در حال بارگذاری ...
سبــد خرید من
0 محصول
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید:
مقایسه

ژل لایه بردار زانو، آرنج و ترک پا لافارر مدل پدی

Pedi Anti Crack Gel

شناسه محصول: 813259
شناسه محصول: 813259
تولید کننده: لا فارر - La Farrerr لا فارر - La Farrerr
آماده ارسال
179,800 تومان
تعداد
امتیاز محصول
مشخصات فنی بیشتر
  • ناحیه مصرف : پا و آرنج
  • نوع پوست : انواع پوست
  • مناسب برای : خانم ها و آقایان
  • سن مصرف : بزرگسالان
بررسی و توضیحات کالا
بیشتر

محصولات مشابه
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی و توضیحات کالا

زبری و ضخیم بودن پوست زانو و آرنج از مشکلاتی است که اکثر افراد مخصوصا خانم‌ها با آن مواجه هستند و به خاطر این موضوع، از پوشیدن لباس‌های مجلسی و دلخواه خود در مراسمات اجتناب می‌کنند. معمولا برای رفع این عارضه، روش‌های خانگی بسیاری امتحان شده است، اما امروزه محصولاتی ساخته شده‌اند که می‌توانند با لایه‌ برداری ملایم و بدون آسیب، پوست این نواحی را نرم‌تر کنند.

ژل لایه بردار زانو، آرنج و ترک پا لافارر مدل پدی یک انتخاب عالی برای افرادی است که ناحیه زانو، آرنج، پاشنه و قوزک پا آن‌ها ضخیم و تیره‌تر از سایر نقاط بدن شده است. این محصول درواقع یک لایه بردار است و جهت کاهش ترک و پوست ضخیم این نواحی کاربرد دارد. در ادامه بیشتر در این رابطه توضیح داده شده است.


 

نحوه اثرگذاری ژل لایه بردار زانو، آرنج و ترک پا لافارر مدل پدی بر پوست

ژل لایه بردار زانو، آرنج و ترک پا لافارر با محصولات روشن کننده زانو، زیر بغل و کشاله ران متفاوت است. این محصول جهت نرم کردن این نواحی استفاده می‌شود و قادر است پوست ضخیم و ترک خورده را لایه برداری کند. معمولا از این کرم جهت رفع ترک پا، زبری زانو و آرنج استفاده می‌شود.

این لایه بردار و اسکراب، همراه با لایه برداری از پوست، سلول‌های مرده موجود در سطح پوست را از بین می‌برد و با شکستن پیوند بین آن‌ها، موجب جدا شدن این سلول‌ها از پوست می‌شود. این امر به سلول‌های جدید فرصت تکثیر و رشد را می‌دهد تا با جایگزین شدن روی سطح پوست، آن را زیباتر و روشن‌تر جلوه دهند.

در این محصول از ترکیبات رطوبت رسان نیز استفاده شده است که به پوست آرنج، زانو، پاشنه و قوزک حس، نرمی ‌و لطافت می‌بخشد. درنتیجه زبری و خشن بودن این نواحی برطرف شده و دیگر نگران خونریزی یا ترک پوست نخواهید بود. در ادامه، ترکیبات موجود در این محصول را بررسی کرده‌ایم:

عصاره آرنیکا: ضد میکروب و کاهش بیماری‌های پوستی، رطوبت رسان و رفع خشکی پوست، درمان انواع زخم، بهبود ترک پوست

عصاره آلوئه‌ورا: سرشار از مواد مغذی جهت ترمیم و بازسازی پوست، نرم کننده و آبرسان، ترمیم خشکی و ترک پوست

اوره: رطوبت رسان قوی و آبرسانی به لایه‌های زیرین پوست، از بین بردن سلول‌های مرده، لایه بردار و رفع پوست خشن و زبر، رفع خشکی، بهبود ترک پا

روغن زیتون: آنتی باکتریال و بهبود بیماری‌های پوستی، آنتی اکسیدان و محافظت از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد، رطوبت رسان و رفع خشکی و زبری پوست، نرم کننده

ویتامین E: مرطوب کننده، آنتی اکسیدان، بهبود زخم، ضدالتهاب، جوان کننده


ویژگی‌های ژل لایه بردار زانو، آرنج و ترک پا لافارر مدل پدی

  • رفع خشکی و زبری پوست
  • بهبود ترک ناشی از ضخیم شدن پوست
  • آبرسان و مرطوب کننده
  • آنتی اکسیدان و ضد میکروب
  • بهبود اگزما، پسوریازیس و بیماری‌های ناشی از خشکی
  • لایه برداری از سلول‌های مرده پوست
  • روشن شدن نواحی تیره
  • حاوی روغن‌های گیاهی موثر
  • مناسب برای نرم کردن پوست آرنج، زانو، قوزک و پاشنه پا


 

مزایای استفاده از ژل لایه بردار زانو، آرنج و ترک پا لافارر مدل پدی

اگر شما هم از زبری و خشکی پوست زانو، قوزک و آرنج خود رنج می‌برید، با استفاده از ژل لایه بردار پدی زانو، آرنج و ترک پا لافارر می‌توانید این مشکل را برطرف کنید و در مجالس و مهمانی‌ها بدرخشید. این محصول، با دو عملکرد بی‌نظیر آبرسانی و لایه برداری، موجب حذف پوست خشن و زبر این نواحی می‌شود و ضمن رفع خشکی پوست، نرمی ‌و لطافت خاصی ایجاد می‌کند.

همچنین اگر پاشنه شما دارای ترک است و در موارد حاد راه رفتن را برای شما زجر آورد کرده است و بر اثر آن، پاهایتان به هر نوع پارچه گیر می‌کند؛ می‌توانید با مصرف روزانه این محصول، لطافت و شادابی را به پاشنه خود هدیه دهید.

معمولا پاها بر اثر قرار گرفتن در معرض گرد و خاک، دچار پینه و پوست زبر و ضخیم می‌شوند و در موارد شدید، ترک خورده و خونریزی می‌کنند. این ژل لایه بردار پدی لافارر می‌تواند به سرعت عمل کند و پس از چند روز اثری از زبری بر جای نگذارد.

 

نحوه مصرف ژل لایه بردار زانو، آرنج و ترک پا لافارر مدل پدی

برای استفاده از ژل لایه بردار زانو، آرنج و ترک پا لافارر، روزی 2 الی 3 بار ژل را روی نواحی زبر و ترک خورده بمالید و به خوبی ماساژ دهید تا جذب شود.

توجه داشته باشید که:

  • قبل از استفاده، محل موردنظر را با آب و شوینده تمیز کنید تا اثرگذاری بهتری داشته باشد.
  • از تماس محصول با زخم باز خودداری کنید.
  •  محصول را از دسترس کودکان خارج کنید.
  • محصول را دور از تابش نور مستقیم خورشید و در مای 20 تا 30 درجه سانتی گراد نگهداری کنید.

در صورت نیاز به این ژل ضد ترک فوق العاده، می توانید به سایت داروخانه آنلاین صبا مراجعه کنید و محصول موردنظر را به صورت اینترنتی و کاملا امن خریداری کنید.


 

ژل لایه بردار زانو، آرنج و ترک پا لافارر مدل پدی برای چه افرادی مناسب است؟

ژل لایه بردار زانو، آرنج و ترک پا لافارر مدل پدی برای افرادی که آرنج، زانو و قوزک پا آن‌ها، پوست زبر و خشنی دارد مناسب است. همچنین افرادی که از ترک پاشنه رنج می‌برند، می‌توانند از این محصول به روش گفته شده استفاده کنند.

ترکیبات ژل لایه بردار زانو، آرنج و ترک پا لافارر مدل پدی

آب دیونیزه، روغن زیتون، اوره، عصاره آرنیکا، عصاره آلوئه ورا، ویتامین E، پی ای جی ۴۰ روغن کرچک، کاربوپول۱، ۳- پروپاندیول، تری هیدروکسی پروپان، کاربامید، ایزوتیازولینون، لانولین، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی


مشتریان موارد زیر را نیز خریداری کرده اند
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
اشتراک
بیشتر
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
تماس