0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه
برند:
دسته بندی: گینر

Gain

پودر گین ژن استار 3000 گرمی

شناسه کالا:
شناسه کالا:
انتخاب طعم:
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
2,100,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: پودر گین ژن استار 3000 گرمی
5
از 5
عالی
0 (100%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

پودر گین ژن استار 3000 گرمی

مکمل گینر ژن استار 3000 گرمی یک مکمل ورزشی فوق‌العاده است که بسیاری از ورزشکاران در حین تمرینات سخت برای ترمیم عضلات و تامین پروتئین مورد نظر از آن بهره می‌گیرند. پودر گین ژن استار یکی از مکمل‌های ورزشی منحصر به فرد پروتئینی-کربوهیدراتی است. این محصول ساخت کشور ایران و شرکت ستارگان نیک بوده و تحت استانداردهای کیفی بالا فرموله و تولید می‌شود. آزمون‌های بالینی نشان می‌دهد که مصرف این پودر به تحریک ساخته شدن پروتئین‌های ماهیچه‌ای کمک می‌کند. پودر گین ژن استار ترکیبی از پروتئین آب پنیر، اسیدهای آمینه و کربوهیدارت‌ها بوده و مصرف آن بهتر از مصرف کربوهیدارت‌ها به تنهایی است. در واقع تاثیرگذاری این پودر روی بدن ورزشکاران بهتر خواهد بود.

 


 

گینر چیست و چه کاربردی دارد؟

گینر همانند سایر مکمل‌های آمینواسید یک مکمل ورزشی پرطرفدار بین بسیاری از ورزشکاران و مربیان ورزشی است. در حقیقت این محصولات مناسب افرادی هستند که به سختی در طول ورزش وزن می‌گیرند و همیشه در وزن‌گیری دچار مشکل هستند. در این نوع از مکمل‌های ورزشی پروتئین، کربوهیدارت و همچنین فیبر وجود دارد که همین امر موجب تقویت و وزن‌گیری ورزشکاران می‌شود. فیبر موجود در این نوع از محصولات تضمین‌کننده سلامت گوارش هستند و برای بدن فواید بسیار زیادی دارند.

به طور کلی این محصولات مکملی بسیار پرکالری و حاوی کربوهیدرات و پروتئین و مقادیری چربی سالم است. به همین منظور به وزن‌گیری افراد کمک می‌کند. یک گینر خوب شامل مقداری اسیدآمینه، کربوهیدرات پیچیده یا ساده (براساس نوع مکمل ورزشی) و طیف وسیعی از مواد معدنی و ویتامین‌های لازم است.

مسلما با خرید محصولات باکیفیت‌تر نظیر پودر گین ژن استار، پروتئین باکیفیت‌تری را جذب بدن خواهید کرد. بنابراین در خرید محصولات گین به موضوع توجه کنید که حتما آنها را از داروخانه‌های معتبر یا نمایندگی‌های مجاز خریداری کنید. در این حالت علاوه بر تناسب اندام، سلامتی شما حفظ خواهد شد. بهترین گینرهایی که شما می‌توانید تهیه کنید و وزن‌ بگیرید دارای تقریبا 70 درصد کربوهیدرات و 30 درصد پروتئین هستند.

به طور کلی گینرها برای ورزشکاران فواید زیادی دارند که برخی از آنها عبارتند از:

ایجاد تعادل پروتئینی برای ورزشکار

فراهم کردن کالری مورد نیاز

جبران کمبود وزن شدید

 


 

پودر گین ژن استار

براساس تحقیقات صورت گرفته در حوزه متابولیسم بدن و سوخت و ساز ماهیچه‌ها دانشمندان دریافتند که استفاده از آمینواسیدها و کربوهیدارت‌ها در حین تمرینات ورزشی یا حتی قبل و بعد از تمرینات علاوه بر کاهش انرژی و خستگی مفرط موجب بهبود عملکرد و افزایش بازدهی ورزشکار می‌شود.

همانطور که می‌دانید با تغذیه مناسب و خوردن به موقع منابع طبیعی سرشار از اسیدهای آمینه ضروری و همچنین کربوهیدرات می‌توانید سلامت بدنتان را تضمین کنید. اما اگر به عنوان یک ورزشکار تمرینات سخت و قدرتمندی انجام می‌دهید باید علاوه بر موادغذایی از برخی مکمل‌های ورزشی نظیر پودر گین ژن استار نیز بهره ببرید. در این حالت روند ساخت ماهیچه‌ها و افزایش حجم با سرعت بیشتر و کیفیت بهتری انجام می‌شود.  

همانطور که در ابتدا نیز مطالعه کردید، ترکیبات اصلی پودر گین ژن استار دارای کربوهیدرات و پروتئین است. به همین منظور این مکمل ورزشی به ساخت و تقویت عضلات ورزشکاران و همچنین افزایش وزن (حجم) آنها به شدت می‌کند.

این محصول از پروتئین ترکیبی شامل تغلیظ شده آب پنیر و پروتئین غلیظ شده شیر ساخته شده که این دو پروتئین سرشار از آمینواسیدهای گوناگون از جمله آمینواسیدهای شاخه‌ای است. در واقع می‌توان گفت این ترکیبات با وجود این ترکیبات از عضلات حمایت کرده و موجب ریکاوری سریع‌تر عضلات می‌شود.

به طور کلی و در یک جمله می‌توان گفت پودر ژن استار از جمله‌ مکمل‌های گینر تولید در داخل ایران است که موجب افزایش انرژی عضلات و همچنین افزایش وزن می‌شود.

 

 


 

نحوه اثرگذاری پودر گین ژین استار

همانطور که در ابتدای این مطلب مطالعه کردید، گین ژن استار یک مکمل ورزشی مفید برای ورزشکاران است. به طور کلی کار و نحوه تاثیرگذاری این محصول به صورت زیر است:

افزایش وزن: در گام اول این مکمل ورزشی موجب افزایش وزن می‌شود. این مکمل دارای کربوهیدرات و پروتئین بوده و انرژی و کالری بسیار زیادی دارد. به همین منظور با مصرف این پودر در کوتاه‌مدت حجم عضلات بدن افزایش می‌یابد. البته این افزایش وزن بدون کوچکترین چربی اضافی یا مضر خواهد بود. چرا که چاقی و افزایش چربی تنها موجب افزایش کلسترول و چربی خون می‌شود.

 افزایش حجم عضلات: دومین تاثیری که این پودر روی بدن می‌گذارد افزایش رشد عضلات است. در حقیقت فرد با مصرف این مکمل ورزشی در مدت زمان مشخص عضلاتش رشد و پیشرفت می‌کند. همچنین در حین تمرینات سخت این پودر از آسیب به عضلات جلوگیری کرده و بافت عضلات آسیب دیده را ترمیم خواهد کرد. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که سرعت ریکاوری عضلات پس از تمرین به شدت افزایش می‌یابد.

تامین انرژی: کالری پودر گین ژن استار بسیار بالا بوده و در طول تمرین انرژی بسیار زیادی را برای ورزشکار تامین می‌کند. در نتیجه این امر ورزشکاران کمتر احساس خستگی خواهند کرد.

تناسب اندام: با مصرف گین ژن استار سطح متابولیسم و انرژی بدن افزایش پیدا خواهد و در نتیجه موجب کاهش ذخایر چربی، ایجاد احساس سیری و افزایش سوخت و ساز بدن می‌گردد.

 

 


 

مزایای مصرف پودر گین ژن استار

  • افزایش وزن بدن
  • تامین انرژی مورد نیاز
  • جلوگیری از تخریب عضلات
  • افزایش حجم عضلات
  • بهبود قدرت عضلانی
  • سرعت بالای ریکاوری
  • فاقد شیرین‌کننده
  • فاقد رنگ و مواد مصنوعی
  • جلوگیری از خستگی و ضعف
  • بازسازی عضلات آسیب دیده
  • تامین مواد ضروری (کربوهیدرات و پروتئین)
  • جذب سریع
  • افزایش قدرت سیستم ایمنی بدن
  • مناسب برای آقایان و خانم ها

 


 

خطرات احتمالی مصرف پودر گین ژن استار

به طور کلی اگر ورزشکاران این مکمل ورزشی را به مقدار مناسب و دوز مناسبی مصرف کنند، قطعا با مشکل مواجه نخواهند شد. اما با این وجود هشدارهای مصرف پودر گین ژن استار 3000 گرمی را نباید نادیده گرفت. برخی از هشدارهای مصرف این پودر عبارتند از:

  • این فرآورده مکمل ورزشی و غذایی است و به هیچ عنوان جایگزین موادغذایی و تمام وعده‌ها و میان‌وعده‌های غذایی نیست. بنابراین جهت پیشگیری یا درمان بیماری نیز نمی‌توان از آن بهره گرفت.
  • اگر این مکمل به مقدار بیشتر و دوز مصرفی بالاتری مصرف شود ممکن است فرد دچار خستگی، سردرد، عدم تعادل، تهوع و مقاومت به انسولین شود.
  • تاکنون تداخل مصرف این پودر با سایر مکمل‌ها و داروها گزارش نشده است. اما اگر دارویی خاصی را مصرف می‌کنید، قبل از استفاده این دارو حتما با پزشک متخصص خود موضوع را در میان بگذارید.
  • این محصول حاوی فنیل آلانین است. به همین منظور اشخاص مبتلا به فنیل کتونوری نباید آن را مصرف کنند.
  • از مخلوط کردن این پودر با آبمیوه‌های اسیدی خودداری نمایید.
  • بیشتر از حد توصیه شده نباید مصرف شود.
  • این محصول می‌تواند در موارد نادر موجب عوارض گوارشی مانند سنگینی و نفخ معده شود. در این حالت مصرف را متوقف کرده و به پزشک مراجعه نمایید.
  • خانم‌های باردار و شیرده نباید از این مکمل ورزشی خودسرانه استفاده کنند.
  • خانم‌ها پس از یائسگی برای مصرف این مکمل باید حتما با پزشک خود مشورت کنند.
  • بیماران کبدی، کلیوی، قلبی و عروقی، دیابت و فشار خون و تمامی افرادی که به طور منظم دارو مصرف می‌کنند، قبل از مصرف با پزشک خود مشورت نمایند.
  • در صورت داشتن حساسیت به شیر، سویا، بادام یا تخم مرغ قبل از مصرف با پزشک مشورت نمائید.
  • تاکنون تداخل دارویی برای این نوع مکمل گزارش نشده است.
  • در صورت بروز هر نوع حساسیت، از ادامه مصرف خودداری نمائید.
  • پس از خارج کردن محتویات از قوطی، بلافاصله مصرف شود.
  • قبل از مصرف، طریقه مصرف، نگهداری محصول را که روی جعبه مندرج شده است، به دقت مطالعه کنید.
  • این محصول مناسب افراد زیر 18 سال نیست.
  • سالمندان فقط در صورت تجویز پزشک مجاز به مصرف هستند.
  • بهتر است افراد در زمان مصرف این مکمل، به طور منظم برنامه ورزشی داشته باشند.

 


 

نحوه مصرف پودر گین ژین استار

همانطور که در بخش قبل مطالعه کردید، مقدار مصرف و دوز مصرف این مکمل ورزشی را باید پزشک یا مربی باشگاه تعیین کند. مقدار بیشتر ممکن است به سلامت ورزشکاران آسیب بزند. 4 پیمانه ( ۱۸۴ گرم ) از این محصول را در ۵۵۰-۲۵۰ میلی لیتر آب، شیر یا آبمیوه (غیراسیدی) حل نموده و میل نمایید. این مکمل ورزشی را می‌توانید صبح بعد از صبحانه یا قبل و بعد تمرین مصرف کنید. برای ترکیب شدن کامل این پودر با مایع می‌توانید از شیکر استفاده کنید.

میزان مصرف

همانطور که در بالا اشاره شد، ورزشکاران می‌توانند در طی روز 4 پیمانه (184 گرم) از این پودر را مصرف کنند. اما بسته به شرایط ورزشکاران امکان تغییر دوز مصرف وجود دارد. چرا که پزشک یا مربی باید بسته به شرایط میزان مصرف را تعیین کند. افراد کمتر از 75 کیلوگرم 2 پیمانه در روز، افراد 75 تا 100 کیلوگرم 4 پیمانه و افراد بیش از 100 کیلوگرم 6 پیمانه در طی روز می‌توانند مصرف نمایند.

 


 

شرایط نگهداری گین ژن استار

پودر گین ژن استار را در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید در دمای کمتر از ۲۵ درجه سانتیگراد و به دور از دسترس کودکان باید نگهداری کنید. پس از هر بار مصرف درب قوطی را محکم ببندید تا رطوبت و هوا به درون بسته‌بندی قوطی نفوذ پیدا نکند.

 


 

خرید گین ژن استار

داروخانه آنلاین صبا یکی از بهترین و معتبرترین مراکز خرید انواع مکمل های دارویی و ورزشی است که دارای تنوع بالایی از محصولات آرایشی و بهداشتی و مکمل ‌های مختلف است. برای خرید انواع  مکمل ‌های ورزشی ، به طور کامل مشخصات و موارد مصرف را مطالعه کنید و در صورتی که در هر مرحله از خرید نیاز به مشاوره با کارشناسان ما داشتید، می توانید با شماره تلفن 02141971 تماس حاصل فرمائید.

 


 

جدول ترکیبات گین ژن استار

همانطور که در ابتدای این مطلب مطالعه شد پودر گین ژن استار 3000 گرمی مخلوط پروتئینی ( کنسانتره پروتئین آب پنیر، کازئینات کلسیم، آلبومین)، مالتودکسترین، دکستروز، صمغ ها، مجموعه آنزیمی و طعم دهنده های مجاز خوراکی است. به همین منظور برای ورزشکاران حین و پس از تمرین بسیار مفید خواهد بود. جدول ترکیبات گ

 

 

ین ژن استار به شرح زیر است:

ترکیبات

مقدار در هر میلی لیتر

درصد نیاز مصرف روزانه

چربی

۸g

۱۲%

چربی اشباع شده

۷g

**

چربی اشباع نشده

۰,۱g

**

چربی ترانس

۰,۱g

**

کلسترول

۴۵mg

**

سدیم

۴۲۰mg

**

پتاسیم

۱۰۴۰mg

**

پروتئین

۳۹g

**

کربوهیدرات

۱۲۳g

**

فیبر

۲g

**

فیبر محلول

۲g

**

فیبر نامحلول

۰g

**

شکر

۵۹g

**

ویتامین A

*

۰%

ویتامین C

*

۲%

کلسیم

*

۱۱۰%

آهن

*

۱۰%

ویتامین K

*

۰%

تیامین

*

۳۵%

ریبوفلاوین

*

۱۲۰%

ویتامین B۶

*

۰%

فولات

*

۱۲%

 

ویتامین B۱۲

*

۰%

بیوتین

*

۰%

پانتوتنات

*

۷۰%

فسفر

*

۶۰%

منیزیم

*

۳۰%

سلنیوم

*

۰%

کوپر

*

۱%

منگنز

*

۰%

کروم

*

۰%

 

 

 

 

پودر گین ژن استار 3000 گرمی
پودر گین ژن استار 3000 گرمی
قیمت:
2,100,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 1 )
5
از 5
عالی
(100%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;