0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه

Sunscreen Anti Spot Cream Spf50

کرم ضد آفتاب بی رنگ درماتیپیک مدل آنتی اسپات مناسب برای انواع پوست با SPF50

شناسه کالا: 818953
شناسه کالا: 818953
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
399,800 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کرم ضد آفتاب بی رنگ درماتیپیک مدل آنتی اسپات مناسب برای انواع پوست با SPF50
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

همه ما یک کرم ضد آفتاب را در روتین روزانه خود داریم و آن را همیشه روی میز آرایش یا داخل کیف خود قرار می‌دهیم. کرم ضد آفتاب از جمله کرم‌های مراقبتی از پوست است که استفاده از آن، از نان شب هم واجب‌تر است! این مطلب را به این خاطر می‌گوییم که شما در طول روز، مدت زمان زیادی در معرض آفتاب قرار می‌گیرید و خواه ناخواه اشعه‌های مضر آفتاب را در پوست خود جذب می‌کنید.

نور آفتاب حاوی اشعه فرابنفش است که انرژی زیادی دارد و برای بدن بسیار مضر است. این اشعه می‌تواند آسیب‌های خطرناک مثل سرطان پوست، بیماری ‌هایپرپیگمنتاسیون و حتی لک یا کک و مک ایجاد کند و پوست شما را از حالت طبیعی خودش به یک پوست کدر و پر از جوش و لک تبدیل کند. اما ضد آفتاب مانند یک سد محافظتی بر روی پوست عمل می‌کند و از به وجود آمدن این عارضه‌های پوستی جلوگیری می‌کند.

کرم ضد آفتاب بی رنگ درماتیپیک مدل آنتی اسپات، یک ضد آفتاب عالی برای از بین بردن لک ناشی از آفتاب سوختگی است. این محصول، با SPF 50 عرضه می‌شود و به دلیل درجه حفاظتی بالا قادر است 98درصد فوتون‌های نور را بازتاب کند و از ورود آن‌ها به پوست جلوگیری کند. در این محصول از فیلترهای نوآورانه تینوسرب ام و اس استفاده شده است که مقاومت بالایی در برابر اشعه‌های UVA و UVB دارند و مانع آسیب آن‌ها به DNA سلولی می‌شوند. این محصول از نوع بی رنگ است و با بافت نرم و سبکی که دارد، به طور کامل بر روی پوست می‌نشیند و هیچ ردی از سفیدی و ماسیدگی باقی نمی‌گذارد.

 


 

ضد آفتاب بی رنگ درماتیپیک مدل آنتی اسپات بر پوست

ضد آفتاب بهترین محصولی است که می‌تواند از پوست شما در برابر اشعه UV محافظت کند. همانطور که می‌دانید، این اشعه حاوی چندین اشعه مضر است که از میان آن‌ها دو اشعه UVA و UVB به زمین می‌رسند و اگر وارد بدن انسان شوند، مشکلات کوچک و بزرگی را به وجود می‌آورند.

درواقع اشعه UVA باعث ایجاد لک و تیرگی در بدن می‌شود و اشعه خطرناک تر UVB نیز منجر به بیماری‌های پوستی و سرطان می‌شود. در کرم ضد آفتاب از موادی استفاده شده است که تا حد ممکن مانع ورود این اشعه‌ها به بدن شوند و از پوست شما در برابر آسیب‌های احتمالی محافظت کنند.

کرم ضد آفتاب بی رنگ درماتیپیک نیز از این قاعده مستثنی نیست و حاوی مواد و ترکیباتی است که از پوست شما در برابر نور آفتاب و اشعه خطرناک فرابنفش محافظت می‌کنند. ضمن این که این محصول، خاصیت آنتی اسپات یا همان ضد لک دارد و از ایجاد لک و تیرگی بر اثر پیری پوست، بارداری و آفتاب سوختگی جلوگیری می‌کند. بافت سبک، روشن کردن پوست و مقاومت در برابر آب و تعریق از جمله ویژگی‌های این محصول است.

 

 


 

نحوه اثرگذاری کرم ضد آفتاب بی رنگ درماتیپیک بر پوست

اگر بخواهیم در مورد چگونگی اثر کرم ضد آفتاب و ضد لک درماتیپیک بر روی پوست صحبت کنیم، باید مواد و ترکیبات این محصول را بررسی کنیم:

اول و مهم تر از همه، وجود فیلترهای تینوسرب S و تینوسرب M در این محصول است که وظیفه حفاظت از پوست در برابر اشعه‌های مضر آفتاب را دارند. این فیلترها، فوتون‌های نور را بازتاب می‌کنند و مانع ورودشان به پوست می‌شوند. همچنین خاصیت ضد التهاب دارند و از قرمزی پوست در برابر آفتاب جلوگیری می‌کنند.

همانطور که می‌دانید، لک‌ها ناشی از تجمع ملانین یا همان سلول‌های رنگدانه‌ای در پوست هستند که توسط آنزیم تیروزیناز تولید می‌شوند. عصاره شیرین بیان موجود در ضد آفتاب بی رنگ درماتیپیک، فعالیت آنزیم تیروزیناز را کاهش می‌دهد و درنتیجه باعث کنترل ملانین‌ها و کاهش لک می‌شود. همچنین در این ضد آفتاب ضد لک از ویتامین C استفاده شده است. طبق مطالعات، این ویتامین پس از قرار گرفتن بر روی پوست به اسکوربیل گلوکزید تبدیل می‌شود که در درمان لک و ملاسما موثر است. ضمن این که این ویتامین، تولید ملانین را کاهش می‌دهد و یک ماده موثر در روشن شدن پوست و جلوگیری از ایجاد لک است.

 


 

ویژگی‌های کرم ضد آفتاب بی رنگ درماتیپیک مدل آنتی اسپات

  • حاوی فیلترهای نوآورانه برای مقابله با اشعه فرابنفش
  • محافظت از پوست در برابر اشعه مضر آفتاب
  • آنتی اکسیدان و ضد التهاب
  • آنتی اسپات و ضد لک قوی
  • برطرف کردن لک‌های ناشی از بارداری، لیزر، آفتاب و جوش
  • روشن کننده پوست
  • کاهش ساخت ملانین در پوست و جلوگیری از ایجاد لک
  • دارای SPF50 و درجه حفاظتی بالا
  • جلوگیری از براق شدن پوست در اثر گرما و تعریق
  • بدون اثر سفیدی بر روی پوست
  • فاقد چربی
  • ضد آب

 


 

مزایای مصرف کرم ضد آفتاب بی رنگ درماتیپیک مدل آنتی اسپات

مزیت استفاده از ضد آفتاب بی رنگ Dermatipique این است که یک لایه محافظتی بر روی پوست شما ایجاد می‌کند و دیگر نگران آفتاب سوختگی، التهاب، قرمزی پوست یا ایجاد لک و تیرگی نیستید. این کرم به رنگ سفید فرموله شده است و بافت نرم و سبکی دارد، ضمن اینکه روی صورت ماسیده نمی‌شود و سفیدی بر جای نمی‌گذارد.

 

 


 

نحوه مصرف کرم ضد آفتاب بی رنگ درماتیپیک مدل آنتی اسپات

برای استفاده از کرم ضد آفتاب و ضد لک درماتیپیک به موارد زیر دقت کنید.

  • 15 تا 20 دقیقه قبل از خروج از منزل و قرار گرفتن در معرض آفتاب، از کرم ضد آفتاب استفاده کنید تا مواد آن به خوبی جذب پوست شود و در اثر گرمای آفتاب ریزش نکند.
  • هر 2 ساعت یکبار مصرف ضد آفتاب را تمدید کنید.
  • از تماس این محصول با چشم‌ها و دهان خودداری کنید و در صورت این اتفاق، آن‌ها را با آب فراوان بشویید.
  • پس از هر بار استفاده، درب محصول را محکم ببندید.
  • محصول را از دسترس کودکان خارج کنید.
  •  محصول را در شرایط دمایی مناسب و به دور از تابش نور خورشید قرار دهید.

 


 

ترکیبات و مواد تشکیل دهنده کرم ضد آفتاب بی رنگ درماتیپیک

مواد و عناصری که در کرم ضد آفتاب بی رنگ درماتیپیک مدل آنتی اسپات مناسب برای انواع پوست با SPF50 به کار رفته عبارتند از:

بیس- اتیل هگزیل اکسی فنول متوکسی فنیل تریازین، متیلن بیس-بنزوتریازولیل تترا متیل بوتیل فنول، آکوا، دسیل کلوکوزاید، پروپیلن گلایکول، زانتان گام، پلی آکریلامید، سی 14-13 ایزوپارافین، لورت-7، کربومر، سوربیتان اولئات، پارافینیوم لیکوئدیوم (پارافین مایع)، پلی سوربات 80، کاپریلیک کاپریک تری گلیسیرید، تری دست 6، عصاره شیرین بیان، آزلوگلایسینا، ایزو پروپیل میریستات، ویتامین سی، آربوتین، فنوکسی اتانل، کاپریلیل گلایکول، بیزابولول، لسیتین، الکل، سدیم لاکتات، عصاره پورفیرا آمبیلیکالیس، فنوکسی اتانل، رزورسینول، دی سدیم اد ت آ، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی، آب دیونیزه.

 


 

یادداشت پایانی

امروزه با پیشرفت فناوری، مردم به سمت خرید اینترنتی روی آورده‌اند و محصولات مورد نظر خود را به صورت آنلاین خرید می‌کنند. این کار علاوه بر مشاهده قیمت و اطلاعات محصول، به شما کمک می‌کند جزئیات زیادی را در مورد محصول انتخابی خود مطالعه کنید و همواره بهترین تصمیم را متناسب با پوست خود بگیرید. داروخانه صبا، یک داروخانه آنلاین با انواع محصولات از جمله لوازم آرایشی، مکمل‌های دارویی، محصولات مراقبت از پوست و مکمل‌های ورزشی است که می‌تواند در خریدی بهتر به شما کمک کند.

برای خرید کرم ضد آفتاب بی رنگ درماتیپیک مدل آنتی اسپات مناسب برای انواع پوست با SPF50، می‌توانید از طریق سایت داروخانه صبا محصول مورد نظر را انتخاب و خریداری کنید. یا اینکه با کارشناسان فروش ما از طریق شماره 02141971 تماس گرفته و ضمن مشاوره، سفارش مورد نظر خود را سفارش دهید.

 

کرم ضد آفتاب بی رنگ درماتیپیک مدل آنتی اسپات مناسب برای انواع پوست با SPF50
کرم ضد آفتاب بی رنگ درماتیپیک مدل آنتی اسپات مناسب برای انواع پوست با SPF50
قیمت:
399,800 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;