0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه
برند:
دسته بندی: آمینو

Amino Beef

قرص آمینو بیف ژن استار 400 عددی

شناسه کالا: 818507
شناسه کالا: 818507
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
1,650,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: قرص آمینو بیف ژن استار 400 عددی
5
از 5
عالی
0 (100%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

قرص آمینو بیف ژن استار 400 عددی

قرص آمینو بیف ژن استار 400 عددی مخلوطی از آمینواسیدهای موجود در گوشت قرمز است. این مکمل آمینو حرفه‌ای از پروتئین گوشت ایزوله، آلبومین، کنسانتره گوشت و گوشت جگر تهیه شده و هر قرص حاوی طیف کاملی از آمینواسیدهای کنسانتره به اضافه چندین ماده مغذی ضروری است.

هنگامی که ورزشکاران و همچنین افراد عادی در هر وعده غذایی خود از این قرص بهره می‌گیرند به میزان قابل توجهی آمینواسید در روز دریافت می‌کنند. در حقیقت آمینواسید دریافتی‌شان روزانه افزایش پیدا خواهد کرد. آمینو بیف 100% دارای خواص آنابولیک گوشت بوده و برای اضافه کردن حجم عضلات بدن بسیار مفید است. در حقیقت این محصول به افراد کمک می‌کند بدون وجود مضرات گوشت قرمز (از جمله چربی زیاد) بتوانند از خواص آمینواسیدی آن استفاده کنند.

 


 

 آمینواسید چیست و چه کاربردی دارد؟

هزاران پروتئین مختلف در بدن انسان وجود دارد که هر کدام از آنها وظایف مختلف و مهمی را برعهده دارند. اسیدآمینه‌ها بلوک‌های سازنده یک پروتئین هستند. هر پروتئین، توالی آمینواسیدهای خاصی است که این مسئله موجب شده تا هر یک از پروتئین‌ها اشکال و عملکرد متفاوتی در بدن داشته باشند.

برای درک بیشتر این موضوع، می‌توانید آمینواسیدهای را حروف الفبا در نظر بگیرید. همانطور که با ترکیب هر حروف، کلمه و عبارت جدیدی ساخته می‌شود، با توالی هر آمینواسید یک پروتئین با شکل و عملکرد جدیدی در بدن ساخته می‌شود.

آمینواسیدها یک ماده شیمیایی آلی هستند. به همین دلیل در ساختار خود پیوندهای کربن-هیدروژن دارند. ساختار اولیه تمامی آمینواسیدها یکسان بوده و هر مولکول دارای یک اتم مرکزی با یک گروه آمینه پایه، یک گروه اسید کربوکسیلیک، یک اتم هیدوژن و یک گروه R یا زنجیره جانبی مرتبط است.

به طور کلی آمینواسیدها بر سه دسته کلی آمینواسید ضروری، نیمه ضروری و غیرضروری تقسیم‌بندی می‌شوند. قرص آمینو بیف ژن استار یکی از مکمل‌های ورزشی حاوی آمینواسید ضروری بوده که ورزشکاران با خوردن آن عضلات بیشتری ساخته و از خستگی بعد و حین ورزش خلاص خواهند شد.

 

 


 

قرص آمینو بیف ژن استار

همانطور که در بالا نیز مطالعه کردید، قرص آمینو بیف ژن استار ترکیبی از آمینواسیدهای موجود در گوشت قرمز است. این محصول از بهترین و مرغوب‌ترین پروتئین گوشت ایزوله، آلبومین کنسانتره گوشت و گوشت جگر تهیه شده است. فرد با مصرف روزانه مکمل آمینو بیف ژن استار می‌تواند بدون هیچ نگرانی از عارضه گوشت قرمز، پروتئین بدن خودش را تامین و میزان اسیدآمینه را افزایش دهد. بنابراین این محصول نقش مهمی را برای ورزشکاران و سایر افراد عادی ایفا می‌کند.

همانطور که شاید بارها شنیده و خوانده باشید، پروتئین یکی از مهم‌ترین ماده غذایی برای ساخت و ترمیم عضلات و بافت‌های بدن شناخته می‌شود. به همین دلیل است که امروزه ورزشکاران از مکمل‌های ورزشی مختلف مانند مکمل آمینو در برنامه رژیم غذایی خود استفاده می‌کنند. برای اینکه در طول مدت ورزش و تمرین‌های سخت میزان قابل توجه و کافی پروتئین و آمینواسید به بدنتان برسد بهتر است از مکمل‌های پروتئینی یا آمینواسیدی در بین میان‌وعده‌های خود استفاده کنید. مصرف این قرص از تخریب بافت‌ها جلوگیری کرده و به سنتز آنها کمک می‎‎کند.

 

 


 

نحوه اثرگذاری قرص آمینو بیف ژن استار بر بدن

مکمل آمینو بیف ژن استار حاوی مقداری پروتئین گوشت آلبومین بوده و 100درصد خالص است. پروتئین گوشت از با کیفیت‌ترین پروتئین‌هاست. این پروتئین می‌تواند برای افرادی که به شیر و لاکتوز حساسیت دارند، بسیار مفید و مزیت‌های فراوانی داشته باشد. این مزیت‌ها قرص آمینو بیف ژن استار را به یک مکمل مناسب برای عضله‌سازی و همچنین پشتیبانی از عضلات تبدیل کرده که اکثر ورزشکاران از آن در هنگام ورزش‌های طولانی مدت و سنگین بهره می‌گیرند.

همانطور که در بالاتر نیز بیان شد، طیف گسترده‌ای از آمینواسیدها در مکمل آمینو بیف ژن استار وجود دارد که همین امر موجب شده تا با مصرف این مکمل ورزشی ریکاوری عضلات افزایش و همچنین خستگی بعد و حین ورزش کاهش پیدا کند.

با بهره از آمینو بیف ژن استار کارایی و عملکرد ماهیچه‌ها به شدت افزایش پیدا می‌کند. به همین منظور بسیاری از ورزشکاران می‌توانند از آن به عنوان یک مکمل حرفه‌ای استفاده کنند.

در هر قرص آمینو بیف ژن استار 1 گرم پروتئین گوشت وجود دارد که این مقدار کالری بسیار کم (حدود 4 کالری در هر قرص) است. این مقدار شاید کم باشد اما تاثیر به سزایی در رشد عضلات می‌گذارد. کالری کم در مکمل آمینو و عدم استفاده از چربی، شکر و کربوهیدرات این محصول را برای ورزشکارانی که قصد کاهش وزن و چربی‌سوزی دارند، مناسب کرده است.

 

 


 

مزایای مصرف قرص آمینو بیف ژن استار

  • 1 گرم پروتئین/ قرص
  • کیفیت بالا و جذب سریع
  • کاملا طبیعی تهیه شده از 100 درصد گوشت خالص گاو
  • طیف کامل اسید‌های آمینه ضروری و غیر ضروری
  • بهره‌مندی از تمامی خاصیت‌های گوشت خالص گاو
  • تقویت حجم خالص عضلانی
  • بهبود استقامت و جلوگیری از تخریب عضلات
  • بهبود ترشح هورمون‌های آنابولیک به صورت طبیعی در بدن
  • بهبود سنتز پروتئین در عضلات

 


 

خطرات احتمالی مصرف قرص آمینو بیف ژن استار

به طور کلی اگر این مکمل ورزشی در مقدار مشخص و درست مصرف شود، خطری فرد را تهدید نمی‌کند. اما با این وجود باید هشدارها را جدی گرفت.

  • در صورت بروز هرگونه حساسیت و مشکلات گوارشی مصرف این مکمل را متوقف کرده و باید با یک پزشک مشورت کنید.
  • این محصول برای تشخیص، درمان یا جلوگیری از هرگونه بیماری در نظر گرفته نشده است و تنها به عنوان یک مکمل ورزشی در رژیم غذایی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • در صورتی که درپوش بسته‌بندی این محصول باز یا آسیب دیده بود، از مصرف آن خودداری کنید.
  • افراد مبتلا به بیماری‌‎های مزمن کلیوی از مصرف این مکمل ورزشی باید خودداری نمایند.
  • به طور کلی این مکمل برای زنان باردار و شیرده مناسب نیست به همین منظور این افراد باید از مصرف آن قبل از مشورت با پزشک پرهیز کنند.

 


 

نحوه مصرف قرص آمینو بیف ژن استار

قرص آمینو بیف ژن استار 400 عددی یک مکمل رژیمی است. ورزشکاران می‌توانند از این قرص بین وعده‌های غذایی خود استفاده کنند. به طور کلی در وعده سه قرص را با آب زیاد می‌توانید مصرف نمایید.

میزان مصرف

میزان مصرف این قرص بسته به شرایط سنی، فیزیکی و همچنین سختی تمرینات ورزشی می‌تواند برای هر فردی با فرد دیگر متفاوت باشد. اما به طور کلی همانطور که در بالاتر بیان شد، افراد می‌توانند 3 قرص آمینو بیف ژن استار را در هر وعده غذایی خود استفاده کنند. این میزان می‌تواند بین 6 تا 9 قرص در روز تغییر کند.

 

 


 

شرایط نگهداری قرص آمینو بیف ژن استار

این قرص باید در دمای مناسب و خنک، در جایی خشک نگهداری شود. چرا که رطوبت می‌تواند به این محصول آسیب برساند. علاوه بر این باید مکمل آمینو را دور از دسترس اطفال نگهداری کنید.

 

 


 

سایر ترکیبات موثر در کنار قرص آمینو بیف ژن استار

برخی از ترکیبات در کنار مکمل آمینو بیف ژن استار می‌توانند تاثیرپذیری آن را افزایش دهند. کسانی که قصد افزایش حجم عضلات خود را دارند و در دوره چربی‌سوزی و کات هستند می‌توانند از این قرص به همراه برخی ترکیبات استفاده کنند. علاوه بر این موارد برخی ترکیبات مانند ریکاوری ماهیچه‌ها در تمرینات سخت و قدرتی می‌توان از این قرص به همراه سایر ترکیبات استفاده نمود. BCAA یکی از ترکیبات موثر در کنار قرص آمینو بیف ژن استار است.

 

 


 

خرید موثر در کنار قرص آمینو بیف ژن استار

داروخانه صبا یکی از بهترین و معتبرترین مراکز خرید انواع مکمل های دارویی و ورزشی است که دارای تنوع بالایی از محصولات آرایشی و بهداشتی و مکمل ‌های مختلف است. برای خرید انواع  مکمل ‌های ورزشی ، به طور کامل مشخصات و موارد مصرف را مطالعه کنید و در صورتی که در هر مرحله از خرید نیاز به مشاوره با کارشناسان ما داشتید، می توانید با شماره تلفن 02141971 تماس حاصل فرمائید.

جدول ترکیبات قرص آمینو بیف ژن استار

 

عنوان

مقدار

نیاز روزانه

Calories

12

*

Protein

3 g

6 %

(Typical Amino Acid Profile (Grams of amino acids in 100g of beef protein:

 

*

Essential Amino Acids:

   

(L-Leucine (Branched Chain Amino Acid

3900 mg

*

(L-Isoleucine (Branched Chain Amino Acid

1700 mg

*

(L-Valine (Branched Chain Amino Acid

2800 mg

*

L-Threonine

2100 mg

*

L-Lysine

5100 mg

*

L-Phenylalanine

2300 mg

*

L-Methionine

1200 mg

*

L-Histidine

1200 mg

*

None Essential Amino Acids:

   

L-Arginine

7300 mg

*

L-Aspartic acid

6200 mg

*

L-Alanine

8800 mg

*

L-Cysteine

500 mg

*

L-Glutamic acid

11300 mg

*

L-Glycine

20100 mg

*

L-Hydroxyproline

9700 mg

*

L-Proline

11100 mg

*

L-Tyrosine

900 mg

*

L-Serine

3400 mg

*

 

نیاز روزانهمقدارعنوان
* 12 Calories
6 % 3 g Protein
*   (Typical Amino Acid Profile (Grams of amino acids in 100g of beef protein:
     
*    
* 3900 mg Essential Amino Acids:
* 1700 mg (L-Leucine (Branched Chain Amino Acid
* 2800 mg (L-Isoleucine (Branched Chain Amino Acid
* 2100 mg (L-Valine (Branched Chain Amino Acid
* L-Phenylalanine
* 1200 mg L-Methionine
* 1200 mg L-Histidine
     
*    
* 7300 mg None Essential Amino Acids:
* 6200 mg L-Arginine
* 8800 mg L-Aspartic acid
* 500 mg L-Alanine
* L-Glycine
* 9700 mg L-Hydroxyproline
* 11100 mg L-Proline
* 900 mg L-Tyrosine
* 3400 mg L-Serine
قرص آمینو بیف ژن استار 400 عددی
قرص آمینو بیف ژن استار 400 عددی
قیمت:
1,650,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 1 )
5
از 5
عالی
(100%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;