0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه
برند:
دسته بندی: آمینو

Amino Whey 4602

قرص آمینو وی 4600 کارن 90 عددی فاقد طعم

شناسه کالا: 820610
شناسه کالا: 820610
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
435,006 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: قرص آمینو وی 4600 کارن 90 عددی فاقد طعم
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

قرص آمینو وی 4600 کارن 90 عددی فاقد طعم برای آن دسته از بدنسازان و ورزشکارانی مناسب است که مزه اضافی در مکمل ورزشی را دوست ندارند. این افراد به طور کلی ترجیح می‌دهند از قرص یا مکمل بدون طعم استفاده کنند. مکمل آمینو 4600 کارن 90 عددی ساخت شرکت کارن بوده و در بسته‌بندی‌های قوطی شکل به داروخانه‌ها و نمایندگی‌های فروش مجاز در سراسر ایران عرضه می‌شود. این محصول یکی از فوق‌العاده‌ترین مکمل‌های ورزشی حاوی پروتئین، آب پنیر و انواع و اقسام آمینواسیدهای شاخه‌دار ضروری و غیرضروری است. در ادامه قصد داریم درباره این محصول اطلاعات دقیق و جامع‌تری را در اختیار شما قرار دهیم.

 

 


 

آمینو اسید چیست و چه کاربردی دارد؟

آمینواسیدهای نقش بسیار مهمی در بدن دارند. به طوری که اسیدهای آمینه حدود 20 درصد از بدن ما یا حدود 50 درصد از توده جامد بدن ما را تشکیل می‌دهند. در واقع آنها بعد از آب بزرگترین جزء بعدی بدن محسوب می‌شوند. به عنوان مثال بدن فردی که 50 کیلوگرم وزن دارد، حدود 10 کیلوگرم اسید آمینه در بدن او وجود دارد.

آمینواسیدها بلوک‌های سازنده پروتئین‌ها هستند. حدود 100000 نوع پروتئین در بدن وجود دارند که تنها از 20 اسید آمینه ساخته شده‌اند. اسید آمینه‌ها نقش مهمی در ساخت عضلات و همچنین محافظت از آنها دارند. به همین منظور ورزشکارانی که در طی مدت زمان طولانی ورزش می‌کنند و شدت تمرینات آنها زیاد است باید آمینو اسید مورد نیاز بدنشان را با خوردن مکمل یا رژیم غذایی مناسب تامین کنند.

از مجموع 20 اسید آمینه تنها 9 آمینواسید وجود دارند که بدن قادر به ساخت آنها نیست و ما باید آنها را از طریق رژیم غذایی خود دریافت کنیم. به این نوع اسید آمینه‌ها به اصطلاح ضروری گفته می‌شود. برخی از اسید آمینه‌های ضروری عبارتند از:

  • هیستیدین
  • ایزولوسین
  • لوسین
  • لیزین
  • متیونین
  • فنیل آلانین
  • ترئونین
  • تریپتوفان
  • والین

قرص آمینو وی 4600 کارن یکی از مکمل‌های بسیار عالی بوده که حاوی مقدار زیادی اسیدهای آمینه ضروری، غیرضروری و شاخه‌دار است.

 

 


 

قرص آمینو وی 4600 کارن

مکمل آمینو وی کارن یکی از بهترین مکمل‌های بدنسازی است که بسیاری از ورزشکاران در طی ورزش‌های طولانی و همچنین سخت از آن بهره می‌گیرند. این نوع مکمل آمینو به لحاظ نوع پروتئین بهترین بوده و حاوی اسیدهای آمینه ضروری، غیرضروری و اسیدهای آمینه شاخه‌دار است. به همین منظور مکمل آمینو وی 4600 کارن یکی از مکمل‌های ورزشی با ارزش غذایی بالا شناخته می‌شود. در دوره تمرینات سنگین، ورزشکاران و بدنسازان می‌توانند از این قرص استفاده کنند. ساخت عضلات و محافظت از آنها در برابر تحلیل از ویژگی‌های مهم این مکمل محسوب می‌شود.

 

 


 

نحوه اثرگذاری قرص آمینو وی 4600 کارن بر بدن

مکمل قرص آمینو وی 4600 کارن موجب جذب کلسیم در بدن شده و به عضله‌سازی و همچنین افزایش حجم بدون افزایش توده چربی و پیشگیری از تحلیل عضلانی پس از مسابقات کمک بسیاری زیادی به ورزشکاران می‌کند. این مکمل ورزشی حاوی آمینواسیدهای BCAA است که به تولید انرژی در عضلات، رشد عضلانی و تجدید قوای آنها نیز کمک خواهد کرد.

مکمل آمینو وی 4600 کارن نقش مهمی در تقویت سیستم ایمنی بدن، کارکرد صحیح مفاصل و تاندون‌ها دارد. به همین منظور احتمال آسیب دیدگی فرد در هنگام ورزش‌های سنگین کمتر خواهد بود.

این مکمل ورزشی در بدن نقش آنتی اکسیدانی ایفا می‌کند. همین امر باعث شده تا این قرص تاثیر مثبتی روی کاهش دردهای ناشی از التهاب داشته باشد. علاوه بر تمامی موارد بالا، مکمل آمینو وی عوامل مخرب همچون ویروس‌ها و باکتری‌ها را در بدن از بین می‌برد.

بنابراین اگر به فکر سلامت و همچنین تقویت سیستم ایمنی خود هستید، بهترین راهکار مصرف قرص آمینو است.

 

 


 

مزایای مصرف قرص آمینو وی 4600 کارن

  • کمک به عضله سازی و افزایش حجم عضلات بدون افزایش توده چربی
  • پیشگیری از تحلیل عضلانی پس از مسابقه
  • قابل استفاده ورزشکاران قدرتی و سرعتی
  • حاوی پروتئین ۱۰۰% خالص آب پنیر

 


 

خطرات احتمالی مصرف قرص آمینو وی 4600 کارن

  • این قرص در صورتی که تحت نظر پزشک متخصص و همچنین مربی باشگاه مصرف شود، احتمال خطرات ناشی از مصرف آن بسیار کم خواهد بود. در هر صورت باید قبل از مصرف هشدارها را جدی بگیرید و با پزشک یا مربی خود درباره میزان مصرف آن در روز مشورت کنید.
  • افرادی که تحت درمان هستند و از بیماری خاص رنج می‌برند و همچنین خانم‌های باردار و شیرده نباید به صورت خودسرانه از این مکمل ورزشی استفاده کنند. قبل از مصرف باید حتما با یک پزشک مشورت کنند.
  • در صورت مصرف هر گونه دارو، قبل از خوردن این مکمل باید با پزشک مشورت کنید. زیرا در غیراینصورت ممکن است این مکمل با داروی مصرفی شما تداخل داشته باشد.
  • بهتر است قبل از مصرف با مربی، پزشک یا کارشناس تغذیه صجب کنید تا میزان دوز مصرفی را براساس سن، شدت تمرین و... برای شما مشخص کند.
  • توجه به این نکته الزامیست که آمینو وی 4600 فاقد طعم Karen تنها یک مکمل غذایی بوده و برای تشخیص، پشگیری یا درمان نیست.
  • در صورت مشاهده هر گونه حساسیت پوستی یا مشکلات گوارشی و تنگی نفس مصرف این مکمل را قطع و به یک پزشک متخصص مراجعه کنید.
  • بیش از میزان دوز پیشنهادی، مکمل آمینو را نباید مصرف کنید.

نحوه مصرف قرص آمینو وی 4600 کارن

به طور کلی جهت مصرف این مکمل باید مقدار توصیه شده را با آب یا آبمیوه میل کنید برای حصول نتیجه بهتر، آمینو وی 4600 بدون طعم pnc را بین وعده‌های غذایی، بلافاصله پس از ورزش یا قبل از خواب مصرف کنید.

میزان مصرف

مقدار مصرف قرص آمینو وی 4600 فاقد طعم کارن بستگی به نوع رژیم ورزشکاران و همچنین شدت تمرینات آنها دارد. به عنوان مکمل غذایی، روزی 3 بار و در هر نوبت 3 عدد قرص، بین وعده‌های غذایی، بلافاصله پس از ورزش یا قبل از خواب به همراه آب یا آبمیوه باید مصرف کنید. ورزشکاران حرفه‌ای با توجه به شدت تمرینات سنگینی که دارند می‌توانند مصرف این مکمل را تا 4 عدد قرص در روز نیز افزایش دهند. اگر با بلع این قرص با مشکل روبرو هستید، می‌توانید آن را بجویید.

شرایط نگهداری قرص آمینو وی 4600 کارن

مکمل آمینو وی 4600 کارن را باید در جایی خشک و خنک، دور از نور خورشید و دسترس اطفال نگهداری کنید. در صورت باز کردن درب قوطی توجه به این نکته الزامیست که حداقل در مدت 3 ماه باید آن را مصرف کنید.

 

 


 

سایر ترکیبات موثر در کنار قرص آمینو وی 4600 کارن

مصرف برخی از مکمل‌ها یا ترکیبات دیگر در کنار مکمل آمینو وی می‌توانند تاثیرگذاری آن را دو برابر کنند. به همین منظور ورزشکاران و بدنسازان در چنین شرایطی می‌توانند نتیجه مطلوب‌تری از قرص آمینو وی 4600 کارن دریافت کنند. به عنوان مثال مصرف مولتی ویتامین در کنار مکمل آمینو می‌تواند تاثیرگذاری قرص آمینو وی 4600 کارن بدون طعم را بالا ببرد.

 

 


 

خرید قرص آمینو وی 4600 کارن

داروخانه صبا یکی بهترین و معتبرترین مراکز خرید انواع مکمل های دارویی و ورزشی است که دارای تنوع بالایی از محصولات آرایشی و بهداشتی و مکمل های مختلف است. برای خرید انواع  مکمل های ورزشی ، به طور کامل مشخصات و موارد مصرف را مطالعه کنید و در صورتی که در هر مرحله از خرید نیاز به مشاوره با کارشناسان ما داشتید، می توانید با شماره تلفن 02141971 تماس حاصل فرمائید.

 جدول ترکیبات قرص آمینو وی 4600 کارن

ترکیبات زیر به ازای 3 قرص است.

عنوان

مقدار

Calorie

20

Protein

4.6 g

L-Arginine

105 mg

L-Aspartic Acid

480 mg

L-Cystine/Cysteine

129 mg

L-Alanine

236 mg

L-Glutamic Acid

775 mg

L-Glycine

71 mg

L-Histidine

69 mg

L-Proline

270 mg

L-Serine

235 mg

L-Tyrosine

155 mg

L-Leucine

470 mg

L-Isoleucine

270 mg

L-Valine

255 mg

L-Lysine

475 mg

L-Threonine

300 mg

L-Methionine

89 mg

L-Phenylalanine

138 mg

L-Tryptophan

78 mg

 

قرص آمینو وی 4600 کارن 90 عددی فاقد طعم
قرص آمینو وی 4600 کارن 90 عددی فاقد طعم
قیمت:
435,006 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;