0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه
برند:
دسته بندی: گینر

MASS GAINER Pow

پودر های مس گینر ام ایکس تری 2500 گرمی

شناسه کالا: 824674
شناسه کالا: 824674
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
1,526,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: پودر های مس گینر ام ایکس تری 2500 گرمی
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

پودر های مس گینر ام ایکس تری 2500 گرمی

پودر های مس گینر ام ایکس تری 2500 گرمی (MX3 High Mass Gainer 2500 gr powder) یک مکمل ورزشی بسیار با کیفیت و عالی ساخت شرکت فارمد سلامت سینا بوده که در بسته قوطی شکل تولید و به بازار عرضه می‌شود. این مکمل ورزشی از تحلیل عضلات پس از انجام تمرینات سخت ورزشی جلوگیری می‌کند و موجب افزایش وزن با کیفیت در ورزشکاران و بدنسازان می‌شود. های مس گینر ام ایکس تری در دوره بدنسازی به ورزشکاران و بدنسازان کمک می‌کند تا به وزن ایده‌آل خود دست پیدا کنند. این مکمل گزینه مناسبی برای جلوگیری از آسیب و تحلیل عضلات است.

 


 

نحوه اثرگذاری پودر های گینر ام ایکس تری

گینر نقش مهمی در عضله‌سازی و افزایش حجم توده عضلانی دارد. به همین منظور بسیاری از مربیان باشگاه همیشه به ورزشکاران و بدنسازان مکمل‌های ورزشی حاوی گینر را توصیه می‌کنند.

به طور کلی پودر های گینر ام ایکس تری 2500 گرمی (MX3 High Mass Gainer 2500 gr powder) بر پایه کربوهیدرات و پروتئین ساخته شده و برای ورزشکاران و بدنسازان فواید و مزایای بسیار زیادی دارد. افرادی که به دنبال افزایش حجم توده عضلانی هستند، می‌توانند این محصول را از فروشگاه داروخانه آنلاین صبا تهیه و حین انجام تمرینات سخت ورزشی مصرف کنند.

پودر های گینر از زنجیره‌های کربوهیدرات‌های کوتاه، متوسط، طولانی و پروتئین ساخته شده و منبع غنی از پروتئین محسوب می‌شود. به همین منظور این محصول نقش مهمی در افزایش و حفظ توده‌های عضلانی داشته و حاوی ویتامین‌های بسیار زیادی است. به همین منظور افراد جهت تامین ویتامین بدن خود می‌توانند از این پودر های گینر حرفه‌ای ام ایکس تری بهره بگیرند.

 


 

مزایای مصرف گینر ام ایکس تری

همانطور که در بالا نیز مطالعه کردید، گینرهای فواید بسیار زیادی برای بدنسازان و ورزشکاران دارند. به همین منظور بسیاری از آنها جهت افزایش حجم عضلات خود از این محصول بهره می‌گیرند. برخی از مزیت‌های مصرف گینر ام ایکس تری عبارت است از:

  • کمک به تحریک بدن به ساخت پروتئین‌های عضلانی
  • کمک به رشد و نگهداری عضلات به واسطه پروتئین
  • مناسب برای افزایش وزن و حجم عضلانی
  • کمک به تامین اسید آمینه
  • تامین و بازیابی گلیکوژن

نحوه مصرف گینر ام ایکس تری

ورزشکاران و بدنسازان از این مکمل مصرفی می‌توانند به صورت روزانه استفاده کنند. برای این منظور کافیست 150 تا 200 میلی لیتر از این پودر را در 150 تا 200 میلی لیتر آب یا شیر مخلوط و سپس نوش جان کنند. افراد ورزشکار در روزهای تمرین 2 یا 4 نوبت قبل، همزمان و بعد از تمرینات می‌توانند از این مکمل بهره بگیرند. توصیه مربیان به ورزشکاران این است که دوز مصرفی را متناسب با وزن و میزان تمرینات مصرف کنند.

میزان مصرف

مقدار مصرف روزانه از این محصول برای ورزشکاران 50 گرم است. بنابراین شما می‌توانید 50 گرم از این پودر را با 150 تا 200 میلی لیتر ترکیب نوش جان کنید.

 


 

شرایط نگهداری گینر ام ایکس تری

برای نگهداری از این پودر شما باید گینر ام ایکس تری را در جای خشک، خنک و بدون تابش مستقیم نور خورشید و به دور از دسترس کودکان نگهداری کنید. همچنین درب قوطی به صورت پیچشی باز می‌شود. شما پس از هر بار مصرف باید به طور دقیق و کامل درب قوطی را ببندید تا از نفوذ گرد و غبار، رطوبت و جانوران موذی به درون بسته‌بندی جلوگیری کنید.

 


 

خطرات احتمالی مصرف گینر ام ایکس تری

تاکنون خطر یا عارضه جدی از پودر گینر ام ایکس تری گزارش نشده است. اما با این وجود باید تمامی هشدارهای موجود را جدی بگیرید. برخی از نکاتی که قبل از مصرف دقت کنید، عبارتند از:

  • از مصرف بیش از حد مجاز این محصول جدا خودداری کنید.
  • این محصول یک مکمل غذایی در کنار رژیم غذایی بوده و شما نمی‌توانید آن را جایگزین برخی از مواد غذایی بکنید.
  • نوجوانان زیر 18 سال، زنان باردار و شیرده و همچنین مبتلایان به بیماری‌های خاص نباید خودسرانه و بدون مشورت با پزشک از این فرآورده استفاده کنند.
  • وجود یک رژیم غذایی متنوع، متعادل و سبک زندگی سالم می‌تواند به ورزشکاران کمک کند تا نتایج مطلوب‌تری از این محصول را دریافت کنند.
  • این محصول تنها یک فرآورده غذایی بوده و نمی‌توان از آن در جهت پیشگیری، درمان و تشخیص بیماری استفاده کرد.

 


 

سایر ترکیبات موثر در کنار گینر ام ایکس تری

ورزشکاران و بدنسازان برای دریافت نتیجه مطلوب‌تر و بهتر می‌توانند مکمل گینر را با کراتین مصرف کنند. چرا که کراتین در کنار کربوهیدرات و پروتئینی که در گینر وجود دارد، می‌تواند موجب بهبود انرژی سلول‌ها شود. شاید این سوال برای شما هم پیش بیاید که آیا مصرف دو مکمل در کنار هم مشکل‌ساز نمی‌شود؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم خیر. این ورزشکاران و بدنسازان می‌توانند به راحتی گینر و کراتین را به صورت همزمان بدون هیچگونه مشکلی استفاده کنند. در حقیقت کراتین در کنار گینر بهترین راه برای افزایش وزن است. ترکیبات موثر در کراتین و گینر موجب افزایش وزن، رشد بهتر عضلات و ریکاوری سریع‌تر و در نتیجه بهبود عملکرد ورزشی افراد می‌شود.

 


 

جدول ترکیبات گینر ام ایکس تری (به ازای 100 گرم)

عنوان

مقدار

نیاز روزانه

Energy

393 kcal

*

Fat

3.8 g

*

Of which saturates

0.4 g

*

carbohydrates

62 g

*

Of which sugars

22 g

*

Proteins

26 g

*

Salt

0.03 g

*

*نیاز مصرف روزانه از طرف شرکت سازنده مشخص نشده است.

**درصد مصرف روزانه از طرف شرکت سازنده مشخص نشده است.

پودر های مس گینر ام ایکس تری 2500 گرمی
پودر های مس گینر ام ایکس تری 2500 گرمی
قیمت:
1,526,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;