0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
پيشنهاد شگفتانه
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه
برند:
دسته بندی: کراتین ها

CREATINE

پودر کراتین ژن استار 300 گرمی

شناسه کالا: 820560
شناسه کالا: 820560
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
تخفیف:
890000
15 %
قیمت:
756,500 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: پودر کراتین ژن استار 300 گرمی
5
از 5
عالی
0 (100%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

پودر کراتین بدنسازی ژن استار به دلیل دارا بودن کراتین خالص و میکرونیز شده، تاثیر مثبتی در ساخت عضلات و حفظ توده عضلانی بدون داشتن چربی اضافه داشته و به همین جهت این مکمل ورزشی مورد استقبال ورزشکاران به خصوص بدنسازان قرار گرفته است. این مکمل ژن استار به سرعت جایگاه کراتین مصرف شده توسط ماهیچه‌ها را پر کرده و سرعت ریکاوری عضلات را افزایش می‌دهد. در ادامه مطلب اطلاعات کامل و جامعی در مورد این پودر کراتین در اختیار شما قرار خواهیم داد. برای آشنایی بیشتر با این محصول ما را تا انتها همراهی فرمایید.

 


 

کراتین چیست و چه کاربردی دارد؟

همانطور که در بالا مطالعه کردید مکمل ژن استار موجب افزایش حجم عضلات شده و پودر کراتین برای بدن مزیت‌های فراوانی دارد. اما آیا تا به امروز به این موضوع اندیشیده‌اید که کراتین چیست و چه کاربردی دارد؟

کراتین مولکولی است که در بدن از اسیدهای آمینه به ویژه آمینواسیدهای آرژنین و گلیسین تولید شده و به طور طبیعی در بافت عضلات یافت می‌شود. این مولکول در درجه اول در کبد و (به میزان کمتر) در کلیه‌ها و پانکراس ساخته خواهد شد. مولکولی که انرژی را در درون سلول‌های بدن حمل می‌کند و منبع اصلی سوخت برای انجام ورزش‌های استقامتی است، آدنوزین تری فسفات (ATP) نام دارد. هنگامی که سلول‌ها از ATP برای انرژی استفاده می‌کنند، این مولکول به آدنوزین دی فسفات (ADP) و آدنوزین مونوفسفات (AMP) تبدیل می‌شود. کراتین در سلول‌ها به شکل کراتین فسفات (یا فسفوکراتین) وجود دارد که یک گروه فسفات پرانرژی را به ADP اهدا کرده و بنابراین این مولکول را دوباره به ATP (حامل انرژی اولیه در بدن) تبدیل می‌کند.

هنگامی که فسفوکراتین سلولی در بدن افزایش پیدا می‌کند، مکمل کراتین می‌تواند بازیافت ADP به ATP را تسریع کند و در نهایت انرژی بیشتری را در دسترس ورزشکار برای انجام تمرینات سنگین قرار دهد. افزایش میزان در دسترس بود انرژی در بدن، این امکان را ایجاد می‌کند که قدرت و توان خروجی عضلات را بهبود بخشد.

امروزه مصرف این مکمل ورزشی به دلیل اثرات آن روی قدرت بدنی و همچنین افزایش عملکرد ورزشکاران بسیار متداول است. کراتین را می‌توانید در برخی از غذاهای حیوانی و بیشتر در گوشت و ماهی یافت کنید. ورزشکاران معمولا کراتین را به صورت پودر یا کپسول مصرف می‌کنند. مصرف گوشت، ورزش کردن مداوم، حجم عضلات بدن و میزان سطح هورمون‌های تستوسترون، روی میزان ذخایر کراتین در بدن شما تاثیر خواهند گذاشت.

اسهال و حالت تهوع ممکن است زمانی رخ دهد که کراتین بیش از حد در یک زمان مصرف شود، در این صورت دوزها باید در طول روز پخش شده و همراه با غذا مصرف شوند. به طور معمول مکمل کراتین باعث افزایش وزن در افراد می‌شود که بیشتر به دلیل افزایش میزان سطح آب در بدن است.

 


 

پودر کراتین ژن استار

پودر کراتین ژن استار 300 گرمی، مکملی خالص و زود جذب است که موجب افزایش قدرت بدنی ورزشکاران به خصوص بدنسازان حین انجام تمرینات ورزشی آن‌ها می‌شود و به همین جهت مورد توجه آنان قرار گرفته است. این مکمل ورزشی سوخت موردنیاز ماهیچه‌های بدن را تامین کرده و به سرعت کراتین مصرفی توسط عضلات را جایگزین می‌کند.

 

 


 

نحوه اثرگذاری پودر کراتین ژن استار بر بدن

پودر کراتین ژن استار، در هر سروینگ (معادل 5 گرم) دارای کراتین مونوهیدرات میکرونیزه خالص بوده که میزان انرژی، قدرت و توان ورزشکار را افزایش داده و سرعت ساخت عضلات جدید در بدن را تا حد قابل توجهی بالا می‌برد. کراتین سوخت موردنیاز بدن در طول انجام تمرینات ورزشی را تامین کرده و ذخایر کراتین پس از تمرینات را به سرعت پر می‌کند. به دلیل آن که پودر کراتین ژن استار بدون طعم است، می‌توان آن را به آسانی با دیگر نوشیدنی‌های طعم‌دار ترکیب کرده و میل نمایید. همچنین این مکمل ورزشی به حفظ توده عضلانی و داشتن عضلاتی بدون چربی به شما کمک بسزایی می‌کند.

 


 

مزایای مصرف پودر کراتین ژن استار

  • پودر کراتین ژن استار دارای ترکیبات ضروری و موردنیاز بدن است.
  • این مکمل ورزشی به ساخت عضلات جدید کمک می‌کند.
  • در حفظ توده عضلانی نقش پررنگی را ایفا می‌کند.
  • باعث افزایش میزان سطح انرژی، قدرت و توان ورزشکار حین انجام تمرینات ورزشی وی می‌شود.
  • روند ریکاوری عضلات را سرعت می‌بخشد و از این طریق مانع از بروز خستگی و کوفتگی در عضلات بدن می‌شود.
  • این مکمل ورزشی بدون طعم بوده و به همین جهت به آسانی با دیگر مکمل‌ها قابل مصرف خواهد بود.

 


 

خطرات احتمالی مصرف پودر کراتین ژن استار

  • مصرف مکمل ورزشی کراتین به نوجوانان و جوانان زیر 18 سال توصیه نمی‌شود مگر تحت نظر پزشک متخصص یا مربی ورزشی.
  • زنان در دوران بارداری و مادران در دوران شیردهی از مصرف مکمل کراتین بایستی اجتناب کنند.
  • از مصرف بالاتر از دوزهای پیشنهادی درج شده روی بسته‌بندی محصول اکیدا خودداری فرمایید.
  • افراد داری بیماری‌های خاص نظیر دیابت، بیماری کلیوی و... پیش از مصرف این مکمل با پزشک معالج خود مشورت نمایند.
  • در صورت بروز هرگونه حساسیت دارویی مصرف مکمل را قطع کرده و در اولین فرصت به پزشک مراجعه فرمایید.
  • این محصول تنها یک مکمل ورزشی بوده و برای تشخیص، پیشگیری و درمان استفاده نمی‌شود.

نکات قابل توجه حین مصرف پودر کراتین ژن استار

  • پودر کراتین قابلیت حل شدن در آب را نداشته و بعد از مدت زمان کوتاهی ته لیوان ته‌نشین  می‌شود.
  • پودر کراتین ژن استار با فاصله کمی بعد از ترکیب کردن آن با مایعات مصرف نمایید.
  • مکمل ورزشی کراتین در برابر محیط اسیدی و رطوبت هوا حدودا ناپایدار بوده و بعد از مدت زمانی به کراتینین تبدیل می‌شود که اثرات مثبت و مفید پودر کراتین را ندارد.
  • توصیه می‌شود از مخلوط کردن پودر کراتین ژن استار همراه با آبمیوه‌های ترش مانند آب پرتقال اجتناب کنید.
  • به دلیل آن که میزان بالای انسولین در خون افراد باعث جذب هر چه بهتر مکمل کراتین توسط غلات در بدن می‌شود، از این رو بهتر است این مکمل ورزشی را همراه با نوشیدنی‌های حاوی گلوکز بالا مانند آب انگور مصرف نمایید.
  • حین مصرف پودر کراتین ژن استار روزانه بیش از 8 لیوان آب مصرف نمایید.
  • هشدارهای درج شده روی بسته‌بندی محصول را پیش از استفاده به طور کامل مطالعه فرمایید.

نحوه مصرف پودر کراتین ژن استار

پودر کراتین ژن استار را باید حداکثر روزانه 5 گرم در 200 تا 300 میلی‌لیتر آب ریخته و به خوبی ترکیب کنید. سپس ترکیب به دست آمده را به طور کامل میل کنید. چنانچه برای بار اول است که از مکمل کراتین استفاده می‌کنید یا این که مدت زمان زیادی از آخرین دوره مصرف شما گذشته است در ابتدا لازم است این مکمل ورزشی را به شرح زیر استفاده نمایید.

بارگیری کراتین: در 5 روز اول مصرف مکمل کراتین، روزانه 4 پیمانه از این مکمل را در 4 وعده متفاوت ( صبح، بعد از ظهر، پس از تمرین و شب قبل از خوابیدن) استفاده نمایید.

نگهداری کراتین: پس از پشت سر گذاشتن دوره بارگیری، روزانه 1 پیمانه از این مکمل ورزشی را بلافاصله پس از پایان تمرین ورزشی خود همراه با آب فراوان میل کنید.

میزان مصرف

همانطور که در بخش بالا نیز به آن اشاره نمودیم، پودر کراتین ژن استار را بایستی روزانه 1 پیمانه (معادل 5 گرم از پودر) در 200 تا 300 میلی‌لیتر آب ریخته و به خوبی مخلوط کرده و میل کنید. شایان ذکر است که مصرف 5 گرم از این مکمل ورزشی در طول روز برای گرفتن نتیجه مثبت در تمام دوره ورزشی ورزشکار کافی خواهد بود.

 


 

شرایط نگهداری پودر کراتین ژن استار

پودر کراتین ژن استار 300 گرمی را بایستی در محیطی کاملا  تاریک و خشک و به دور از رطوبت احتمالی و تابش مستقیم نور خورشید نگهداری فرمایید. همچنین دمای مناسب برای نگهداری این مکمل دمای اتاق (15 تا 25 درجه سانتی‌گراد) است. توجه نمایید که این مکمل ورزشی را دور از دسترس کودکان قرار دهید.

 


 

سایر ترکیبات موثر در کنار پودر کراتین ژن استار

طبق نتایج به دست آمده از تحقیقات انجام شده، استفاده کربوهیدرات در حجم بالا باعث افزایش میزان سطح انسولین در بدن شده و در نتیجه مقدار کراتین جذب شده بعد از انجام تمرینات ورزشی تا حد چشمگیری افزایش پیدا کرده و موجب عملکرد هر چه بهتر ورزشکار می‌شود. این افزایش عملکرد بدن در انجام تمرینات هوازی مثل دوچرخه زدن، دویدن و... خود را بیشتر نشان می‌دهد.

همچنین ورزشکارانی که در کنار مصرف کراتین به طور همزمان از کربوهیدرات‌ها مثل ماکارونی، برنج، نان، آبمیوه و... استفاده کرده‌اند، میزان کراتین موجود در عضلات آن‌ها در مقایسه با دیگر افراد حدودا 60 درصد افزایش پیدا کرده بود. از این رو بدنسازانی که در دوره حجم‌گیری قرار دارند می‌توانند با استفاده همزمان مکمل کراتین در کنار کربوهیدرات‌ها، روند ساخت عضله و حجم‌گیری خود را تا میزان قابل توجهی افزایش دهند.

 


 

خرید پودر کراتین ژن استار

داروخانه صبا یکی از بهترین و معتبرترین مراکز خرید انواع مکمل های دارویی و ورزشی است که دارای تنوع بالایی از محصولات آرایشی و بهداشتی و مکمل ‌های مختلف است. برای خرید انواع  مکمل ‌های ورزشی ، به طور کامل مشخصات و موارد مصرف را مطالعه کنید و در صورتی که در هر مرحله از خرید نیاز به مشاوره با کارشناسان ما داشتید، می توانید با شماره تلفن 02141971 تماس حاصل فرمائید.

جدول ترکیبات پودر کراتین ژن استار

عنوان

مقدار

درصد مصرف روزانه

Creatine Monohydrate

5 g

*

 

مقادیر ذکر شده در جدول بالای به ازای هر 1 پیمانه (معادل 5 گرم) از پودر کراتین ژن استار گفته شده است.

 

پودر کراتین ژن استار 300 گرمی
پودر کراتین ژن استار 300 گرمی
تخفیف:
890000
15 %
قیمت:
756,500 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 4 )
5
از 5
عالی
(100%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;