی و توضیحات کالا
بیشتر

محصولات مشابه
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی و توضیحات کالا

پودر کربو ژن استار 3000 گرمی

پودر کربو ژن استار به دلیل ترکیبات کامل و مفیدی که دارد امروزه مورد استفاده تعداد زیادی از افراد قرار گرفته است. این مکمل ورزشی میزان سطح انرژی افراد را افزایش داده و از این طریق باعث بهبود عملکرد ورزشکار حین انجام تمرینات ورزشی سنگین می‌شود. در ادامه مطلب اطلاعات کامل‌تری از این محصول و مزایا و خطرات احتمالی آن در اختیار شما قرار خواهیم داد. ما را تا انتها همراهی فرمایید.


کربوهیدرات چیست و چه کاربردی دارد؟

یکی از اساسی‌ترین و فراوان‌ترین ترکیبات موجود در طبیعت پس از آمینواسیدها، کربوهیدرات‌ها خواهند بود که اجزای اصلی تمامی موجودات زنده را تشکیل می‌دهند. کربوهیدرات‌ها توسط گیاهان سبز از دی اکسید کربن و آب در طول فرآیند فتوسنتز تشکیل می‌شوند. این ترکیبات به عنوان منابع انرژی و به عنوان اجزای ساختاری ضروری در ارگانیسم‌ها عمل می‌کنند. علاوه بر این، بخشی از ساختار اسیدهای نوکلئیک که حاوی اطلاعات ژنتیکی است، از کربوهیدرات تشکیل شده است.

کربوهیدرات‌ها در انواع غذاهای سالم و ناسالم یافت می‌شوند و در اشکال مختلفی وجود دارند. رایج‌ترین و فراوان‌ترین شکل کربوهیدرات‌ها به صورت قندها، فیبرها و نشاسته‌ها خواهد بود. غذاهایی که میزان کربوهیدرات در آن‌ها زیاد است، بخش اساسی یک رژیم غذایی استاندارد و سالم را شامل می‌شوند. کربوهیدرات‌ها گلوکز را برای بدن فراهم می‌کنند که به انرژی مورد استفاده برای پشتیبانی از عملکردهای بدن و فعالیت بدنی تبدیل خواهد شد. اما کیفیت کربوهیدرات مصرفی بسیار مهم است. برخی از انواع غذاهای غنی از کربوهیدرات بهتر از سایرین هستند که عبارتند از:

  • غلات کامل، سبزیجات، میوه‌ها و حبوبات فرآوری ‌نشده یا با حداقل میزان فرآوری‌ شده و با تأمین ویتامین‌ها، مواد معدنی، فیبر و مجموعه‌ای از مواد مغذی گیاهی مهم، سلامتی را افزایش می‌دهند.

منابع ناسالم کربوهیدرات‌ها شامل:

  • نان سفید، شیرینی‌ها، نوشابه‌ها و سایر غذاهای بسیار فرآوری شده یا تصفیه شده. این موارد ذکر شده، دارای کربوهیدرات‌هایی هستند که به آسانی در بدن افراد هضم می‌شوند و امکان دارد سبب افزایش وزن شده و مانع از پایین آمدن وزن افراد شود. همچنین به ترویج بیماری‌های قلبی و عروقی و بیماری دیابت نیز کمک می‌کنند.


پودر کربو ژن استار        

پودر کربو ژن استار 3000 گرمی، از کاهش میزان گلوکز در خون جلوگیری کرده و کمک به حفظ ذخایر گلیکوژنی در بدن می‌کند، زیرا کاهش گلوکز خون از کیفیت تمرین کاسته و عملکرد ورزشکار را پایین می‌آورد. هنگامی که بدن شما در شرایط فعالیت بدنی سنگین قرار می‌گیرد، در هر دقیقه حدودا 3 الی 4 گرم کربوهیدرات می‌سوزاند. در صورتی که این روند در طولانی مدت ادامه پیدا کند، حجم زیادی از کربوهیدرات ذخیره شده در بدن صرف سوخت و ساز شده و در نهایت راندمان فعالیت افراد را کاهش می‌دهد. از سویی دیگر جایگزینی ذخایر گلیکوژن در بدن پس از انجام تمرینات ورزشی به طور معمول 24 تا 48 ساعت زمان می‌برد. استفاده از پودر کربو ژن استار به تامین آب موردنیاز افراد کمک کرده و مانع از دهیدراتاسیون بدن می‌شود و از این طریق از کم شدن سطح قند خون در بدن نیز جلوگیری می‌کند.


نحوه اثرگذاری پودر کربو ژن استار بر بدن

پودر کربو ژن استار، به بهبود عملکرد ورزشی افراد کمک کرده و به همین جهت مورد توجه ورزشکاران حرفه‌ای قرار گرفته است. این مکمل ورزشی از طریق فعالیت انسولین باعث افزایش رشد عضلات می‌شود. به این صورت که انسولین میزان سنتز پروتئین یا همان رشد عضله را افزایش داده و جریان آمینواسیدها در خون را بالا برده و به سمت عضله هدایت می‌کند. از سویی دیگر انسولین با غشای سلول عضلانی ارتباط داشته و باعث تحریک رشد آن‌ها می‌شود.

انسولین خاصیت ضد کاتابولیکی نیز داشته و مانع از تحلیل رفتن عضلات می‌شود. از دیگر وظایف کربوهیدرات که در بالا نیز به آن اشاره کردیم این است که ذخایر از دست رفته گلیکوژن در حین تمرینات ورزشی سنگین را دوباره تامین کرده و باعث افزایش سرعت ریکاوری عضلات و بهبود عملکرد ورزشکار حین انجام تمرین می‌شود.


مزایای مصرف پودر کربو ژن استار

  • میزان انرژی در افراد را برای انجام تمرینات ورزشی افزایش می‌دهد.
  • سرعت فرآیندی ریکاوری عضلات را افزایش خواهد داد.
  • موجب افزایش تمرکز حین انجام تمرینات تخصصی می‌شود.
  • باعث افزایش حجم در عضلات بدن می‌شود.
  • میزان آب‌رسانی به بدن را بهبود می‌بخشد.
  • به افزایش وزن افراد کمک بسزایی می‌کند.
  • کمک به ساخت عضلات جدید و حفظ توده عضلانی می‌کند.
  • قدرت عضلات بدن را تا حد چشمگیری افزایش می‌دهد.
  • به دلیل افزایش میزان سطح انرژی، باعث افزایش مدت زمان تمرینات با کیفیت و سنگین می‌شود.
  • از بروز هرگونه آسیب و تخریب در عضلات جلوگیری می‌کند.
  • دارای دو طعم پرتقالی و آناناس است.


خطرات احتمالی مصرف پودر کربو ژن استار

  • مصرف این مکمل ورزشی در دوران بارداری و شیردهی توصیه نمی‌شود و بهتر است پیش از مصرف با پزشک متخصص مشورت نمایید.
  • افراد مبتلا به بیماری دیابت از مصرف این محصول خودداری فرمایید.
  • افراد مبتلا به بیماری‌های کلیوی و کبدی از این مکمل استفاده نفرمایند.
  • در صورتی که دارو یا مکمل دیگری در کنار این محصول استفاده می‌کنید، نوع دارو و میزان دوز مصرفی آن را با پزشک متخصص در میان بگذارید.
  • از مصرف دوزهای بالاتر از دوز پیشنهادی این محصول جدا خودداری کرده زیرا باعث بروز بیماری کلیوی و همچنین اختلالات کبدی در افراد خواهد شد.

نحوه مصرف پودر کربو ژن استار

پودر کربو ژن استار را بایستی روزانه دو پیمانه (معادل 55 گرم) از محصول را در 600 الی 1000 میلی‌لیتر آب، آبمیوه و دیگر مایعات دلخواه ریخته و به خوبی ترکیب نمایید. سپس مخلوط به دست آمده را پیش از شروع تمرین یا حین انجام تمرین ورزشی خود به طور کامل میل کنید.

میزان مصرف

همانطور که در بالا نیز به آن اشاره کردیم، پودر کربو ژن استار را باید در دو وعده متفاوت پیش از آغاز تمرین یا حین انجام تمرینات ورزشی خود میل نمایید. از مصرف دوزهای بالاتر از دوز پیشنهادی درج شده روی بسته‌بندی محصول اکیدا خودداری فرمایید.


شرایط نگهداری پودر کربو ژن استار

پودر کربو ژن استار 3000 گرمی را بایستی در دمای اتاق (دمای 15 تا 25 درجه سانتی‌گراد)، به دور از هرگونه رطوبت احتمالی و تابش مستقیم نور خورشید قرار دهید. دقت فرمایید این مکمل ورزشی را از دسترس کودکان خود خارج نمایید.


سایر ترکیبات موثر در کنار پودر کربو ژن استار

مصرف همزمان مکمل کربوهیدرات در کنار مکمل گینر هیچگونه منعی ندارد و ورزشکاران می‌توانند این دو مکمل ورزشی را در کنار یکدیگر مصرف کنند. از آن جایی که بدن افراد اکتومورف کالری بالایی مصرف می‌کند، این دسته از افراد اشتهای کمی داشته و به سختی وزن می‌گیرند، به همین جهت بعضی از مربیان ورزشی مصرف همزمان مکمل گینر و مکمل کربوهیدرات را به آن‌ها پیشنهاد می‌کنند.


خرید پودر کربو ژن استار

داروخانه صبا یکی از بهترین و معتبرترین مراکز خرید انواع مکمل های دارویی و ورزشی است که دارای تنوع بالایی از محصولات آرایشی و بهداشتی و مکمل ‌های مختلف است. برای خرید انواع  مکمل ‌های ورزشی ، به طور کامل مشخصات و موارد مصرف را مطالعه کنید و در صورتی که در هر مرحله از خرید نیاز به مشاوره با کارشناسان ما داشتید، می توانید با شماره تلفن 02141971 تماس حاصل فرمائید.

جدول ترکیبات پودر کربو ژن استار

عنوان

مقدار

درصد مصرف روزانه

Calories

210

*

Total Fat

*

% 0

Saturated Fat

*

% 0

Cholesterol

*

% 0

Sodium

35 mg

% 1

Potassium

*

% 0

Total Protein

*

% 0

Total Carbohydrate

52 g

% 17

Sugars

11 g

*

Dietry Fiber

*

% 0

مقادیر ذکر شده در جدول بالا به ازای هر یک سروینگ (معادل 55 گرم) از پودر کربو ژن استار گفته شده است.


مشتریان موارد زیر را نیز خریداری کرده اند
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
اشتراک
بیشتر
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
تماس