در حال بارگذاری ...
سبــد خرید من
0 محصول
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید:
مقایسه

پودر ال-گلوتامین کارن 250 گرمی

Pnc L-Glutamin

شناسه محصول: 811340
شناسه محصول: 811340
دسته بندی: گلوتامین
تولید کننده: کارن - Pnc کارن - Pnc
آماده ارسال
752,000 تومان
تعداد
امتیاز محصول
مشخصات فنی بیشتر
  • صادر کننده مجوز : سازمان غذا و دارو
  • جنسیت مصرف : عمومی
  • نوع محفظه : قوطی پلاستیکی
  • کشور مبدأ برند : ایران
بررسی و توضیحات کالا
بیشتر

محصولات مشابه
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی و توضیحات کالا

معرفی پودر ال-گلوتامین کارن 250 گرمی

پودر ال گلوتامین کارن 250 گرمی یکی از محصولات شرکت کارن و ساخت کشور ایران است. این پودر در قوطی‌های پلاستیکی 250 گرمی تولید و به بازار و داروخانه‌های سراسر ایران توزیع می‌شود. به طور کلی پودر ال گلوتامین کارن با خلوص بالا در دو سایز 100 و 250 گرمی جهت کاهش سموم بدن و جلوگیری از خستگی ورزشکاران تولید و عرضه شده اتس. این پودر به حذف آمونیوم، آنابولسیم پروتئین و عضله‌سازی کمک می‌کند. بنابراین یکی از آمینو اسیدهای مفید برای همه افراد محسوب می‌شود. در حقیقت این مکمل از تجزیه عضلانی پس از تمرین‌ها و رقابت شدید جلوگیری کرده و به بازیابی گلیکوژن و ذخیره آن در عضلات کمک می‌کند.


آمینو اسید چیست و چه کاربردی دارد؟

یکی از مکمل‌‎های مورد علاقه و محبوب در بین ورزشکاران، آمینو اسیدها هستند. اسید آمینه‌ها روی بدن ورزشکاران تاثیرات شگفت‌انگیزی می‌گذارند و از ریزش عضلات ماهیچه‌ای به شدت جلوگیری می‌کنند. به طور کلی با سوخت و هضم غذاهای پروتئین‌دار، ذرات آمینو اسید در بدن ساخته می‌شوند. این ذرات به نسبت کوچک برای بدن اهمیت بالایی دارند.

به عنوان مثال نقش مهم آمینو اسید در بدن بهینه‌سازی ریزمغذی‌ها است. در حقیقت آمینو اسیدها با سوخت‌رسانی به بدن موجب رشد، سلامت و عملکرد بهتر عضلات می‌شوند. ورزشکاران و بدنسازان حرفه‌ای به میزان بیشتری آمینو اسید در طی روز نیازمند هستند. به همین منظور میزان مشخصی از آمینو اسیدها در بدنسازی می‌تواند ثبات و سلامت بدن را تضمین کند.

فراموش نکنید که در مصرف این مکمل باید جانب اعتدال را رعایت کنید. زیرا مصرف بیش از اندازه آن در بدن هر فردی سم تولید می‌کند که این سم می‌تواند موجب بیماری‌های مختلف نظیر عفونت مجاری تنفسی شود.

مکمل ال گلوماتین کارن نوعی آمینو اسید بوده که ورزشکاران در طول ورزش‌ و تمرینات سخت باید از آن استفاده کنند. در ادامه به طور کامل در این باره با شما بیشتر صحبت خواهیم کرد.


پودر ال-گلوتامین کارن

مکمل ال گلوتامین کارن یکی از مکمل‌های مورد نیاز بدنسازان و ورزشکاران حرفه‌ای است. این پودر با دارا بودن درصد خلوص بالا می‌تواند موجب جلوگیری از خستگی حین و پس از تمرین شود. به همین منظور ورزشکار مدت زمان بیشتری را می‌تواند بدون خستگی ورزش کند که این خود موجب عضله‌سازی بیشتر خواهد شد. این پودر همچنین از تحلیل عضلات پس از مسابقات نیز جلوگیری کرده و به بازسازی و ذخیره‌سازی گلیکوژن عضلات کمک می‌کند.

به همین منظور می‌توان گفت پودر ال گلوتامین کارن یکی از مکمل‌های بسیار مهم برای ورزشکاران است.

گلوتامین جز آن دسته از آمینو اسیدهایی است که بدن قادر به ساخت آن نیست. به همین دلیل منظور آن را تا چندی پیش جزء آمینو اسیدهای غیرضروری دسته‌بندی می‌کردند. زمانی که بدن در شرایط ویژه‌ای مانند ورزش سنگین یا عفونت شدید قرار می‌گیرد به گلوتامین بیشتری نیاز دارد. به همین منظور گلوتامین موجود در بدن در این شرایط کفاف بدن را نخواهد داد. به همین دلیل امروزه گلوتامین را جز اسید آمینه‌های نیمه ضروری می‌دانند.

ورزشکاران در حین ورزش با توجه به این که شدت تمرین‌ آنها چقدر است حدودا به 20 تا 50 گرم گلوتامین در روز نیاز دارند. البته این عدد کاملا تقریبی بوده و براساس شرایط و نوع تمرین می‌تواند متغییر باشد.


نحوه اثرگذاری پودر ال-گلوتامین کارن بر بدن

همانطور که در بالاتر مطالعع کردید درصد خلوص مکمل ال گلوتامین کارن بسیار بالاست. این مکمل فوق‌العاده با حذف آمونیوم و همچنین آنابولیسم پروتئین‌ها، از خستگی ورزشکاران جلوگیری می‌کند و موجب انرژی بیشتر در حین ورزش می‌شود. در حقیقت پودر ال-گلوتامین کارن 250 گرمی می‌تواند همه چیز را برای ساخت عضله در بدن مهیا کند. جلوگیری از خستگی بیش از حد موجب می‌شود تا ورزشکاران بیشتر ورزش کنند و دایره حرکتی آنها افزایش یابد. همچنین این مکمل با حذف آمونیوم و آنابولیسم پروتئین‌ها، عضلات بدن را پس از یک تمرین سنگین یا مسابقات ریکاوری خواهد کرد.


مزایای مصرف پودر ال گلوتامین کارن

  • کاهش دهنده تحلیل عضلات در ورزشکاران، افراد تحت عمل جراحی و سوختگی‌ها
  • تأخیر در ایجاد خستگی ورزشکاران از طریق کمک به حذف آمونیوم
  • کمک به بازسازی و ذخیره سازی گلیکوژن عضلات
  • کمک به افزایش حجم، قدرت و توان عضلات
  • آنابولیسم پروتئین‌ها و کمک به عضله سازی
  • پیشگیری از تحلیل عضلات پس از مسابقه
  • بازسازی و ذخیره کننده گلیکوژن عضلات
  • دارای دو سایز ۱۰۰ گرم و ۲۵۰ گرم
  • تقویت کننده سیستم ایمنی بدن
  • موثر در بهبود زخم بستر
  • دارای گلوتامین خالص


خطرات احتمالی مصرف پودر ال گلوتامین کارن

به طور کلی ال گلوتامین pnc کارن دارای عوارض جانبی خاصی نیست. اگر آن را دوزهای مصرف مشخص و توصیه شده مصرف کنید برای شما خطری نخواهد داشت. اما به طور کلی افرادی که معمولا به گلوتامین و مشتقات آن حساسیت دارند به مصرف این پودر هم واکنش نشان خواهند داد. به عنوان مثال ممکن است فرد پس از مصرف دچار کهیر یا قرمزی و خارش روی پوست شود.

به همین منظور این پودر را قبل از انجام مسابقات و در دوران تمرینات ورزشی تست کنید. در صورت مشاهده هر گونه حساسیت پوستی یا علائم دیگر از مصرف آن خودداری کرده و به یک پزشک یا متخصص تغذیه مراجعه کنید.

مصرف این پودر به افراد زیر 18 سال و همچنین سالمندان و زنان باردار و شیرده توصیه نمی‌شود. برای این منظور آنها قبل از مصرف حتما باید از یک پزشک مشورت بگیرند. افراد مبتلا به دیابت یا ناراسایی کلیوی نیز باید از مصرف این دارو بدون مشورت پزشک خودداری کنند.


نحوه مصرف ال گلوتامین کارن

گلوتامین را در هر 3 دوره ورزشی (سبک، متوسط و سنگین) مصرف می‌کنند و هیچ نوع شرایط خاصی ندارد. تنها در مصرف آن بسته نوع و شدت تمرین باید توجه کنید. به طور کلی 0.1 گرم گلوتامین به ازاء 1 کیلوگرم وزن بدن را باید نیم ساعت قبل از تمرین و 0.1 گرم گلوتامین به ازای 1 کیلوگرم وزن بدن را نیم ساعت پس از تمرین و به همین مقدار یک ساعت قبل از خواب نوش جان کنید.

میزان مصرف مکمل ال گلوتامین کارن

به طور کلی شرکت سازنده این پودر میزان مصرف آن را یک پیمانه (5 گرم) پودر را در 150 میلی‌لیتر آب یا آبمیوه توصیه کرده است. این مقدار را باید 1 الی 2 بار در روز مصرف نمایید. توجه کنید اگر پودر را با آب یا آبمیوه ترکیب کردید آن را باید بلافاصله نوش جان کنید.


شرایط نگهداری ال گلوتامین کارن

مکمل ال گلوتامین کارن را باید دور از دسترس کودکان و در جای خشک و خنک نگهداری کنید. در صورت وجود رطوبت و محکم نبستن درب قوطی ممکن است هوا به داخل آن نفوذ کند و مکمل خراب شود.


سایر ترکیبات موثر در کنار ال گلوتامین کارن

گاها وجود یک ترکیب دیگر در کنار ال گلوتامین کارن می‌تواند تاثیرپذیری این پودر را بیشتر و افزایش دهد. به همین منظور لیست کاملی از ترکیبات موثر در کنار مکمل ال گلوتامین را در ادامه بیان کرده‌ایم که عبارتند از:

  • آلفا کتو گلوتارات
  • BCCA
  • سیترولین
  • گلوکز یا استیل گلوکزامین
  • پروتئین Whey
  • روغن‌های امگا ۳
  • کراتین (در چرخه ۶ هفته‌ای)
  • مولتی ویتامین


خرید پودر ال گلوتامین کارن

داروخانه صبا یکی از بهترین و معتبرترین مراکز خرید انواع مکمل های دارویی و ورزشی است که دارای تنوع بالایی از محصولات آرایشی و بهداشتی و مکمل ‌های مختلف است. برای خرید انواع  مکمل ‌های ورزشی ، به طور کامل مشخصات و موارد مصرف را مطالعه کنید و در صورتی که در هر مرحله از خرید نیاز به مشاوره با کارشناسان ما داشتید، می توانید با شماره تلفن 02141971 تماس حاصل فرمائید.

جدول ترکیبات ال گلوتامین کارن

ترکیبات پودر ال گلوتامین PNC (در یک اسکوب معادل یک پیمانه):

عنوان

مقدار

ال گلوتامین L-Glutamine

5 گرم

عنوانمقدار
ال گلوتامین L-Glutamine5 گرم

مشتریان موارد زیر را نیز خریداری کرده اند
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
اشتراک
بیشتر
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
تماس