در حال بارگذاری ...
سبــد خرید من
0 محصول
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید:
مقایسه

پودر گین ویت ویتاپی 2600 گرمی

GAIN VIT

شناسه محصول:
شناسه محصول:
دسته بندی: گینر
تولید کننده: ویتاپی - Vitap ویتاپی - Vitap
انتخاب طعم:
آماده ارسال از 0 روز آینده
1,426,000 تومان
تعداد
امتیاز محصول
مشخصات فنی بیشتر
  • صادر کننده مجوز : سازمان غذا و دارو
  • مناسب برای : عمومی
  • نوع محفظه : قوطی پلاستیکی
  • کشور تولید کننده : ایران
بررسی و توضیحات کالا
بیشتر

محصولات مشابه
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی و توضیحات کالا

پودر گین ویت ویتاپی 2600 گرمی یک مکمل ورزشی محبوب بین ورزشکاران است. این مکمل ویتاپی به افزایش حجم عضلات کمک کرده و موجب افزایش وزن بدون داشتن توده چربی می‌شود. این محصول با دارا بودن پروتئین‌ها و کربوهیدارت‌های ضروری به ترمیم سلول‌های آسیب دیده و ساخت عضلات جدید نیز کمک خواهد کرد. بنابراین طی تمرینات سخت ورزشی نیز کاربرد فراوانی خواهد داشت. پودر گین ویت ویتاپی سرعت جذب بالایی دارد و به آسانی در آب حل می‌شود. پودر گین ویت ویتاپی 2600 گرمی ساخت کشور ایران بوده و توسط شرکت ستارگان نیک تولید و به فروشگاه‌های مجاز فروش و داروخانه‌ها در بسته‌بندی قوطی شکل عرضه می‌شود. در ادامه درباره نحوه خرید، مصرف و مزایای استفاده از این محصول اطلاعات دقیق و مفیدتری را در اختیار شما قرار خواهیم داد.


گینر چیست و چه کاربردی دارد؟

گینر یک مکمل غذایی یا ورزشی است که برای کمک به افزایش وزن و توده بدون چربی بدن استفاده می‌شود. کالری بالایی دارد و حاوی مقادیر مختلفی کربوهیدرات، پروتئین، چربی، ویتامین‌ها، مواد معدنی، اسیدهای آمینه و سایر مواد مغذی است. اگرچه معمولاً دارای سطوح بالاتر چربی و کربوهیدرات نسبت به پروتئین است. گینرها مکمل‌های پر کالری هستند که به شکل پودر در دسترس عموم قرار می‌گیرند. می‌توانید آن‌ها را با مخلوط کردن یک پیمانه پودر در آب یا شیر مصرف کنید.

گینر غنی از کربوهیدرات یا چربی است تا کالری اضافی برای شما تامین کند. همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم، به طور کلی حاوی سطوح پایین‌تری از پروتئین بوده، اما ممکن است همچنان پروتئین کازئین، آب پنیر، سویا و نخود را در ترکیبات خود جای دهد. از سویی دیگر امکان دارد حاوی اسیدهای آمینه مانند بتا آلانین و آمینواسیدهای شاخه دار نیز بوده که به افزایش توده عضلانی کمک بسزایی می‌کند. در گینر امکان دارد پروتئین کراتین نیز یافت شود. کراتین می‌تواند توده بدون چربی و قدرت عضلانی را در افرادی که ورزش می‌کنند افزایش دهد. همچنین حاوی ویتامین‌ها، الکترولیت‌ها و مواد معدنی است که به هیدراته نگه داشتن بدن کمک می‌کند. مکمل ویتاپی یکی از بهترین برندهای موجود در بازار بوده و می‌توانید به آسانی پودر گین ویت ویتاپی را از داروخانه‌های سطح شهر خریداری نمایید.


پودر گین ویت ویتاپی

گینر داروخانه ای ویت ویتاپی 4500 گرمی، پروتئین‌های باکیفیت و کربوهیدرات‌های پیچیده در ترکیبات خود داشته و به همین جهت برای افراد با فعالیت بدنی بالا بسیار گزینه‌ای مناسب است. این محصول در ترمیم سلول‌ها و همچنین تجزیه پروتئین‌ها در مدت زمانی کوتاه نقش داشته و فرآیند ریکاوری در عضلات بدن را بهبود می‌بخشد. استفاده از این محصول در دوران حجم‌گیری بدنسازان بسیار رایج است زیرا منبع مناسبی از انواع کربوهیدرات‌ها و پروتئین‌های موردنیاز بدن بوده و به افزایش وزن بدن، بدون داشتن توده چربی اضافی کمک می‌کند.


نحوه اثرگذاری پودر گین ویت ویتاپی بر بدن

پودر گین ویت ویتاپی مکمل ورزشی است که مخلوطی از پروتئین‌ها و کربوهیدرات‌ها را در ترکیبات خود دارد و به همین جهت برای استفاده ورزشکاران، بدنسازان، وزنه‌برداران و تمامی افرادی که متابولیسم بالایی دارند مناسب است. این محصول میزان متابولیسم بدن را بالا برده و هضم آسانی دارد. همچنین به جذب مواد غذایی کمک کرده و از این طریق میزان کالری بیشتری را جذب کرده و انرژی بدن برای انجام تمرینات دشوار را فراهم می‌کند. پودر گین ویت ویتاپی دارای پروتئین آب پنیر و شیر بوده و فرآیند عضله‌سازی را سرعت می‌بخشد، از این رو استفاده از این محصول در دوران حجم‌گیری بسیار کارآمد است.


مزایای مصرف پودر گین ویت ویتاپی

  • دارای 22 درصد پروتئین در ترکیبات خود بوده که شامل پروتئین‌های آب پنیر و شیر می‌شود.
  • در ترمیم سلول‌ها و همچنین تجزیه شدن مولکول‌های پروتئین در کوتاه مدت تاثیر می‌گذارد.
  • به میزان بالا قابل جذب بوده و به آسانی در آب حل می‌شود.
  • برای حفظ توده عضلانی و جلوگیری از تحلیل رفتن عضلات مناسب است.
  • به افزایش وزن کمک بسزایی می‌کند.
  • فاقد هرگونه مواد نگهدارنده و رنگی در ترکیبات خود است.
  • روی افزایش حجم عضلات بدن تاثیر داشته و برای استفاده در دوران حجم‌گیری مناسب است.
  • انرژی موردنیاز بدن را حین تمرین تامین می‌کند.
  • قدرت بدنی و استقامت ورزشکاران را افزایش می‌دهد.

خطرات احتمالی مصرف پودر گین ویت ویتاپی

  • نوجوانان و جوانان زیر 18 سال از مصرف این مکمل ورزشی خودداری کنند.
  • مصرف این محصول در دوران بارداری زنان و شیردهی مادران ممنوع است.
  • در صورت بروز هرگونه حساسیت دارویی، مصرف مکمل را سریعا قطع کرده و در صورت لزوم به پزشک متخصص مراجعه فرمایید.
  • افراد دارای بیماری‌های خاص نظیر بیماری کبدی، بیماری کلیوی و دیابت از مصرف این مکمل خودداری کنند.
  • در صورت مصرف هرگونه داروی درمانی در کنار این مکمل، نوع آن و میزان دوز مصرفی را به مربی ورزشی و پزشک متخصص اطلاع دهید.
  • در صورت حساسیت به سویا، شیر، بادام یا تخم مرغ پیش از مصرف مکمل با پزشک متخصص مشورت نمایید.
  • بیشتر از دوز پیشنهادی درج شده روی بسته‌بندی محصول استفاده نکنید.
  • توصیه می‌شود پیش از مصرف محصول با پزشک متخصص، مربی ورزشی یا کارشناس تغذیه مشورت نمایید.
  • این محصول تنها یک مکمل ورزشی بوده و برای تشخیص، پیشگیری و درمان تجویز نمی‌شود.

نحوه مصرف پودر گین ویت ویتاپی

پودر گین ویت ویتاپی را بایستی روزانه 184 گرم از محصول (معادل 1.5 پیمانه) را در 350 تا 550 میلی‌لیتر آب سرد، آبمیوه دلخواه یا شیر کم چرب ریخته و به خوبی با یکدیگر مخلوط کنید. سپس ترکیب به دست آمده را به طور کامل میل کنید. برای گرفتن نتیجه بهتر از این مکمل ورزشی، توصیه می‌شود میزان دوز مصرفی آن را در دو وعده مختلف استفاده نمایید. بهترین زمان مصرف آن 2 ساعت قبل از شروع تمرین و 30 دقیقه پس از اتمام تمرین ورزشی است.

میزان مصرف

همانطور که در بالاتر نیز به آن اشاره کردیم، پودر گین ویت ویتاپی را باید روزانه 1.5 پیمانه از مکمل (معادل 184 گرم) را در 350 تا 550 میلی‌لیتر شیر کم چرب یا آب سرد ریخته و به خوبی با یکدیگر مخلوط نمایید. سپس ترکیب به دست آمده را به طور کامل میل کنید. توصیه می‌شود حین مصرف این محصول از میزان آب بیشتری استفاده نمایید.

شرایط نگهداری پودر گین ویت ویتاپی

پودر گین ویت ویتاپی 4500 گرمی را بایستی در جایی خشک و تاریک، دور از تابش مستقیم نور خورشید و رطوبت احتمالی، در دمای بین 15 تا 25 درجه سانتی‌گراد (دمای محیط) و همچنین دور از دسترس اطفال نگهداری فرمایید. پس از هربار مصرف مکمل ویتاپی درب آن را به خوبی ببندید.


سایر ترکیبات موثر در کنار پودر گین ویت ویتاپی

مصرف مکمل گینر در کنار مکمل کراتین باعث تامین همزمان کراتین و پروتئین با یکدیگر شده و از این طریق به فرآیند عضله‌سازی کمک می‌کند. از سویی دیگر این دو مکمل میزان حجم‌گیری را افزایش داده و فرآیندی ریکاوری در عضلات را بهبود می‌بخشد و در نهایت توان بدنی و قدرتی ورزشکار را تا حد چشمگیری افزایش می‌دهد، بنابراین بدنسازان زودتر از حالت عادی به اندام ایده‌آل خود دستیابی پیدا می‌کنند.

همچنین مصرف کراتین و گینر با یکدیگر میزان انرژی لازم برای انجام حرکات سنگین را در بدن تامین کرده و مانع از ایجاد ضعف و خستگی در افراد حین ورزش می‌شود. از دیگر مزایای مصرف این دو مکمل که می‌توان به آن اشاره نمود این است که میزان پروتئین‌سازی در عضلات را افزایش می‌دهند.


خرید پودر گین ویت ویتاپی

داروخانه آنلاین صبا یکی از بهترین و معتبرترین مراکز خرید انواع مکمل های دارویی و ورزشی است که دارای تنوع بالایی از محصولات آرایشی و بهداشتی و مکمل ‌های مختلف است. برای خرید انواع  مکمل ‌های ورزشی ، به طور کامل مشخصات و موارد مصرف را مطالعه کنید و در صورتی که در هر مرحله از خرید نیاز به مشاوره با کارشناسان ما داشتید، می توانید با شماره تلفن 02141971 تماس حاصل فرمائید.

جدول ترکیبات پودر گین ویت ویتاپی

عنوان

مقدار

درصد مصرف روزانه

Calorie

702

*

Calories From Fat

50

*

Total Fat

5.52 g

% 8.5

Saturated Fat

0 g

*

Trans Fat

0 g

*

Cholesterol

0 mg

% 0

Sodium

56 mg

% 4

Potassium

791 mg

% 17

Carbohydrates

124 g

% 41

Dietary Fiber

2.4 g

% 10

Sugar

32 g

*

Protein

39 g

% 78

Vitamin A

*

% 100

Vitamin C

*

% 100

Calcium

*

% 100

Iron

*

% 100

مقادیر ذکر شده در جدول بالا به ازای هر 1.5 پیمانه (معادل 184 گرم) از پودر گین ویت ویتاپی گفته شده است.


مشتریان موارد زیر را نیز خریداری کرده اند
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
اشتراک
بیشتر
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
تماس