0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه
برند:
دسته بندی: ضد آفتاب

Sun Care Normal To Dry Skin Tinted Sunscreen Cream With SPF50

کرم ضد آفتاب رنگی اریکه مناسب برای پوست معمولی و خشک با SPF50

شناسه کالا:
شناسه کالا:
انتخاب رنگ:
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
599,800 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کرم ضد آفتاب رنگی اریکه مناسب برای پوست معمولی و خشک با SPF50
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

کرم ضد آفتاب رنگی اریکه مناسب برای پوست معمولی و خشک با  SPF50

کرم ضد آفتاب رنگی اریکه مناسب برای پوست معمولی و خشک با  SPF50 (Erikeh SPF50 Sun Care Sunscreen 50 ml) یک انتخاب عالی برای محافظت از پوست در برابر تابش مستقیم نور خورشید است. این کرم برای پوست‌های خشک و نرمال مناسب بوده و بدون برجای گذاشتن حس چربی روی پوست به سرعت جذب پوست شده و آن را در برابر اشعه مضر نور خورشید محافظت می‌کند. بنابراین شما در طول روز می‌توانید از کرم ضد آفتاب رنگی اریکه بهره بگیرید تا همیشه پوستی سلامت و بدون کوچکترین لک و آسیب داشته باشید.

 

 


 

نحوه اثرگذاری کرم ضد آفتاب رنگی اریکه بر پوست

کرم ضد آفتاب رنگی اریکه مناسب برای پوست معمولی و خشک با  SPF50 (Erikeh SPF50 Sun Care Sunscreen 50 ml)، با سرعت جذب بسیار بالا از پوست در برابر اشعه مضر خورشید محافظت می‌کند و هیچ چربی‌ای روی پوست باقی نمی‌گذارد. این کرم، پوست را از اشعه‌های مضر خورشید UVB و UVA به طور کامل محافظت می‌کند. فرمولاسیون سبک این کرم ضد آفتاب، سریعاً در پوست جذب می‌شود و به دلیل حاوی مواد مرطوب کننده، پوست را نرم و لطیف می‌کند. استفاده مداوم از این کرم ضد آفتاب، علاوه بر جذب ویتامین‌های مفید خورشید و دفع اشعات مضر آن در جلوگیری از پیری زودرس و لکه‌های پوستی نیز موثر است. این کرم دارای SPF50 است و با ترکیبات موثر خود از ایجاد لک و آکنه جلوگیری می‌کند. همچنین با داشتن ترکیبات ضد چروک به رفع علائم پیری ناشی از نور آفتاب نیز کمک می‌کند.

اگر به دنبال داشتن پوستی بدون آسیب و فاقد لک هستید، حتماً باید استفاده از کرم ضد آفتاب را در برنامه مراقبت از پوست خود قرار دهید. کرم ضد آفتاب و ضد لک SPF50  اریکه دارای فیلترهای شیمیایی، فیزیکی و ارگانیک بوده و علاوه بر حفاظت از پوست در برابر اشعه مضر خورشید، خاصیت روشن‌کنندگی و ضد لک نیز دارد. این محصول با بافت منحصر به فرد و سبک خود به سهولت روی پوست پخش می‌شود و ایجاد برق نیز ندارد. مقاومت مناسب در برابر تعریق و شستشو و سرعت جذب بالا از دیگر مزایای این ضدآفتاب ضدلک است. این ضد آفتاب تحت لیسانس شرکت اریکه فرانسه بوده و کیفیتی بی‌نظیر دارد. برای تهیه کرم‌های ضد آفتاب فوق‌العاده عالی بازار و همچنین اریکه می‌توانید همین حالا از طریق فروشگاه اینترنتی داروخانه آنلاین صبا اقدام نمایید.

 


 

ویژگی‌های کرم ضد آفتاب رنگی اریکه

همانطور که در بالا نیز مطالعه کردید، کرم ضد آفتاب رنگی اریکه یکی از محصولات بسیار باکیفیت در بازار است. برخی از ویژگی‌های منحصر به فرد این کرم که سبب برتری آن به نسبت سایر محصولات موجود در بازار شده عبارت است از:

  • با قابلیت تجدید و پاک کردن آسان
  • مقاوم در برابر آب و تعریق
  • سرعت جذب بسیار بالا
  • ضد التهاب و قرمزی
  • رطوبت‌رسان
  • آنتی باکتریال

 


 

مزایای مصرف کرم ضد آفتاب رنگی اریکه

کرم ضد آفتاب رنگی اریکه دارای مزیت‌های مختلفی است که برخی از آنها به شرح زیر است:

  • بدون برجای گذاشتن حس چربی در سطح پوست
  • محافظت همزمان در برابر UVB و UVA
  • مناسب برای پوست‌های نرمال و خشک
  • قدرت مرطوب‌کنندگی بسیار بالا
  • جلوگیری از لک و کک و مک پوستی که عامل آن نور خورشید است.

نحوه مصرف کرم ضد آفتاب رنگی اریکه

قبل از قرار گرفتن در معرض آفتاب، حداقل ۱۵ دقیقه قبل، باید از این کرم ضد آفتاب استفاده کنید. همچنین، باید هر دو ساعت یکبار این کرم را مجدداً به پوست خود اعمال کنید تا اثرات محافظتی آن از دست نرود.

شرایط نگهداری

کرم ضد آفتاب رنگی اریکه را باید در جایی خشک و خنک به دور از گرما و تابش نور خورشید قرار دهید. همچنین برای حمل در کیف، کرم ضد آفتاب را در جایی از کیف خود بگذارید که به هیچ عنوان به تیوپ محصول فشاری وارد نشود. چرا که در این حالت پس از باز کردن امکان پاشش محتویات کرم به خارج از بسته‌بندی وجود دارد.

هشدارهای مصرف

تاکنون هیچگونه عارضه پوستی پس از مصرف کرم ضد آفتاب اریکه گزارش نشده است. اما با این وجود باید به نکات و هشدارهای مصرف این کرم که در ادامه بیان شده است توجه لازم را داشته باشید:

  • در صورت وجود هرگونه التهاب یا حساسیت، مصرف کرم ضدآفتاب را متوقف کنید و با پزشک خود مشورت نمایید.
  • از تماس کرم با چشم، پلک و غشای مخاطی پرهیز شود.

 


 

کرم ضد آفتاب رنگی اریکه مناسب برای چه افرادی است؟

کرم ضد آفتاب رنگی اریکه را آقایان و خانم‌های گروه سنی بزرگسال می‌توانند استفاده کنند. این کرم مناسب برای کودکان نیست. برای کودکان خود باید از کرم‌های ضدآفتاب ویژه کودکان بهره بگیرید. اما آقایان و بانوان به ویژه افرادی که شاغل هستند و دائما در معرض تابش مستقیم نور خورشید قرار دارند باید حتما از کرم ضد آفتاب رنگی اریکه استفاده کنند.

 

 


 

ترکیبات کرم ضد آفتاب رنگی اریکه

ترکیبات موثر در کرم ضدآفتاب آب دیونیزه، اتیل هگزیل، متوکسی سینامات، اتیل هگزیل سالیسیلات، تیتانیوم دی اکساید، پلی هیدروکسی اتیل متاکریلات، آلومینیوم، هیدروکسید استئارات، گلوکز، رنگ مجاز آرایشی و بهداشتی، نگهدارنده.

 

 

 

 

کرم ضد آفتاب رنگی اریکه مناسب برای پوست معمولی و خشک با SPF50
کرم ضد آفتاب رنگی اریکه مناسب برای پوست معمولی و خشک با SPF50
قیمت:
599,800 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;