0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه
برند:
دسته بندی: ضد لک

Alpine White, Brightening Hand Cream

کرم دست روشن کننده و ضد لک اسکین کد مدل آلپاین وایت

شناسه کالا: 818239
شناسه کالا: 818239
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
689,425 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کرم دست روشن کننده و ضد لک اسکین کد مدل آلپاین وایت
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

 

اسکین کد یکی از برندهای مطرح سوئیسی است که پرنس نیکلاس ماسالاسکی در سال 1998 آن را تاسیس کرد. هدف این کمپانی تولید محصولات مراقبت از پوست و در صدر آن‌ها جوان‌کننده و ضد پیری بود که توانست با استفاده از ماده‌ای به نام گلوکان-CM به آن دست پیدا کند و محصولات متنوعی با این روش تولید و عرضه کند. محصولات اسکین کد در دو گروه Essential و Exclusive تولید می‌شوند.  هر گروه از محصولات به صورت منحصر به فرد برای رفع نیازهای پوست و درمان انواع مشکلات پوستی فرموله سازی شده اند. در لاین Essential انواع محصولات مراقبتی مانند پاک کننده‌ها، مرطوب کننده‌ها، محصولات زیبایی پوست، محصولات ضد پیری و ضد لک وجود دارند و در لاین Exclusive محصولات تخصصی برای ترمیم بافت‌های پوست و پیشگیری از پیری پوست؛ در واقع محصولات ضد چروک و لیفتینگ ساخته می‌شود.  کرم دست روشن کننده و ضدلک اسکین کد مدل آلپاین وایت یکی دیگر از بهترین محصولات این برند است که در ادامه قصد معرفی آن را داریم.

 

روشن کننده ضد لک چیست و چه کاربردی دارد؟

لک‌های پوستی یکی از موارد آزاردهنده‌ای است که بسیاری از افراد با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. علل به وجود آمدن این لک‌ها در هر فردی متفاوت است؛ برخی از این علل عبارتند از: قرار گرفتن زیر نور آفتاب، افزایش سن، عوامل هورمونی، استفاده از داروهای خاص و غیره. هر یک از این عوامل می‌توانند باعث بروز لک‌های روی پوست دست شوند که وجودشان برای افرادی که به ظاهر خود اهمیت می‌دهند به ویژه بانوان ناراحت‌کننده باشد. اما با وجود کرم روشن کننده ضد لک دیگر جای نگرانی نیست.  یک کرم ضد لک با فرمولاسیون منحصر به خود می‌تواند فرد را از نتیجه به دست آمده مبهوت کند. این کرم‌ها به لایه برداری پوست کمک کرده و باعث روشن‌‌تر شدن آن خواهند شد. این نکته نیز گفتنی است که افرادی که لک‌های پوستی ندارند می‌توانند به راحتی و بدون هیچ ‌گونه عوارضی از کرم‌های ضد لک برای روش‌‌تر شدن پوست دست خود بهره ببرند. کرم دست روشن کننده و ضدلک اسکین کد مدل آلپاین وایت یکی از بهترین محصولات است که علاوه بر از بین بردن لک موجب روشن شدن پوست نیز می‌شود.

 

نحوه اثرگذاری کرم دست روشن کننده و ضدلک اسکین کد مدل آلپاین وایت بر پوست چگونه است؟

کرم روشن کننده و ضدلک دست اسکین کد مدل Alpine White حاوی مقادیر قابل توجه‌ای عصاره‌های گیاهی بوده که قادر است با مهار آنزیم تیروزینار سبب کاهش یا توقف  تولید رنگدانه‌ها شود و با جلوگیری از انتقال آن‌ها به سلول‌های پوستی از بروز لک‌های جدید پیشگیری کرده و سبب تسریع در روند ترمیم و بازسازی سلولی شود. کرم دست روشن کننده و ضدلک اسکین کد یک آبرسان قوی بوده که ضمن رطوبت‌رسانی عمیق به پوست دست یک ضد چروک و جوانساز قوی هم است.

 

ترکیبات موجود در کرم دست روشن کننده و ضدلک اسکین کد مدل آلپاین وایت

مواد موثره موجود در روشن کننده و ضدلک دست اسکین کد مدل Alpine White عبارتند از: ویتامین B3 (نیاسین آمید)، کمپلکس عصاره ۷ گیاه آلپ سوئیس و CM گلوکان

CM گلوکان

ترکیب CM گلوکان در کرم دست روشن کننده و ضدلک اسکین کد مدل آلپاین وایت نیز به عنوان عاملی مغذی، سیستم دفاعی پوست را تقویت کرده، سبب تسریع روند ترمیم و بازسازی سلول‌های آسیب دیده  شده، خاصیت ارتجاعی و استحکام پوست را افزایش داده و در نهایت از پوست در مقابل انواع آلودگی‌های محیطی، عوامل مخرب و رادیکال‌های آزاد مراقبت می‌کند.

ویتامین B3 یا نیاسین آمید

از دیگر مواد موجود در  کرم دست روشن کننده و ضدلک اسکین کد؛ ترکیب آنتی‌اکسیدانی نیاسین آمید یا ویتامین B3 است. مهم‌ترین ویژگی این ماده توانایی آن در بهبود عملکرد سد دفاعی پوست یا Skin Barrier است. این نیز گفتنی است که ویتامین B3 با متوقف کردن انتقال ملانین موجب روشن‌تر شدن و درمان لک و تیرگی پوست می‌شود. همچنین در تولید کلاژن و توقف روند پیری پوست نیز تاثیرگذار است.

 

ویژگی‌های کرم دست روشن کننده و ضدلک اسکین کد مدل آلپاین وایت

  • تسکین‌دهنده، ضدالتهاب و التیام بخش پوست
  • روشن کننده ، شفاف کننده و ضدلک پوست
  • آنتی اکسیدان قوی، ضد چروک و جوانساز
  • محافظ  پوست در برابر عوامل محیطی
  • مرطوب کننده و آبرسان قوی پوست
  • دارای بافتی سبک و فاقد چربی
  • تقویت کلاژن‌سازی پوست
  • مناسب استفاده انواع پوست

 

مزایای مصرف کرم دست روشن کننده و ضدلک اسکین کد مدل آلپاین وایت

این محصول اسکین کد با فرمولاسیون منحصر به فرد خود علاوه بر اینکه به عنوان یک ضد چروک و ضد لک موجب از بین رفتن لک و تیرگی‌های موجود روی پوست دست می‌شود بلکه یک آبرسان قوی نیز هست که با رطوبت‌رسانی عمیق به پوست سبب شادابی و لطافت آن می‌شود و در نهایت پوستی جوان، شفاف و با طراوت را برای مصرف‌ کننده به ارمغان می‌آورد.

 

نحوه مصرف کرم دست روشن کننده و ضدلک اسکین کد مدل آلپاین وایت

پیش از مصرف کرم دست روشن کننده و ضدلک اسکین کد مدل آلپاین وایت به موارد زیر توجه کنید:

  • قبل از مصرف مقداری از این محصول را روی مچ دست خود مالیده تا از بروز حساسیت روی کل دست پیشگیری کنید
  • دست را با مواد شوینده مناسب بشویید
  • مقداری از کرم را روی دست گذاشته و برای جذب شدن آن به خوبی ماساژ دهید
  • این کرم را در دمای مناسب و دور از دسترس کودکان نگه دارید
  • در استفاده از این محصول هیچ محدودیتی وجود ندارد
  • برای کسب نتیجه بهتر می‌توانید در کنار آن از محصولات مراقبتی دیگر نظیر ضد آفتاب استفاده کنید

 

استفاده از کرم دست روشن کننده و ضدلک اسکین کد مدل آلپاین وایت برای چه افرادی مناسب است؟

 روشن کننده و ضدلک دست اسکین کد مدل Alpine White فاقد رنگ، مواد معطر، نگهدارنده و مشتقات حیوانی با بافتی سبک و فاقد چربی گزینه‌ای عالی برای تمام افراد با انواع پوست است. این محصول به سبب موارد ذکر شده برای بانوان باردار و افرادی که دچار حساسیت پوستی هستند نیز منع مصرف ندارد.

 

خرید کرم دست روشن کننده و ضدلک اسکین کد مدل آلپاین وایت

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید. در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید.

 

یادداشت پایانی

اسکین کد این برند مطرح سوئیسی برای از بین بردن لک‌های مزاحم و آزاردهنده و تیرگی پوست دست محصولی را با نام کرم دست روشن کننده و ضدلک اسکین کد مدل آلپاین وایت عرضه کرده که فاقد هر ترکیبی است که به پوست آسیب برساند و از عصاره‌های گیاهی و مواد موثره حاصل از بیوتکنولوژی با خواص درمانی برخوردار است که علاوه بر از رفع لک و تیرگی پوست دست موجب زیبایی و جوانی آن نیز می‌شود.

 

 

کرم دست روشن کننده و ضد لک اسکین کد مدل آلپاین وایت
کرم دست روشن کننده و ضد لک اسکین کد مدل آلپاین وایت
قیمت:
689,425 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;