0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Night Cream Illuminating

کرم شب بهبود دهنده لک ورونیک

شناسه کالا: 821592
شناسه کالا: 821592
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کرم شب بهبود دهنده لک ورونیک
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

شب زمان استراحت تمام اعضای بدن است؛ پوست نیز از این قاعده مستثنی نیست و در ساعات پایانی شب به استراحت می‌رود بنابراین بهترین زمان برای درمان و ترمیم عارضه‌هایی نظیر کم آبی، چین و چروک و لک‌های تیره است. کرم شب ورونیک یکی از بهترین گزینه‌ها برای مراقبت و همچنین تقویت پوست در شب هنگام است.

همانطور که می‌دانید، کرم روز و شب در انواع و برندهای مختلف عرضه می‌شوند. برند ورونیک نیز یکی از تولیدکننده‌های مطرح این محصول است که تولیدات خود را متناسب با نوع پوست و با استفاده از مواد با کیفیت در فرانسه فرموله می‌کند.

ورونیک محصولات متنوعی در لاین‌های مختلفی عرضه کرده است؛ از جمله محصولات مرغوب این برند کرم شب بهبود دهنده لک ورونیک (Night Cream Illuminating) است که در داروخانه آنلاین صبا نیز عرضه می‌شود. در ادامه این مطلب قصد معرفی محصول مذکور را داریم. با ما همراه باشید.

 


 

کرم روز و شب چیست و چه کاربردی دارد؟

کرم روز به عنوان یک محافظ برای پوست عمل کرده و در برابر آفتاب، آلودگی‌ها، دهیدراته شدن و سایر عوامل آسیب‌زا از پوست محافظت می‌کند. کرم‌های شب نیز حاوی مواد فعال هستند که علاوه بر افزایش رطوبت، به بهبود پوست و ترمیم آن نیز کمک می‌کنند.

درواقع کرم‌های شب نظیر کرم شب ورونیک مملو از ترکیبات موثر و قوی برای مراقبت از پوست و ضد پیری هستند که هدف آن‌ها رفع عارضه‌های پوستی مانند خطوط اخم و لبخند، چین و چروک، لک و تیرگی است. در نتیجه، با استفاده مداوم از کرم شب پوست شما به مرور زمان شاداب و جوان خواهد شد.

 


 

نحوه تاثیرگذاری کرم شب بهبود دهنده لک ورونیک روی پوست چگونه است؟

کرم شب ورونیک در لابراتوارهای پاریس به طور منحصر به فرد و با ترکیبات کاملا طبیعی فرموله شده است. این کرم ضمن رفع لک‌های تیره سبب یکدست شدن رنگ پوست نیز می‌شود و چهره‌ای شفاف‌ و روشن‌ را به شما هدیه خواهد داد.

کرم ضد لک ورونیک با مکانیسم‌های شگفت انگیز خود از تجمع غیر طبیعی رنگدانه‌ها که بر اثر قرار گرفتن در معرض نور آفتاب، افزایش سن، اختلالات هورمونی و اقدامات درمانی رخ می‌‌دهد؛ پیشگیری کرده و موجب روشن و یکدست شدن پوست می‌شود.

استفاده از این محصول ورونیک چروک‌ها را کاهش داده و با فرمولاسیونی عالی به مبارزه با پیری پوست رفته و موجب صاف و جوان شدن آن نیز خواهد شد.

 


 

ترکیبات موجود در کرم شب بهبود دهنده لک ورونیک

آکوا، ستئاریل گلوکوزاید، گلیسیریل استئارات، کافئین عربیکا اویل، کاپریلیک/کاپریک تری گلیسیرید، پنتیلن گلایکول، فنیل اتیل رزورسینول، بیزابولول، بوتیل متوکسی دی بنزوئیل متان، اسکلارولیدل، گلیسیرین، هیپوکسیس روپری ریزوم (استارفلاور) اکسترکت، کیسالپینیا اسپینوسا گام، سدیم بنزوات، پتاسیم سوربات، عصاره برگ سنتلا آسیاتیکا، عصاره ریشه هدیکیوم کوروناریوم، روغن آرگان، شی باتر، آلانین، سرین، والین، پرولین، ترئونین، فسفولیپیدز، رتینیل پالمیتات، آسکوربیل پالمیتات، توکوفریل استات، فیتونادی اون، پنتوتنیک اسید، عصاره شیرین بیان، عصاره رازیانه، عصاره بابونه، روغن جوانه گندم، سدیم پی سی ای، گلایسین، ایزولوسین، هیستیدین، فنیل آلانین، پلی گلیسیریل-۲ سسکی اولئات، ویتیز وینیفرا (گریپ) سید اکسترکت، پی ای جی-۴۰ هیدروژنیتد، کستراویل توکوفرول الکل، زانتام گام، اسید لاکتیک، فنوکسی اتانل، کاپریلیل گلایکول، ا د ت آ، اسانس، آب دیونیزه.

در ادامه توضیحی مختصر از برخی مواد موثره موجود در کرم شب ورونیک را آورده‌ایم:

آلانتوئین

 این ماده یک ترکیب گیاهی تسکین دهنده است و موجب افزایش سرعت ترمیم و تکثیر سلولی بافت آسیب دیده می‌شود. آلانتوئین یک ترکیب غیر سمی و کراتولیتیک است که در بهبود تاول، زخم، آفتاب سوختگی، دمل، جوش، اگزما و پسوریازیس تاثیر به سزایی دارد.

 روغن جوانه گندم

این روغن‌ گیاهی از ویتامین‎های مفید و اسیدهای چرب ضروری برخوردار بوده که با شادابی و حفظ سلامت پوست موجب افزایش استحکام شبکه پروتئینی و تقویت پوست نیز می‌شود.

روغن آرگان

روغن آرگان نیز همچون روغن‌های گیاهی دیگر حاوی اسیدهای چرب ضروری بوده که در مقابل عمل اکسیده شدن بسیار بهتر از روغن زیتون عمل می‌کند. دلیل به کار بردن این روغن در کرم ضد لک ورونیک برخورداری از مقادیر زیادی از ویتامین A  است که پوست را به خوبی تغذیه کرده و چین و چروک پوست را از بین می‌برد. اگزما، جوش و جای زخم را ترمیم و پوست را مرطوب کرده و الاستیته پوست را افزایش می‌دهد.

عصاره شیرین بیان

شیرین بیان اثرات فوق العاده‌ای در روشن کردن پوست دارد. لذا از آن برای رفع لک‌های پوستی در محصولات آرایشی به طور گسترده استفاده می‌شود. شیرین بیان خواص دیگری مانند کاهش التهاب پوست نیز دارد.

شی باتر

یکی از مواد به کار رفته در این محصول شی باتر است. این ترکیب حاوی مقادیر زیادی اسید چرب و ویتامین بوده که در نرم کنندگی و رطوبت‌رسانی به پوست نقش بسزایی دارد. به علاوه این ترکیب خواص ضد التهابی و التیام بخشی نیز دارد و در رفع چین و چروک و لک پوستی نیز موثر است.

 


 

ویژگی‌های کرم شب بهبود دهنده لک ورونیک

  • برطرف کننده پر قدرت هر نوع لک تیره
  • دارای ترکیبات 100درصد طبیعی
  • سم زدایی پوست در طول شب
  • شفاف و درخشان‌کننده پوست
  • کاهش‌دهنده خطوط و چروک
  • یکدست کننده رنگ پوست
  • دارای ترکیبات آبرسان

 


 

مزایای استفاده از کرم شب بهبود دهنده لک ورونیک

کرم شب ورونیک از محصولات فوق‌العاده این برند خوشنام است که مهم‌ترین مزیت آن برخورداری از ترکیبات ضد لک است. از دیگر مزایای استفاده از این کرم می‌توان به تاثیر آن در سم زدایی پوست در طول شب اشاره کرد که موجب شفافیت و زیبایی پوست خواهد شد.

نحوه مصرف کرم شب بهبود دهنده لک ورونیک

شب‌ها روی صورت و گردن از کرم شب ورونیک استفاده کنید.

توجه داشته باشید که؛

  • کرم را دور از دسترس اطفال و نور مستقیم خورشید قرار دهید
  • در صورت بروز حساسیت مصرف محصول را قطع کنید
  • بعد از هربار مصرف، درب محصول را کاملا ببندید
  • از تماس با چشم‌ها بپرهیزید و در صورت تماس چشم‌ها را با آب فراوان شست و شو دهید

 

استفاده از کرم شب بهبود دهنده لک ورونیک برای چه افرادی مناسب است؟

کرم شب ورونیک فاقد مواد مضر بوده و برای تمام افرادی که پوستی بدون لک، صاف و شفاف می‌خواهند گزینه‌ای عالی است.

 


 

خرید کرم شب بهبود دهنده لک ورونیک

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه‌کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید.

در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید.

 


 

یادداشت پایانی

شب بهترین زمان برای درمان پوست و ترمیم عارضه‌هایی همچون کم آبی، پیری پوست و لک‌های تیره است. چرا که در این زمان نیازی نیست که از پوست خود در برابر حملات روزانه مانند انواع آلاینده‌ها و اشعه‌های مضر محافظت کنید. کرم شب ورونیک پیشنهاد ما برای تمامی افرادی است که خواهان پوستی صاف و عاری از هرگونه لک هستند.

کرم ضد لک ورونیک یکی از بهترین محصولات موجود در داروخانه صبا است که در این نوشتار به معرفی آن پرداختیم. امیدواریم مفید واقع شده باشد.

 

کرم شب بهبود دهنده لک ورونیک
کرم شب بهبود دهنده لک ورونیک
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;