در حال بارگذاری ...
سبــد خرید من
0 محصول
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید:
مقایسه

اسپری ضدجوش بدن آردن مدل سبوما

Anti Acne Back & Body Spray

شناسه محصول: 821425
شناسه محصول: 821425
تولید کننده: آردن - Ardene آردن - Ardene
ناموجود
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
به من اطلاع بده ناموجود - به من اطلاع بده
امتیاز محصول
مشخصات فنی بیشتر
  • ناحیه مصرف : بدن
  • نوع پوست : پوست چرب
  • مناسب برای : خانم ها و آقایان
  • سن مصرف : بزرگسالان
بررسی و توضیحات کالا
بیشتر

محصولات مشابه
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی و توضیحات کالا

ضد جوش ماده‌ای است که به‌دلیل وجود ترکیبات ریز می‌تواند درون پوست  نفوذ کرده و با جوش‌های روی سطح پوست مقابله کند و مانع ایجاد جوش و آکنه جدید شود.

لابراتوار پارس حیان به عنوان واحد پیشرو در تهیه و تولید محصولات درمانی و کمک به منظور پاسخگویی به نیاز مصرف کنندگان با پوست چرب و جوش‌دار اقدام به طراحی و تولید گروه محصولات آردن سبوما نموده است. در ادامه قصد داریم تا به بررسی یکی از محصولات کاربردی این کمپانی یعنی اسپری ضد جوش بدن آردن مدل سبوما Anti Acne Back & Body Spray  بپردازیم که در داروخانه آنلاین صبا با قیمتی مناسب عرضه می شود. با ما همراه باشید.


نحوه اثرگذاری اسپری ضد جوش آردن سبوما بر پوست چگونه است؟

جوش و آکنه یکی از مشکلات پوستی است که اغلب ما در جستجوی راهی برای از بین بردنشان هستیم.

دلایل متعددی باعث ایجاد و بروز جوش و آکنه بر روی پوست می‌شود و برای درمان جوش و آکنه اول باید دلیل بروز آن ها را پیدا کنید، سپس با تهیه یک محصول ضد جوش مناسب پوست می‌توان این مشکلات را به سرعت حل کرد. ترکیبات موجود در اسپری ضد جوش بدن آردن سبوما باعث می‌شود سلول‌های مرده پوست سریع‌تر از سطح پوست جدا شوند و منافذ پوست که به علت کراتینه شدن سلول‌های مجرای فولیکول بسته شده‌اند باز شوند و از تجمع چربی در غدد سباسه جلوگیری شود؛ لذا در نهایت صافی و یک دست شدن پوست را برای مصرف کنندگان خود به ارمغان می‌آورد.


ترکیبات موجود در اسپری ضد جوش آردن سبوما

مواد اصلی به کار رفته در این محصول عبارت است از:

اسید سالیسیلیک ۲%، اسید گلیکولیک، پیروکتون اولامین، عصاره spiraea ulmaria، نیاسین آمید، عصاره لیکوریس، عصاره چای سبز، عصاره بورداک، عصاره بابونه، بوتیلن گلیکول، گلیسرین، پلی سوربات-۲۰، آلانتوئن، پانتنول، دی سدیم ا د ت آ، سدیم بنزوآت، توکوفریل استات، هیدروکسی اتیل سلولز، ایمیدازولیدینیل اوره، پتاسیم سوربات، اساسن، آب دیونیزه.

در ادامه به بررسی برخی مواد موثره موجود در اسپری ضد جوش آردن سبوما پرداخته‌ایم:

هیدروکسی اسید

اسیدهای AHA محلول در آب هستند و به از بین بردن لایه سطحی پوست برای داشتن پوستی با رنگ روشن‌تر و یکدست‌تر کمک می‌کنند. آنها همچنین اغلب دارای خاصیت مرطوب کنندگی هستند که آن‌ها را تبدیل به مواد مناسبی برای پوست‌های خشک می‌کند.

 لیکوریس

لیکوریس یا شیرین بیان حاوی مقادیر بالای از ویتامین‌ها، مواد معدنی و روغن فلاونوئید در ریشه خود است که  خواص ضد التهابی برای  درمان آکنه و جوش صورت و قرمزی ناشی از جوش را دارد.

 عصاره چای سبز

چای سبز غنی شده با آنتی اکسیدان است که  این آنتی‌اکسیدان‌های موجود در چای سبز به بهبود جای زخم و علائم باقی ‌مانده از جای جوش و آکنه کمک بسیاری می‌کند.

 عصاره بورداک

 عصاره بورداک یا همان گیاه بابا آدم، خاصیت ضد التهابی دارد و همچنین باعث کاهش اندازه ضایعه آکنه می‌‌شود.

 عصاره بابونه

عصاره بابونه به کمک خواص درمانی خود سبب کاهش التهاب و قرمزی می‌شود. از طرفی این گیاه یک محصول ضدعفونی‌کننده است که با باکتری‌ها و عفونت مبارزه می‌کند. لذا خاصیت گیاه بابونه برای پوست این است که با رفع التهاب و عفونت، جوش و آکنه را برطرف می‌کند.


ویژگی های اسپری ضد جوش آردن سبوما

  • حاوی عصاره چای سبز، جهت جلوگیری از تکثیر باکتری‌های مؤثر در ایجاد جوش و آکنه
  • دارای خاصیت لایه برداری ملایم و افزایش سرعت بازسازی پوست
  • رفع جوش‌های موضعی و برطرف کردن لک‌های ناشی از آن
  • با خواص ضد التهاب و آرام بخش پوست های ملتهب
  • مناسب پوست های جوش دار و مستعد جوش
  • ضد خارش و التهاب
  • تنظیم چربی پوست
  • ضد قارچ قوی


مزایای استفاده از اسپری ضد جوش آردن سبوما چیست؟

فرمولاسیون به کار رفته در اسپری ضد جوش بدن آردن باعث تسریع در رشد سلول‌های جدید پوست می‌شوند و در نتیجه نرمی و لطافت پوست را افزایش می‌دهند.

استفاده از این محصول برای کنترل چربی و ضدجوش و به منظور از بین بردن و لایه برداری سلول‌های مرده لایه سطحی پوست و آلودگی‌ها سطح پوست است که سبب از بین رفتن و بهبود اثرات آکنه بر روی پوست می‌شوند. این اثرات مثبت را می‌توان با مصرف یک دوره از اسپری ضد جوش آردن سبوما تجربه کرد.

نحوه مصرف اسپری ضد جوش آردن سبوما

  • برای استفاده از لوسیون ضد جوش، پس از حمام کردن با حوله‌ای به آرامی پوست خود را خشک کنید، اجازه دهید کمی رطوبت روی پوست باقی بماند.
  • قبل از استفاده قوطی لوسیون را به خوبی تکان دهید
  •  کمی از لوسیون روی بدن اسپری کنید، سپس به خوبی روی پوست بدن خود پخش کنید و اجازه دهید لوسیون بدن جذب پوست شود
  • حدود 5 دقیقه زمان لازم است که لوسیون بدن به خوبی جذب شود
  • در صورت بروز هر نوع حساسیت مصرف آن را قطع کنید
  • از تماس این محصول با چشم خودداری کنید


استفاده از اسپری ضد جوش آردن سبوما برای چه افرادی مناسب است؟

می‌توان گفت آکنه یک بیماری پوستی مزمن و التهابی است که موجب بروز جوش و لکه در نواحی گردن، سینه، صورت، پشت و شانه می‌شود. البته باید به این نکته اشاره کرد که این مشکل یک بیماری خطرناک به حساب نمی‌آید ولی به دلیل تاثیر زیادی که در زیبایی افراد داشته، ممکن است برای هر فردی ناخوشایند به نظر برسد و اعتماد به نفس را در افراد کاهش دهد.اسپری ضد جوش بدن آردن مدل سبوما Anti Acne Back & Body Spray خاصیت درمان جوش‌های پوست بدن افراد را دارد و به صورت موضعی بر روی پوست استفاده می‌شود. در حقیقت این محصول  تمام تلاش خود را برای از بین بردن آکنه‌های پوست بدن به کار خواهد گرفت.


مشتریان موارد زیر را نیز خریداری کرده اند
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
اشتراک
بیشتر
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
تماس