0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
مقایسه

Night Cream

کرم شب ژاک آندرل

شناسه کالا: 814308
شناسه کالا: 814308
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کرم شب ژاک آندرل
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

کرم‌های شب برای مراقبت از پوست در هنگام شب و زمان خواب استفاده می‌شوند. خاصیت مرطوب کنندگی این کرم‌ها  به گونه‌ای است که پس از استفاده رطوبت فوق العاده‌ای را بر روی پوست ایجاد می‌کند و همین رطوبت رسانی باعث جلوگیری از ایجاد چین و چروک های پوستی می‌شود.

برند ژاک آندرل پاریس یکی از برندهای با سابقه فرانسه و نیز کشور ایران است که به دلیل عالی بودن کیفیت محصولاتش از حمایت مصرف کنندگان زیادی برخوردار است. در ادامه به بررسی و توضیح کرم شب ژاک آندرل Night Cream پرداخته‌ایم؛ لازم به ذکر است این محصول بی نظیر در داروخانه آنلاین صبا با قیمتی مناسب در اختیار مشتریان قرار دارد. با ما همراه باشید.

 


 

نحوه اثرگذاری کرم شب ژاک آندرل بر پوست چگونه است؟

برای برخورداری از یک پوست شاداب استفاده از روتین‌های پوستی ضروری است. یکی از موثرترین محصول مراقبتی برای پوست کرم شب ژاک آندرل است که باعث حفظ رطوبت پوست شده و با رساندن رطوبت کافی به عمق آن، باعث از بین رفتن خشکی ایجاد شده می شود. در واقع این رطوبت رسانی عاملی برای جلوگیری از ایجاد چین و چروک‌های پوستی است.

کرم شب ژاک آندرل تسکین پوست مصرف کنندگان خود را به همراه دارد و در تمام طول شب حسی از آرامش را برای پوست به ارمغان می آورد. این محصول فرانسوی باعث می‌شود تا پوست شفاف شده و طراوت و تازگی را به همراه دارد. همچنین این کرم شب به مرور باعث جوانسازی پوست شده و از ایجاد چین و چروک‌های بیشتر نیز جلوگیری می‌کند. در واقع این عمل با افزایش کلاژن در پوست انجام می‌گیرد.

 


 

 ترکیبات کرم شب ژاک آندرل

مواد اولیه به کار رفته در این محصول عبارتند از:

آب، تری گلیسیرین، روغن جوجوبا، عصاره جلبک‌های دریایی، موم زنبور عسل، کربومر، هیدروکسی اتیل اوره، سیترونلول، آمونیوم لاکتات

در ادامه به بررسی برخی مواد موثره موجود در کرم شب ژاک آندرل پرداخته‌ایم:

تری گلیسیرین

تری گلیسیرین یک مرطوب کننده موثر است، و به عنوان یک آبرسان عمل می‌کند. این ماده رطوبت را از محیط و اعماق پوست به سطح می کشاند، چرا که سطح پوست بیشتر به رطوبت نیاز دارد.

 روغن جوجوبا

روغن جوجوبا موجود در کرم شب ژاک آندرل پوست را مرطوب کرده و مانع از بروز چین و چروک در آن می‌شود. این روغن همچنین روند پیری پوست را کند نموده و نرمی و لطافت را به آن باز می‌گرداند.

 عصاره جلبک‌های دریایی

جلبک دریایی برای آبرسانی به پوست عالی است. اسیدهای آمینه موجود در جلبک دریایی به پر شدن پوست کمک کرده و خواص ضد پیری آن ،خطوط ریز پوست را صاف می‌کند.

 موم زنبور عسل

موم زنبور عسل حاوی مقدار انبوهی از ویتامین A  است که با ساخت کلاژن سبب بهبود و ترمیم آسیب‌ها و زخم‌ها می‌شود. موم زنبور عسل با حفظ رطوبت پوست سبب نرمی آن شده و همچنین این ماده طبیعی خواص ضد التهابی و ضد باکتریایی دارد.

 


 

 ویژگی‌های کرم شب ژاک آندرل

  • رفع چین و چروک و پیشگیری از تشدید  پیری پوست
  • نرم کننده و کمک به رفع خشکی و خارش پوست
  • حاوی آنتی اکسیدان و ساختار جوان کننده
  • حاوی جلبک دریایی و موم زنبورعسل
  • تغذیه و تقویت پوست در طول شب
  • مرطوب کننده و آبرسان قوی

 


 

مزایای استفاده از کرم شب ژاک آندرل چیست؟

کرم روز و شب ژاک آندرل افزایش خونرسانی در زیر پوست را به دنبال دارد و همانند یک ویتامین و یا یک ماده مغذی پوست را قوی و تقویت می کند. نرم شدن و قابل انعطاف شدن پوست نیز از اثرات دیگر این کرم شب است که این مزیت منحصر به فرد باعث می‌شود تا قابلیت ارتجاعی پوست بیشتر شده و در نتیجه پوست دچار چین و چروک‌ و پیر پوستی نشود.

در واقع کرم شب ژاک آندرل پاریس یک محافظت کننده قوی است که خاصیت تسکین بخشی به پوست خسته در طول شب را بر عهده دارد. در کنار مزیت‌های بیان شده این محصول منحصر به فرد، اثر بازسازی و ترمیم پوست را نیز باید به آن اضافه کرد.

 نحوه مصرف کرم شب ژاک آندرل

قبل از مصرف به نکات زیر توجه کنید:

  • ابتدا پوست خود را با یک شوینده مناسب تمیز کنید
  • پیش از مصرف، مقداری از آن را روی مچ دست خود مالیده تا اگر به آن حساسیت دارید متوجه شوید و از بروز حساسیت روی پوست صورت پیشگیری کنید
  • هرشب قبل از خواب مقداری از کرم روز ژاک آندرل را روی پوست صورت بمالید و خوب ماساژ دهید تا زمانی که به خوبی جذب پوست شود
  • بعد از هر بار مصرف کرم روز درب محصول را کاملا ببندید
  •  این محصول را  دور از نور مستقیم خورشید و در دمای زیر ۳۰ درجه سانتی گراد نگهداری کنید
  • کرم  را دور از دسترس کودکان قرار دهید

 


 

 استفاده از کرم شب ژاک آندرل برای چه افرادی مناسب است؟

با توجه اینکه سرعت ترمیم پوست در شب بیشتر از زمان‌های دیگر است و خون‌رسانی به سلول‌های پوستی بهتر انجام می‌شود، کرم شب ژاک آندرل Night Cream این سرعت را افزایش داده و به بهترین شکل ممکن جذب پوست خواهد شد. لذا این محصول مراقبتی شبانه، در درجه اول با هدف حفاظت و نگهداری  هر نوع پوست، اعم از چرب، مختلط و خشک فرموله شده تا در طول شب مانند یک نگهبان، پوست صورت را در مقابل آسیب‌های زیست محیطی محافظت کند.

 

 

کرم شب ژاک آندرل
کرم شب ژاک آندرل
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;