0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Ultra Nourishing Cream

کرم نرم کننده پوست درماتیپیک مناسب برای پوست خشک و حساس

شناسه کالا: 824833
شناسه کالا: 824833
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
399,800 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کرم نرم کننده پوست درماتیپیک مناسب برای پوست خشک و حساس
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

کرم نرم کننده یا همان مرطوب کننده‌ها برای کمک به حفظ رطوبت و سلامت پوست هستند. در واقع این محصولات به جلوگیری از ریزش آب از پوست کمک می‌کنند و آن را نرم، صاف و انعطاف‌پذیر نگه می‌دارند.

درماتیپیک یک برند  محصولات پوستی ایرانی تحت لیسانس کشور فرانسه است که با تنوع و کیفیت محصولات خود باعث بهبود ظاهر و سلامت پوست می شود. این برند یکی از محبوب ترین برندهای پوستی در ایران به شمار می‌آید.در این نوشتار به بررسی و توضیح کرم نرم کننده پوست درماتیپیک مناسب برای پوست خشک و حساس Ultra Nourishing Cream پرداخته‌ایم که با قیمتی مقرون به صرفه و مناسب در داروخانه آنلاین صبا در اختیار مشتریان قرار دارد. با ما همراه باشید.

 


 

نحوه اثرگذاری کرم نرم کننده پوست درماتیپیک بر پوست چگونه است؟

از آنجا که پوست دست و صورت در معرض تماس مستقیم با محیط خارج می‌باشند دچار بیشترین آسیب می‌شوند. کرم نرم کننده درماتیپیک در صدد رفع مشکلات پوست های خشک برآمده و  با استفاده از آخرین دستاورد های علمی، محصولی ویژه با اثر گذاری منحصر به فردی را فرموله کرده است.   به طوری که علاوه بر ایجاد رطوبت تا حدود زیادی از ایجاد چین و چروک صورت نیز جلوگیری می‌کند.

این کرم حاوی عناصر مغذی و ساختاری ویژه است که برای تغذیه و نرمی پوست، اساسی هستند.  به بیان دیگر فرمولاسیون منحصر به فرد این کرم حاوی ویتامین‌های مختلف و عناصر مفیدی است که به تغذیه و ترمیم پوست کمک می کنند.

 


 

ترکیبات کرم نرم کننده پوست درماتیپیک

مواد اولیه به کار رفته در این محصول عبارتند از:

آکوا (آب)، لانولین طبیعی، روغن دانه اونا ساتیوا (اوت)، سدیم پی سی ای، سرامید ان پی، سرامید ای پی، سرامید ای او پی، فیتوسفینگوسین، کلسترول، سدیم لوریل لاکتیلات، کربومر، زانتان گام، فنوکسی اتانول، اتیل هگزیل گلیسرین، روغن آووکادو، عصاره نستورتیوم آفیسینال، پی ای جی-۷ گلیسیریل کوکوات، سوربیتان اولئات، کاپریلیک/کاپریک تری گلیسیرید، تری-پی پی جی-۳ میریستیل اتر سیترات، سوربیتان لورات، پروتئین هیدرولیز شده لوبین، سدیم استئاروئیل لاکتیلات، ستیل الکل، روغن اولاس، توکوفرول استات، گلایسین سوجا (سویبین) استرولز، گلیسیرین، سدیم کربوکسی متیل بتا-گلوکان، سدیم لاکتات، کارنوسین، لاکتیک اسیدد، پالمتیک/استئاریک تریی گلیسیرید، زایلیتیل گلوکوزاید، انیدروزایلیتول، زایلیتول، گلیسیریدهای زیتون، ایزوپروپیل میریستات، کاپریلیل گلایکول، روغن آرگان، روغن ماکادمیا، روغن جوجوبا، هیالورونیک اسید، دکسپانتنول، ا د ت آ، آب دیونیزه.

در ادامه به بررسی برخی مواد موثره موجود در کرم نرم کننده پوست درماتیپیک پرداخته‌ایم:

روغن جوجوبا

روغن جوجوبا موجود در کرم صورت درماتیپیک پوست را مرطوب کرده و مانع از بروز چین و چروک در آن می‌شود. این روغن همچنین روند پیری پوست را کند نموده و نرمی و لطافت را به آن باز می‌گرداند.

 روغن آووکادو

روغن آووکادو یک آب‌رسان قوی است که به پوست شما کمک می کند تا نرم و لطیف شود. آووکادو دشمن اصلی خشکی پوست است. ضد التهاب : از دیگر خواص آووکادو برای پوست این است که آووکادو خاصیت ضدالتهابی دارد. یعنی عوارضی مانند آکنه، خارش، حساسیت های پوستی و زگیل‌ها را برطرف می‌کند.

زانتان

معمولا در صنعت لوازم آرایشی و مراقبت از پوست از مقدار بسیار کمی زانتان گام برای افزایش قوام و غلظت کرم‌ها و لوسیون‌ها استفاده می‌شود. این ماده طبیعی در محصولات مراقبت از پوست به عنوان آبرسان عمل می‌کند و با ایجاد رطوبت کافی در پوست موجب می‌شود که پوست نرم و لطیف شود.

دکسپانتنول

این ماده یک مرطوب کننده است که خاصیت التیام بخشی نیز دارد و برای بهبود جای جوش و زخم بسیار موثر عمل می‌کند.

 فنوکسی اتانول

فنوکسی اتانول در درجه اول به عنوان تثبیت کننده و نگهدارنده استفاده می‌شود اما حاوی مزایای دیگری همچون کاهش رشد باکتریایی و کاهش رشد قارچ‎ها و مخمرها در محصولات است. همچنین این ماده عمر محصولات را افزایش دهید و از تغییر رنگ یا بوی نامطبوع محصولات خود جلوگیری می‌کند.

 روغن آرگان

روغن آرگان یک ماده فعال در کرم صورت درماتیپیک؛ غنی از ویتامین‌ها، مواد‌مغذی و اسید‌های چرب اشباع نشده است که خواص مرطوب کننده، تغذیه دهنده و ضد التهابی دارد.

توکوفرول استات

توکوفریل استات نوعی ویتامین E و یک آنتی اکسیدان است که به مبارزه با آسیب رادیکال‌های آزاد کمک می‌کند و بهبود پوست را سرعت می‌بخشد تا علائم پیری را کاهش دهد. همچنین این ترکیب در محصولات مراقبت از پوست، رطوبت لازم را فراهم می‌کند و یک مانع محافظ روی پوست تشکیل می‌دهد تا از خروج رطوبت جلوگیری کند.

 


 

ویژگی‌های نرم کننده پوست درماتیپیک

  • محافظت‌ از‌ پوست‌ خشک‌ در‌ برابر‌عوامل‌ آسیب‌رسان‌ خارجی
  • رفع التهابات، خارش و خراش ناشی از اگزما و درماتیت آتوپیک
  • افزایش مقاومت پوست در برابر عوامل مخرب محیطی
  • مرطوب کننده عمیق و مؤثر با دوام طولانی
  • جلوگیری از هدر رفتن رطوبت پوست
  • محافظت‌ و‌ ترمیم‌‌کننده لایه‌ اپیدرم پوست
  • مناسب برای پوست خشک وحساس
  • آبرسان قوی و مغذی پوست
  • دارای ترکیبات آنتی اکسیدان

 


 

مزایای استفاده از نرم کننده پوست درماتیپیک چیست؟

نرم کننده پوست درماتیپیک که به عنوان یک مرطوب کننده و آبرسان درجه یک در داروخانه آنلاین صبا نیز موجود است، قابلیت استفاده روزانه برای پوست‌های حساس و خشک است که بدون ایجاد حس سنگینی یا چربی روی پوست به راحتی جذب می‌شود. با استفاده منظم از این کرم، می‌توانید پوست خشک خود را مرطوب نگه داشته و از علائم خشکی و ترک خوردگی جلوگیری کنید.

این محصول ویژه برای پوست  دارای مزیت و خواص فراوان اعم از رطوبت رسانی عمقی،آبرسان، کند کننده روند پیری پوست، محافظت از پوست در مقابل رادیکال‌های آزاد و غیره است.

نحوه استفاده از نرم کننده پوست درماتیپیک

قبل از استفاده به نکات زیر توجه فرمایید

  • ابتدا پوست خود را با شوینده مناسب خوب بشویید
  • مقداری از کرم را روی پوست خود بمالید و ماساژ دهید تا جذب پوست شود
  • از این کرم می توانید روی پوست دست هم استفاده کنید
  • بعد از استفاده، درب محصول را ببندید
  • در صورت بروز حساسیت از استفاده مجدد پرهیز کنید
  • از تماس این محصول با چشم خودداری کنید
  •  دور از دسترس کودکان و نور آفتاب قرار دهید

 


 

 

استفاده از کرم نرم کننده درماتیپیک برای چه افرادی مناسب است؟

اگر پوست شما از نوع خشک و خیلی خشک است، نگران نباشید؛ کرم نرم کننده پوست درماتیپیک مناسب برای پوست خشک و حساس Ultra Nourishing Cream مخصوص شما فرموله شده است. ویژگی های حساب شده این محصول به قدری کارآمد است که می‌تواند بیشترین تاثیرگذاری را  روی پوست مصرف کنندگان خود اعمال کند .

این یک انتخاب هوشمندانه است؛ چرا که مهم ترین نیاز پوست که همان، رطوبت رسانی  است، به طور عالی تامین می شود.

کرم نرم کننده پوست درماتیپیک مناسب برای پوست خشک  و حساس
کرم نرم کننده پوست درماتیپیک مناسب برای پوست خشک و حساس
قیمت:
399,800 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;