0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه
برند:
دسته بندی: ضد آفتاب

Rejusol Anti Ageing Sunscreen Cream Spf90

کرم ضد آفتاب رنگى آردن مدل رژوسول مناسب برای پوست خشک و نرمال با SPF90

شناسه کالا: 819465
شناسه کالا: 819465
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
135,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کرم ضد آفتاب رنگى آردن مدل رژوسول مناسب برای پوست خشک و نرمال با SPF90
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

 کرم‌های ضد آفتاب رنگی نسبت به ضد آفتاب‌های بی‌رنگ درخشش بیشتری به پوست می‌بخشند. این نوع ضد آفتاب‌ها نیز دارای SPF بوده و در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید از پوست محافظت به عمل می‌آورند.

برند بزرگ و ایرانی آردن در صدد پاسخگویی به نیازهای روزافزون مصرف‌کنندگانی است که دید حرفه‌ای و علمی‌تر نسبت به مراقبت‌های بهداشتی و درمانی پوست را دارند. در این مقاله قصد داریم تا به بررسی و توضیح کرم ضد آفتاب رنگى آردن مدل رژوسول مناسب برای پوست خشک و نرمال با SPF90 Rejusol Anti Ageing Sunscreen Cream Spf90 که در داروخانه آنلاین صبا با قیمتی مناسب عرضه می‌شود بپردازیم. با ما همراه باشید.

 


 

نحوه اثرگذاری کرم ضد آفتاب آردن مدل رژوسول بر پوست چگونه است؟

ضد آفتاب از جمله محصولات مراقبتی است که باید در روتین پوستی همه افراد گنجانده شود.

کرم ضد آفتاب رنگی آردن مدل ژروسول علاوه بر جلوگیری از آفتاب سوختگی و محافظت از پوست در مقابل اشعه‌های مضر نور آفتاب، قدرت بالایی جهت جلوگیری از تیرگی پوست و ایجاد لک دارد؛ بنابراین در افرادی که مستعد کک و مک هستند، بسیار مؤثر واقع می‌شود.

این کرم ضدآفتاب با SPF90 حاوی هیالورونیک اسید و انواع سرامید است که علاوه بر آبرسانی و مرطوب کنندگی پوست سبب ترمیم و بازسازی آن نیزمی‌شود.

 


 

ترکیبات کرم ضد آفتاب آردن مدل رژوسول

مواد اولیه به کار رفته در این محصول عبارت است از:

اتیل هگزیل متوکسی سینامات، اکتوکرایلن، دی اکسید تیتانیوم (نانو)، بوتیل متوکسی دی بنزوئیل متان، اکتیل دودسیل نئوپنتانوات، اتیل هگزیل تریازون، PEG-30 دی پلی هیدروکسی استئارات، اتیل هگزیل سالیسیلات، سیکلوپنتاسیلوکسان، PEG-18/PPG-18 دایمتیکون، پلی گلیسریل-4 دی ایزواستئارات/ پلی هیدروکسی استئارات، سباسیت، دایمتیکون کراس پلیمر، مخلوط پارابن ها در فنوکسی اتانول، C 12-15 آلکیل بنزوات، گلیسرین، پلی متیل متاکریلات، آسکوربیل گلوکوزاید، اکتوین، بیس اتیل هگزیل اکسی فنل متوکسی فنیل تریازین، 4- متیل بنزیلیدن کامفر، سولفات منیزیم، توکوفریل استات، بیزابولول، بیزوکس، دایمتیکون، توکوفرول، سیلیکا دی متیل سیلیلات، پروپیلن گلیکول، سدیم کلراید، عصاره رزماری، سدیم آسکوربیل فسفات، کاپریلیک/ کاپریک تری گلیسرید، دی سدیم ا.د.ت.آ، روغن جوجوبا، عصاره لیکوریس، آسکوربیل پالمیتات، CI 77492، CI 77491، اسانس، آب دیونیزه.

در ادامه به بررسی برخی مواد موثره موجود در کرم ضد آفتاب آردن مدل رژوسول پرداخته‌ایم:

روغن جوجوبا

جوجوبا یک مرطوب‌کننده قدرتمند برای پوست محسوب شده و مولکول‌های آب را در لایه‌های پوست به خوبی حفظ می‌کند. جوجوبا آبرسانی به پوست را بدون اینکه موجب بستن منافذ آن شود انجام می‌دهد. بنابراین احتمال جمع شدن باکتری‌ها در منافذ پوستی و ایجاد جوش سر سیاه را به حداقل می‌رساند.

عصاره لیکوریس

لیکوریس یا شیرین بیان حاوی مقادیر بالای از ویتامین‌ها، مواد معدنی و روغن فلاونوئید در ریشه خود است که خواص ضد التهابی برای درمان آکنه و جوش صورت و قرمزی ناشی از جوش را دارد.

 توکوفریل استات

توکوفریل استات نوعی ویتامین E و یک آنتی اکسیدان است که به مبارزه با آسیب رادیکال‌های آزاد کمک می‌کند و بهبود پوست را سرعت می‌بخشد تا علائم پیری را کاهش دهد. همچنین این ترکیب در محصولات مراقبت از پوست، رطوبت لازم را فراهم می‌کند و مانعی به شکل محافظ روی پوست تشکیل می‌دهد تا از خروج رطوبت جلوگیری کند.

بیزابولول

آلفا بیزابولول طبیعی جز اصلی و فعال گل بابونه است؛ که به عنوان یک عامل ضد تحریک عمل می‌کند، به صورتی که از پوست در مقابل آسیب‌های روزمره محافظت کرده و روند ترمیم پوست تحریک شده را ارتقا می‌دهد.

 عصاره رزماری

عصاره گیاه رزماری سرشار از آنتی اکسیدان است. این میزان زیاد از آنتی اکسیدان از پوست محافظت می‌کند و علائم پیری زودرس را به تعویق می‌اندازد. از دیگر خواصی که در عصاره این گیاه وجود دارد، رزمارینیک اسید است که مشکلات پوستی مانند اگزما، آلرژی و آکنه را بهبود می‌بخشد.

دایمتیکون

بسیاری از لوازم آرایشی نیز همچون کرم ضد آفتاب رنگی آردن حاوی دایمتیکون هستند. دایمتیکون بافت فرمول محصولات آرایشی بهداشتی را تغییر می دهد تا حالتی ابریشمی و مخملی داشته باشند. همچنین بی بو، بی رنگ، ضد حساسیت و غیر کومدوژنیک است؛ به این معنی که خطر انسداد منافذ پوستی را بسیار کم می‌کند.

 


 

 ویژگی‌های کرم ضد آفتاب آردن مدل رژوسول

  • دارای فاکتور محافظتی SPF90 جهت پیشگیری از تیرگی پوست ناشی از آفتاب
  • حاوی فرمولاسیون منحصر به فرد جهت پیشگیری از عوامل مخرب محیطی
  • کاهش رنگدانه سازی پوست و جلوگیری از ایجاد لک‌های جدید
  • محافظت از پوست در برابر اشعه های UVA و UVB
  • روشن کننده صورت همراه با خاصیت ضد آفتاب
  • حاوی عصاره رزماری و جوجوبا
  • دارای بافتی سبک و جذبی بالا
  • مناسب برای خشک تا نرمال
  • ضد آب و تعریق

 


 

 مزایای استفاده از کرم ضد آفتاب آردن مدل رژوسول چیست؟

ضدآفتاب رنگی یک محافظ بی نظیر پوست است که علاوه بر محافظت از پوست با پوشش بسیار خوبی که روی پوست ایجاد می‌کند می تواند به عنوان یک جایگزین مناسب به جای کرم پودرعمل کند.

یکی از مهم‌ترین مزایای کرم ضد آفتاب رنگی آردن این است که حاوی ترکیبات رطوبت رسان قوی بوده که با آبرسانی به پوست مانع از خشک شدن آن می‌شود و به افزایش شادابی و طراوت پوست نیز کمک بسیار زیادی می‌کند.

این ضد آفتاب فاقد ترکیبات آسیب رسانی مانند پارابن است و به واسطه ترکیبات تغذیه کننده‌ای که دارد به تقویت پوست کمک می‌کند، همچنین در مقابل آب و تعریق نیز مقاوم است.

 نحوه مصرف کرم ضد آفتاب آردن مدل رژوسول

قبل از استفاده از ضد آفتاب به نکات زیر توجه کنید:

  • پیش از مصرف ضد آفتاب، ابتدا مقداری از آن را روی مچ دست خود مالیده تا اگر به آن حساسیت دارید متوجه شوید و از بروز حساسیت روی پوست صورت پیشگیری کنید
  • 15 الی 20 دقیقه پیش از قرار گرفتن در نور آفتاب، ضدآفتاب را روی پوست مالیده تا به خوبی جذب پوست شود
  • لازم است که هر 2 الی 3 ساعت مصرف ضدآفتاب تمدید شود، چرا که اثر آن از بین می‌رود (برای تمدید آن لازم نیست که ضد آفتاب قبلی شسته شود)
  • در هوای ابری نیز از ضد آفتاب استفاده کنید
  • ضمن مصرف ضد آفتاب از لباس‌های مناسب و همچنین کلاه نقاب‌دار استفاده کنید
  • در استفاده از ضد آفتاب سخاوتمند باشید

 


 

 استفاده از کرم ضد آفتاب آردن مدل رژوسول برای چه افرادی مناسب است؟

کرم ضد آفتاب رنگى آردن مدل رژوسول مناسب برای پوست خشک و نرمال با SPF90 Rejusol Anti Ageing Sunscreen Cream Spf90 مناسب برای پوست‌های خشک تا معمولی است. این کرم دارای فرمولاسیون ویژه جهت پیشگیری از چین و چروک و پیری پوست بوده و ضمن آبرسانی به پوست، از رطوبت آن محفاظت می‌کند. ضد آفتاب رنگی آردن که در داروخانه آنلاین صبا نیز موجود است، دارای SPF90 بوده؛ به این معنی است که از تاثیر بیش از ۹۸ درصد اشعه‌های مضر روی پوست جلوگیری می‌کند.

کرم ضد آفتاب رنگى آردن مدل رژوسول مناسب برای پوست خشک و نرمال با SPF90
کرم ضد آفتاب رنگى آردن مدل رژوسول مناسب برای پوست خشک و نرمال با SPF90
قیمت:
135,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;