0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه
برند:
دسته بندی: پروتئین کازئین

Casein 100%

پودر کازئین 100 درصد کارن 1000 گرمی

شناسه کالا: 813388
شناسه کالا: 813388
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
1,400,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: پودر کازئین 100 درصد کارن 1000 گرمی
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

یکی از مهم‌ترین ویژگی کازئین‌ها توانایی آن‌ها در تشکیل لخته یا ژل در معده انسان است. این لخته تشکیل شده به طور کاملا آرام هضم و جذب می‌شود و در نتیجه یک جریان آرام و مداوم از ورود آمینواسیدها از دستگاه گوارش به جریان خون ایجاد خواهد کرد که امکان دارد تا چند ساعت زمان ببرد. از این رو بقا و استفاده از نیتروژن در بدن افراد به خوبی رخ می‌دهد. پودر کازئین 100 درصد کارن مخلوطی از کازئینات کلسید و کازئین میسلی است. در ادامه اطلاعا کامل‌تر و دقیق‌تری در مورد مکمل پروتئین در اختیار شما قرار خواهیم داد. ما را تا انتها همراهی فرمایید.

آمینواسید چیست و چه کاربردی دارد؟

هر دو پروتئین حیوانی و گیاهی از حدود 20 آمینواسید معمولی تشکیل شده‌اند. نسبت این آمینواسیدها به عنوان مشخصه یک پروتئین خاص متفاوت است، اما همه پروتئین‌های غذا به استثنای ژلاتین حاوی مقداری از هر کدام هستند. آمینو نیتروژن تقریباً 16 درصد وزن پروتئین‌ها را تشکیل می‌دهد. اسیدهای آمینه برای سنتز پروتئین بدن و سایر ترکیبات مهم حاوی نیتروژن مانند کراتین، هورمون‌های پپتیدی و برخی انتقال دهنده‌های عصبی مورد نیاز هستند. اگرچه مقدار مجازی که به عنوان پروتئین بیان می‌شود، نیاز بیولوژیکی برای آمینواسیدها است.

پروتئین‌ها و سایر ترکیبات نیتروژن‌دار به طور مداوم در حال تخریب و سنتز مجدد هستند. روزانه چندین برابر بیشتر از آن چه که معمولاً مصرف می‌شود، پروتئین وارد بدن می‌شود، که نشان می‌دهد استفاده مجدد از اسیدهایآمینه یکی از ویژگی‌های اصلی اقتصاد متابولیسم پروتئین است. این فرآیند بازیابی کاملاً کارآمد نیست و برخی از اسیدهایآمینه در اثر کاتابولیسم اکسیداتیو از بین می‌روند.

9 اسیدآمینه هیستیدین، ایزولوسین، لوسین، لیزین، متیونین، فنیل آلانین، ترئونین، تریپتوفان و والین توسط پستانداران سنتز نمی‌شوند و بنابراین از نظر رژیم غذایی مواد مغذی ضروری هستند. این‌ها معمولاً اسیدهای آمینه ضروری نامیده می‌شوند.

پودر کازئین 100 درصد کارن

پودر کازئین 100 درصد کارن 1000 گرمی برای ورزشکاران و بدنسازان حرفه‌ای قابل استفاده است و می‌توانند پیش از خواب برای تامین پروتئین مورد نیاز بدن از آن استفاده کنند تا در طول شب پروتئین‌ها به صورت کاملا آرام هضم و جذب شده و به عضله‌سازی ورزشکاران در زمان استراحت کمک کنند. از سوی دیگر مخلوط آنزیمی اضافه شده به محصول، به هضم آسان پروتئین کمک می‌کند. استفاده از پروتئین‌های زود هضم پیش و پس از تمرین برای کمک به ریکاوری عضلات بسیار موثر است ولی به تاخیر افتادن هضم و جذب پروتئین‌ها هم در زمان‌های دیگر مفید خواهد بود، به ویژه در زمان خواب که بدن افراد به طور معمول برای چند ساعت طولانی به خواب رفته و به غذا نیاز دارد.

نحوه اثرگذاری پودر کازئین 100 درصد کارن بر بدن

حدودا 80 درصد از پروتئین موجود در شیر را پروتئین کازئین تشکیل می‌دهد. 20 درصد دیگر شامل پروتئین وی می‌شود. به طور معمول از پروتئین کازئین با نام پروتئین دیر جذب یاد می‌کنند که دلیل اصلی آن دیر هضم و جذب شدن کامل آن در بدن است. این مکمل از تحلیل رفتن بافت عضلانی بدن و همچنین کاهش میزان انرژی در حین ورزش جلوگیری کرده و پروتئین مورد نیاز بدن را تامین می‌کند. از آن جایی که فرآیند جذب پروتئین کازئین طولانی است، مصرف آن پیش از خواب توصیه می‌شود تا در طول شب که بدن در حال استراحت است، پروتئین به عضلات رسانده و به روند ریکاوری عضلات کمک کند.

مزایای مصرف پودر کازئین 100 درصد کارن

  • مکمل پروتئین حاوی مجموعه‌ای از آنزیم‌ها است که هضم و جذب طولانی مدت دارد.
  • مصرف این محصول برای دوره‌های بدنسازی و آمادگی جسمانی مناسب است.
  • موجب افزایش حجم عضلات و همچنین تشدید عضله‌سازی می‌شود.
  • از تحلیل رفتن عضلات بعد از تمرین‌های سنگین جلوگیری می‌کند.
  • دارای 100 درصد پروتئین کازئین است.

خطرات احتمالی مصرف پودر کازئین 100 درصد کارن

  • در صورت بروز هرگونه حساسیت مصرف مکمل را به سرعت قطع کرده و به پزشک مراجعه کنید.
  • بهتر است پیش از مصرف مکمل پروتئین با مربی ورزشی یا پزشک متخصص مشورت نمایید.
  • مقدار مصرف محصول با توجه به وزن، جنس و همچنین طول دوره مصرف رعایت شود.
  • افراد مبتلا به بیماری‌های خاص نظیر نارسایی کلیوی از مصرف این مکمل خودداری کنند.
  • پودر کازئین را بایستی با مقدار فراوان آب مصرف کنید.

نحوه مصرف پودر کازئین 100 درصد کارن

پودر کازئین 100 درصد کارن 1000 گرمی مخصوص دوره ورزشی متوسط و سنگین است. در دوره متوسط بایستی روزانه یک پیمانه از مکمل پروتئین را در آب ریخته و مخلوط به دست آمده را پیش از خواب مصرف نمایید. در دوره سنگین بایستی یک پیمانه از محصول را در یک لیوان شیر ریخته و ترکیب به دست آمده را به طور کامل میل کنید.

میزان مصرف

همانطور که در بالا به آن اشاره نمودیم مکمل پروتئین برای دوره متوسط و سنگین مناسب است. در دوره متوسط پودر کازئین 100 درصد کارن را بایستی روزانه 1 پیمانه در آب ریخته و میل کنید. در دوره سنگین نیز 1 پیمانه از پودر را درون یک لیوان شیر ریخته و مصرف نمایید.

شرایط نگهداری پودر کازئین 100 درصد کارن

پودر کازئین 100 درصد کارن را بهتر است در جای خشک و به دور از رطوبت، تابش مستقیم نور خورشید و همچنین دسترس کودکان نگهداری فرمایید. دمای مناسب برای نگهداری مکمل پروتئین بین 15 تا 25 درجه سانتی‌گراد است.

سایر ترکیبات موثر در کنار پودر کازئین 100 درصد کارن

کازئین پروتئینی است که دیر هضم بوده و جریان مستمر آمینواسیدها را در بدن فرد تامین می‌کند که این امر باعث بهبود ریکاوری و رشد عضلات بدن خواهد شد. از سویی دیگر برای افراد زیادی مصرف پروبیوتیک‌ها نیز موجب بهبود هضم مواد غذایی و جذب بهتر آن‌ها می‌شود. مصرف مکمل پروتئین و پروبیوتیک‌ها در کنار یکدیگر فرآیند ریکاروی عضلات را سرعت بخشیده و خستگی و کوفتگی ناشی از تمرینات را تا حد زیادی کاهش می‌دهد.

خرید پودر کازئین 100 درصد کارن

داروخانه صبا یکی از بهترین و معتبرترین مراکز خرید انواع مکمل های دارویی و ورزشی است که دارای تنوع بالایی از محصولات آرایشی و بهداشتی و مکمل ‌های مختلف است. برای خرید انواع مکمل ‌های ورزشی ، به طور کامل مشخصات و موارد مصرف را مطالعه کنید و در صورتی که در هر مرحله از خرید نیاز به مشاوره با کارشناسان ما داشتید، می توانید با شماره تلفن 02141971 تماس حاصل فرمائید.

جدول ترکیبات پودر کازئین 100 درصد کارن

عنوانمقداردرصد مصرف روزانه
کالری 111 *
کربوهیدرات 2 g *
فیبر 0 *
چربی 0.3 g *
پروتئین 25 g *
پودر کازئین 100 درصد کارن 1000 گرمی
پودر کازئین 100 درصد کارن 1000 گرمی
قیمت:
1,400,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;