0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
مقایسه
برند:
دسته بندی: گینر

MASS GAINER Pow

پودر گینر اس ان ان 2640 گرمی

شناسه کالا: 824173
شناسه کالا: 824173
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: پودر گینر اس ان ان 2640 گرمی
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

 

پودر گینر اس ان ان (SNN) کربوهیدرات‌ و پروتئین‌های ضروری مورد نیاز بدن را در ترکیبات خود جای داده است. این مکمل ورزشی سرعت ریکاوری عضلات را بالا برده و مانع از ایجاد خستگی و کوفتگی در آن‌ها می‌شود.

پودر گینر انرژی لازم برای بدن را تامین کرده و به ساخت عضلات جدید بدون توده چربی کمک فراوانی می‌کند. در ادامه پودر گینر اس ان ان را به طور تخصصی مورد بررسی قرار دادیم و مزایا و خطرات مصرف آن را برای شما شرح دادیم.

برای خرید این محصول از داروخانه آنلاین، ما را تا انتهای این مطلب همراهی کنید. در ادامه اطلاعات مفیدتری را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

 


 

کربوهیدرات و گینر چیست و چه کاربردی دارد؟

کربوهیدرات‌ به مولکول‌هایی گفته می‌شود که دارای اتم‌های کربن، هیدروژن و اکسیژن است. کبوهیدرات‌ها در حالت کلی به 3 دسته قندها، نشاسته‌ها و فیبرها تقسیم می‌شوند. یکی از اهداف اصلی کربوهیدرات‌ها در رژیم غذایی ما تامین سوخت برای بدن است. بدن ما برای داشتن عملکردی مناسب، به مقادیری کربوهیدرات نیاز دارد.

گینر یک مکمل غذایی یا ورزشی است که به افزایش وزن بدن بدون داشتن توده چربی کمک می‌کند. کالری بالایی دارد و حاوی مقادیر مختلفی کربوهیدرات، پروتئین، چربی، ویتامین‌ها، مواد معدنی، اسیدهای آمینه و سایر مواد مغذی است. اگرچه معمولاً دارای سطوح بالاتر چربی و کربوهیدرات نسبت به پروتئین است. گینرها مکمل‌های پر کالری هستند که به شکل پودر در دسترس عموم قرار می‌گیرند. می‌توانید این مکمل‌های ورزشی را از داروخانه آنلاین خریداری کرده و میل کنید.

 


 

پودر گینر اس ان ان

پودر گینر اس ان ان 2640 گرمی، پروتئین‌های باکیفیت و کربوهیدرات‌های پیچیده را در خود جای داده است و به همین جهت برای افرادی که فعالیت بدنی بالایی دارند بسیار گزینه‌ی مناسبی است. این محصول در ترمیم سلول‌ها و همچنین تجزیه پروتئین‌ها در مدت زمانی کوتاه نقش داشته و فرآیند ریکاوری در عضلات بدن را بهبود می‌بخشد.

استفاده از این محصول در دوران حجم‌گیری بدنسازان بسیار رایج است زیرا منبع مناسبی از انواع کربوهیدرات‌ها و پروتئین‌های موردنیاز بدن بوده و به افزایش وزن بدن، بدون داشتن توده چربی اضافی کمک می‌کند. همچنین انرژی مورد نیاز بدن برای انجام تمرینات ورزشی سنگین را تامین می‌کند.

 


 

نحوه اثرگذاری پودر گینر اس ان ان بر بدن

پودر گینر اس ان ان مخلوطی از پروتئین‌ها و کربوهیدرات‌ها را در ترکیبات خود دارد و برای استفاده ورزشکاران، بدنسازان، وزنه‌برداران و تمامی افرادی که فعالیت بدنی بالایی دارند مناسب است. این مکمل ورزشی میزان متابولیسم بدن را افزایش داده و به آسانی جذب می‌شود.

از سویی دیگر به جذب مواد غذایی نیز کمک کرده و از این طریق کالری بیشتری برای بدن فراهم می‌کند و انرژی آن را برای انجام تمرینات دشوار تامین می‌کند. پودر گینر اس ان ان دارای پروتئین آب پنیر و شیر بوده و فرآیند عضله‌سازی را سرعت می‌بخشد، از این رو استفاده از این محصول در دوران حجم‌گیری بسیار کارآمد است.

 


 

مزایای مصرف پودر گینر اس ان ان

  • به افزایش حجم عضلات بدن کمک می‌کند.
  • سرعت ریکاوری عضلات را افزایش داده و مانع از ایجاد خستگی و کوفتگی می‌شود.
  • به افزایش وزن افراد کمک می‌کند.
  • نقش پررنگی در ساخت عضلات جدید دارد.
  • مقدار بالایی پروتئین و کربوهیدرات دارد.
  • از تحلیل رفتن عضلات جلوگیری می‌کند.
  • به حفظ توده عضلانی بدن کمک می‌کند.
  • در تامین پروتئین مورد نیاز بدن نقش دارد.
  • سلامت ماهیچه‌ها را بهبود می‌بخشد.
  • کیفیت مناسبی داشته و مورد تایید کمیته المپیک آمریکا است.

 


 

خطرات احتمالی مصرف پودر گینر اس ان ان

  • نوجوانان و جوانان زیر 18 سال از مصرف این مکمل خودداری کنند.
  • مصرف پودر گینر در دوران بارداری زنان و شیردهی مادران ممنوع بوده و توصیه نمی‌شود.
  • این محصول دارای مقادیر بالایی کربوهیدرات است، بنابراین افراد مبتلا به بیماری‌های مزمن کبدی و کلیوی از مصرف آن خودداری کنند چرا که در جذب آن دچار مشکل خواهند شد.
  • این محصول تنها یک مکمل ورزشی بوده و برای تشخیص، پیشگیری و درمان تجویز نمی‌شود.
  • در صورت مصرف هرگونه داروی درمانی در کنار این مکمل، نوع و میزان دوز مصرفی آن را به مربی خود اطلاع دهید.
  • در صورت بروز هرگونه حساسیت به محصول، مصرف آن را سریعا قطع کرده و در صورت نیاز به پزشک مراجعه کنید.

نحوه مصرف پودر گینر اس ان ان

پودر گینر اس ان ان را بایستی در طول روز 4 پیمانه (معادل 165 گرم) در مقدار معینی آب ریخته و به خوبی مخلوط کنید. سپس ترکیب به دست آمده را پس از پایان تمرین ورزشی خود میل کنید.

میزان مصرف

همانطور که در بالا نیز به آن اشاره کردیم، پودر گینر اس ان ان را بایستی روزانه 4 پیمانه (معادل 165 گرم) با آب مخلوط کرده و بعد از اتمام تمرین ورزشی میل کنید.

 


 

شرایط نگهداری پودر گینر اس ان ان

پودر گینر اس ان ان 2640 گرمی را بایستی در جایی خشک و تاریک، دور از تابش مستقیم نور خورشید و رطوبت احتمالی، در دمای بین 15 تا 25 درجه سانتی‌گراد (دمای محیط) و همچنین دور از دسترس اطفال نگهداری فرمایید. پس از هربار مصرف مکمل اس ان ان درب آن را به خوبی ببندید.

 

 


 

سایر ترکیبات موثر در کنار پودر گینر اس ان ان

گاهی اوقات در بعضی از شرایط، ورزشکاران به خصوص بدنسازان برای رسیدن به اندام ایده‌آل خود از دو یا چند مکمل به طور همزمان استفاده می‌کنند. مصرف ترکیبی از چند مکمل با توجه به نیاز ورزشکاران در بیشتر اوقات برای فرد مشکلی به وجود نمی‌آورد و حتی باعث سریع‌تر رسیدن وی به هدف نهایی می‌شود.

کراتین یکی از مکمل‌هایی است که ورزشکاران در شروع راه بدنسازی از آن استفاده می‌کنند. این مکمل کمک می‌کند که فرآیند عضله‌سازی در بدن فعال شده و توان بدنی افراد برای انجام فعالیت‌های بدنی سنگین افزایش پیدا کند. از طرفی دیگر پودر گینر اس ان ان انرژی مورد نیاز بدن را تامین کرده و موجب افزایش وزن و حجم ورزشکاران می‌شود. بدنسازان حرفه‌ای از مکمل پروتئین به منظور افزایش انرژی و قدرت بدنی خود و برای انجام تمرینات سخت استفاده می‌کنند.  

 


 

خرید پودر گینر اس ان ان

داروخانه صبا یکی از بهترین و معتبرترین مراکز خرید انواع مکمل های دارویی و ورزشی است که دارای تنوع بالایی از محصولات آرایشی و بهداشتی و مکمل ‌های مختلف است. برای خرید انواع  مکمل ‌های ورزشی ، به طور کامل مشخصات و موارد مصرف را مطالعه کنید و در صورتی که در هر مرحله از خرید نیاز به مشاوره با کارشناسان ما داشتید، می توانید با شماره تلفن 02141971 تماس حاصل فرمائید.

جدول ترکیبات پودر گینر اس ان ان

عنوان

مقدار

درصد مصرف روزانه

Calories

630

*

Calories from fat

50

*

Total Fat

6 g

% 9

Saturated Fat

4 g

% 20

Cholesterol

160 mg

% 53

Total Carbohydrate

87 mg

% 29

Dietary Fiber

3 g

% 12

Sugars

7 g

*

Protein

53 mg

% 106

Calcium

275 mg

% 28

Iron

3 g

% 17

Sodium

560 mg

% 23

Potassium

660 mg

% 19

 

مقادیر ذکر شده در جدول بالا به ازای هر 4 پیمانه (معادل 165 گرم) از پودر گینر اس ان ان گفته شده است.

 

پودر گینر اس ان ان 2640 گرمی
پودر گینر اس ان ان 2640 گرمی
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;